نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تمیز کردن تلویزیون سونی صفحه تخت

تمیز کردن تلویزیون سونی صفحه تخت چگونه انجام میشود؟ مراحل زیر را دنبال کنید تا مانیتور صفحه تخت، تلویزیون سونی، صفحه نمایش لپ تاپ یا سایر دستگاه های خود را تنها در چند دقیقه با خیال راحت تمیز کنید. این اطلاعات برای تلویزیون سونی‌های تولیدکنندگان از جمله LG، Samsung، Panasonic، Sony، و Vizio اعمال می‌شود.

تمیز کردن تلویزیون سونی صفحه تخت
تمیز کردن تلویزیون سونی صفحه تخت

نحوه تمیز کردن تلویزیون سونی صفحه تخت یا مانیتور کامپیوتر

دستگاه را خاموش کنید. اگر صفحه نمایش تاریک باشد، دیدن مناطق کثیف یا روغنی آسان تر خواهد بود. خاموش کردن دستگاه همچنین از فشار دادن تصادفی دکمه‌هایی که نمی‌خواهید فشار دهید، جلوگیری می‌کند، که این امر هنگام تمیز کردن دستگاه‌های صفحه لمسی مانند تبلت، iPad و غیره بسیار اتفاق می‌افتد.

از یک پارچه خشک و نرم استفاده کنید و به آرامی صفحه را با یک پارچه میکروفیبر یا پاک کن خشک پاک کنید، هر دو به یک اندازه انتخاب فوق العاده هستند.

اگر پارچه خشک کثیفی یا روغن را به طور کامل پاک نکرد، برای پاک کردن آن، آن را محکم تر فشار ندهید. فشار دادن مستقیم روی صفحه نمایش اغلب می تواند باعث سوختن پیکسل ها شود، به خصوص در صفحه نمایش لپ تاپ، نمایشگرهای دسکتاپ و صفحه نمایش تلویزیون سونی های LCD/LED.

نحوه تمیز کردن صفحه نمایش کامپیوتر سونی

این مسئله در صفحه نمایش هایی که برای لمس طراحی شده اند، مانند گوشی ها و تبلت ها، چندان مشکل ساز نیست، اما با این وجود مراقب باشید.

در صورت لزوم، پارچه را با آب مقطر یا با نسبت مساوی آب مقطر به سرکه سفید مرطوب کنید. بسیاری از شرکت ها بطری های اسپری کوچک پاک کننده مخصوص صفحه نمایش تخت را نیز می فروشند.

لبه پلاستیکی اطراف صفحه نمایش را می توان با هر پاک کننده چند منظوره تمیز کرد، اما مراقب باشید از تماس با صفحه نمایش خودداری کنید.

چگونه رنگ و دمای تلویزیون را تنظیم کنیم؟ اگر این سوال برای شما هم به یک چالش بزرگ تبدیل شده است، پیشنهاد میکنیم مقاله « تنظیمات دمای رنگ و تلویزیون سونی » را مطالعه کنید.

تمیز کردن تلویزیون سونی صفحه تخت
تمیز کردن تلویزیون سونی صفحه تخت

نکات و اطلاعات بیشتر در خصوص تمیز کردن تلویزیون سونی صفحه تخت

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید قبل از شروع تمیز کردن صفحه تلویزیون سونی خود در نظر بگیرید:

از استفاده از دستمال کاغذی، دستمال توالت، دستمال کاغذی، پارچه کهنه یا چیزی شبیه پیراهن خود برای پاک کردن صفحه نمایش خودداری کنید. این مواد غیر اولترا نرم می توانند صفحه نمایش را خراش دهند.

از محصولات پاک کننده حاوی آمونیاک (مانند Windex®)، الکل اتیلیک (Everclear® یا سایر الکل های نوشیدنی قوی)، تولوئن (حلال های رنگ)، و همچنین استون یا اتیل استات (یکی یا دیگری اغلب در پاک کننده لاک ناخن استفاده می شود) خودداری کنید. .

این مواد شیمیایی می توانند با موادی که صفحه تخت از آن ساخته شده یا با آن پوشانده شده است واکنش نشان دهند که می تواند به طور دائم صفحه را تغییر رنگ دهد یا باعث آسیب های دیگر شود.

نکات مهم درباره تمیز کردن تلویزیون با مواد شیمیایی

هرگز مایع را مستقیماً روی صفحه نمایش اسپری نکنید. ممکن است به دستگاه نشت کند و باعث آسیب شود. اطمینان حاصل کنید که همیشه محلول تمیز کننده را مستقیماً روی پارچه قرار دهید و سپس از آنجا پاک کنید.

همین «قوانین» تمیز کردن بدون توجه به کیفیت تلویزیون سونی شما 8K، 4K یا 1080p (HD) اعمال می شود. این تفاوت ها به این معنا نیست که نمایشگر لزوماً از چیز متفاوتی ساخته شده است و نیاز به تمیز کردن متفاوتی دارد، بلکه فقط معیاری است برای اینکه چند پیکسل در هر اینچ را در یک فضا جابجا کرده اند.

آیا می خواهید برای تمیز کردن صفحه تلویزیون سونی و سایر وسایل الکترونیکی خود محصولات پاک کننده بخرید؟ لیست بهترین محصولات تمیز کننده فنی ما را برای برخی از انتخاب های مورد علاقه ما ببینید.

اگر تلویزیون سونی خود را تمیز می کنید زیرا به نظر می رسد کثیف است، اما بعد متوجه می شوید که صفحه نمایش واقعاً از نظر فیزیکی آسیب دیده است، ممکن است برای یک تلویزیون سونی HD جدید آماده باشید. برای بهترین پیشنهادات ما به لیست بهترین تلویزیون سونی‌ها برای خرید ما یا این فهرست بهترین تلویزیون سونی‌های ارزان قیمت برای برخی تلویزیون سونی‌های HD با قیمت مناسب را ببینید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *