نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وجود ترافیک شبکه ای در لپ تاپ سونی

ترافیک شبکه ای در لپ تاپ  به چه دلایلی رخ میدهد؟ اگر هنگام جستجوی چیزی در Google با پیام خطای «سیستم‌های ما ترافیک غیرمعمول از شبکه رایانه‌تان را شناسایی کرده‌اند» مواجه شدید، اگر از پروکسی استفاده کنید، این کپچا می‌تواند راه‌اندازی شود، اگر از پروکسی استفاده کنید، گاهی اوقات زمانی که سؤالی که پرسیده‌اید غیرعادی است نیز فعال می‌شود. خوب، این زمانی اتفاق می افتد که سیستم های گوگل فکر می کنند که درخواست های ارسال شده به طور خودکار توسط یک ربات یا یک ویروس انجام می شود. اساساً، وقتی چیزی را در گوگل جستجو می کنید، کاری که انجام می دهید ارسال درخواست به سرورها است که سپس به درخواست مربوطه شما پاسخ می دهند. اما زمانی که درخواست ها خیلی سریع ارسال می شوند، با پیغام خطای مذکور متوقف خواهید شد.

ترافیک شبکه ای در لپ تاپ
ترافیک شبکه ای در لپ تاپ

دلایل ترافیک شبکه ای در لپ تاپ سونی

پیام خطا ممکن است به دلیل عوامل متعددی باشد که در زیر به تفصیل در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، اما فقط برای اینکه بینش اولیه را در اختیار شما قرار دهیم، می تواند به دلیل اتصال VPN، پیکربندی مرورگر و غیره باشد. توجه به این نکته مهم است که این خطا پیام به این معنی نیست که Google فعالیت شما را ردیابی می کند یا سوابق شبکه شما را نگه می دارد، بلکه فقط یک فرضیه است که توسط سیستم های Google ساخته شده است.

اگر قبلاً نمی‌دانید، ترافیک خودکار به این معنی است که درخواست‌هایی که به سیستم‌های Google ارسال می‌شوند با استفاده از ابزارهای خودکار و غیره انجام می‌شوند. چنین درخواست‌هایی توسط Google خودکار در نظر گرفته می‌شوند و به همین دلیل پیام خطا برای جلوگیری از چنین ترافیکی ظاهر می‌شود.

توجه: اگر از جستجوی گوگل در فرکانس بالا استفاده می کنید، این پیام خطا طبیعی است و باید از recaptcha برای تأیید هویت خود استفاده کنید. اگر چنین جستجویی را انجام نمی‌دهید و همچنان پیام خطا را دریافت می‌کنید، به پایین ادامه دهید.

علت ترافیک شبکه ای در لپ تاپ سونی

خوب، همانطور که در بالا ذکر کردیم، این خطا می تواند به دلیل عوامل مختلفی باشد. این عوامل عبارتند از –

  • اتصال VPN: اکثر افراد معمولاً هنگام استفاده از اتصال VPN پیام خطا را مشاهده می کنند. چنین موردی بسیار رایج است و برای حل مشکل فقط باید VPN خود را قطع کنید.
  • محتوای مخرب در سیستم شما: در برخی موارد، پیام خطا می تواند به دلیل وجود محتوای مخرب در سیستم شما باشد. احتمال چنین موردی کاملاً واضح است، اگرچه هنوز هم احتمال وجود دارد.
  • پیکربندی مرورگر: مرورگری که برای دسترسی به سایت و انجام جستجوهای خود از آن استفاده می کنید نیز نقش حیاتی در راه اندازی پیام خطا ایفا می کند. در برخی موارد، افزونه‌های شخص ثالثی که به مرورگر خود اضافه کرده‌اید، می‌توانند مسئول آن باشند.
  • اتصال شبکه: اتصال شبکه شما همچنین می‌تواند گاهی پیام خطا را راه‌اندازی کند. اگر از یک شبکه عمومی استفاده می کنید، ممکن است پیام خطا به دلیل ترافیک سایر دستگاه ها ایجاد شده باشد.

اکنون که از دلایل احتمالی پیام خطا و معنای آن آگاه شدید، به راه حل ها خواهیم پرداخت. برای جداسازی مشکل می توانید راه حل های زیر را پیاده سازی کنید.

راه حل 1: VPN را قطع کنید

اگر در حین ظاهر شدن پیام خطا از اتصال VPN استفاده می کردید، باید سعی کنید VPN خود را قطع کنید و سپس ببینید که آیا مشکل را برطرف می کند یا خیر. شبکه‌های خصوصی مجازی اغلب در حین جستجو در Google باعث ایجاد چنین مشکلاتی می‌شوند، بنابراین، اگر می‌خواهید پیام خطا از بین برود، باید استفاده از اتصال VPN را متوقف کنید.

راه حل 2: بازنشانی مرورگر

تنظیمات مرورگر شما همچنین می‌تواند به دلیل نصب افزونه‌های شخص ثالث و غیره باعث ایجاد چنین مشکلاتی شود. در چنین حالتی، برای دریافت تنظیمات پیش‌فرض باید مرورگر خود را بازنشانی کنید.

در اینجا نحوه تنظیم مجدد موزیلا فایرفاکس آورده شده است:

  • دکمه Alt را فشار دهید تا نوار منو فعال شود.
  • روی Help کلیک کنید و سپس Troubleshooting Information را انتخاب کنید.
  • برای بازنشانی فایرفاکس روی گزینه Refresh Firefox کلیک کنید.

اگر از Google Chrome استفاده می‌کنید، می‌توانید با انجام کارهای زیر آن را بازنشانی کنید:

  • روی دکمه منو (3 نقطه) در گوشه سمت راست بالای Google Chrome کلیک کنید.
  • به تنظیمات بروید و سپس روی «نمایش تنظیمات پیشرفته» در پایین کلیک کنید.
  • برای بازنشانی مرورگر خود، روی دکمه “تنظیم مجدد” کلیک کنید.

راه حل 3: سیستم و روتر خود را مجددا راه اندازی کنید

اگر راه حل های بالا پیام خطا را برای شما حل نکرد، می توانید با راه اندازی مجدد سیستم خود، سعی کنید مشکل را ایزوله کنید. اگر حتی پس از راه اندازی مجدد مشکل همچنان ادامه داشت، به راه اندازی مجدد روتر خود بروید. راه اندازی مجدد روتر به احتمال زیاد مشکل را دور می زند.

راه حل 4: اسکن بدافزار را انجام دهید

همانطور که اشاره کردیم، پیام خطا به ندرت می تواند به دلیل محتوای مخرب سیستم شما باشد. در چنین شرایطی، باید با استفاده از Windows Defender یا هر آنتی ویروس شخص ثالثی که روی سیستم خود نصب کرده اید، اسکن را انجام دهید. اگر ویروسی پیدا شد، Windows Defender یا آنتی ویروس شخص ثالث شما از آن مراقبت می کند و مشکل شما باید برطرف شود. برای انجام اسکن با استفاده از Windows Defender، موارد زیر را انجام دهید:

  • Windows Key + Iرا فشار دهید تا تنظیمات باز شود.
  • در نوار جستجو عبارت Virus and Threat را تایپ کرده و Enter را بزنید.
  • پس از رسیدن به آنجا، کافی است روی اسکن سریع کلیک کنید تا هر گونه محتوای مخرب را به سرعت جستجو کنید.
  • همچنین می‌توانید با کلیک روی گزینه‌های اسکن و انتخاب کامل اسکن در آنجا، اسکن کامل را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه اتصال هدفون بلوتوث به PS4

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *