نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر باند ماشین

تعمیر انواع باند ماشین 

تعمیر انواع باند ماشین های مدل بالا و ماشین های مدل پایین، ساب ، آمپلی فایر در مارک های سونی، کنوود، مارشال، پایونیر و… در کمترین زمان و هزینه مقرون انجام میشود. تعمیر ضبط ماشین الزامی و از لوازم ضروری خودرو می باشد که باعث تقویت صدا می شود. برای ثبت درخواست تعمیر باند ماشین با ما تماس بگیرید. باندها، مهم ترین نقش را در تقویت صدای خارجی دارند و این عمل توسط تبدیل انرژی الکتریکی به صوتی صورت می گیرد. مجموعه ای از بلندگوها که باند را ایجاد می کنند، با تحت تاثیر قرار دادن و افزایش نیروی الکتریکی وارد به مبدل ها صوتی، توانایی پخش شدت صدای بیشتری را ایجاد می­کنند.

تعمیر انواع باند ماشین

باند های گرد ماشین در سایزهای 10،13 و 16 هستند که به ترتیب در داشبورد، درب های عقب خودرو و درب های جلو به کار می­روند. تعمیر باند های گرد نسبت به باند های دیگر ارزانتر و راحت تر است اما کیفیت صدای آن نسبت به باند های بیضی پایین تر است.

این نوع باند ها به دو دسته تقسیم می شوند

دسته اول ، آمپلی فایر را ساپورت می کنند که نسبت به باند های دیگر از کیفیت صدای بهتری برخوردار هستند و در صداهای بالا، کیفیت خوب در عین نداشتن نویز را ارائه می دهند و بر روی طاقچه ماشین ها نصب می شوند.

دسته دوم که آمپلی فایر ندارند و در ولوم هاب بالا، کیفیت خوبی ندارند و نویزهای بسیاری ایجاد می کنند.

ساب ووفر ها در ماشین  نقش ایجاد صدای بم و Bass بهتر را برعهده دارند و برای لذت بردن از این باند، شما نیاز به یک آمپلی فایر چهار کاناله دارید؛ هرچند که باند های خربزه ای هم از این قابلیت پشتیبانی می کنند اما توصیه ما به علاقه مندان موسیقی، تهیه ساب ووفر است. تعمیر باند ساب ووفر ماشین به دلیل حساسیت بسیار بالا نیاز به داشتن مهارت و تخصص زیاد است و در مجموعه سرویس سونی، تعمیر باند ماشین به صورت تخصصی با استفاده از قطعات جدید و بروز صورت می­گیرد.

امپلی فایر ها در نقش تقویت کننده صدا و بهبود بخشیدن به کیفیت صدا عمل می کند و در هنگام استفاده از آن در ماشین، نیاز به سیم کشی RC می باشد.

آمپلی فایر ها  به سه صورت 2 کاناله، 4 کاناله و 6 کاناله تولید می شوند.

– 2 کاناله تنها برای ساپورت یک جفت باند به کار می رود

– 4 کاناله برای ساپورت یک جفت باند و یک ساب ووفر به کار می رود.

– 6 کاناله برای ساپورت یک جفت باند و دو ساب ووفر و یا بالعکس کاربرد دارد.

تعمیر باند ماشین در مرحله اول باید از آمپلی فایر ها شروع بشود؛ چرا که نقش تغذیه ساب ووفر ها و باندهای معمولی را برعهده دارند و نقش مهمی را ایفا ­می­کنند

تعمیر بلندگو ماشین

بسیاری از مواقع، شما با روشن کردن ضبط خود و پلی کردن آهنگ، ممکن است که در داخل ماشین صدایی نشنوید و با بررسی اتصال سیم ها، این مشکل رفع نشود. بهترین کار در این مواقع تماس با متخصصین شرکت چکاوک شهر است که با داشتن سابقه چندین ساله، با مشاوره دادن و تعمیر باند ماشین شما، خیالتان را راحت می کند.

تعمیر باند ماشین

مشکلات رایج در باندهای ماشین

در این حالت، شما نباید نگران موضوع خاصی باشید و می توانید برای رفع مشکل خود، بدون مراجعه به مراکز تعمیر، تعمیر باند ماشین خود را انجام دهید.

مرحله اول رفع مشکل خش خشی صدای باند، تست وضعیت اتصالی سیم ها می باشد. اگر مشکل شما رفع نشد، در مرحله بعد با استفاده از اهم متر می توانیم منشا خرابی صدا را پیدا کنیم. اگر مقدار اهم نشان داده شده توسط اهم متر یا مولتی متر، 1 اهم باشد، باند شما درست و مشکل از جای دیگریست و اما اگر بیشتر از 1 اهم بود، باند شما خراب شده است.

دیگر خدمات تعمیر باند ماشین

  1. تعمیر فوم باند ماشین
  2. تعمیر باند خربزه ای ماشین
  3. تعمیر باند کامپوننت و فول رنج ماشین
  4. تعمیر توییتر باند ماشین