نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات کار نکردن Adobe Media Encoder

کار نکردن Adobe Media Encoder به چه دلایلی اتفاق می‌افتد؟ این مقاله عمدتاً در مورد راه حل هایی برای مشکلات کار نکردن Adobe Media Encoder بحث می کند. در مورد موقعیت های مختلف توضیح می دهد و هر شرایط را تجزیه و تحلیل می کند و راه حل های مربوطه را ارائه می دهد.

کار نکردن Adobe Media Encoder
کار نکردن Adobe Media Encoder

Adobe Media Encoder چیست

Adobe Media Encoder یک برنامه پردازش رسانه صوتی و تصویری است که به شما امکان می دهد یک فایل را از نوع فعلی آن به دیگری تبدیل کنید. این ابزار موجود در Adobe Creative Cloud یا Adobe Creative Suite است. Adobe Media Encoder (AME) با سایر برنامه های Adobe مانند Adobe After Effects (AE)، Adobe Premiere Pro (PP)، Adobe Audition، Adobe Character Animator و همچنین Adobe Prelude همکاری می کند.

شما می توانید با استفاده از Adobe Media Encoder در رایانه های Windows یا Mac ویدیوی بهینه سازی شده برای هر اندازه و وضوح صفحه نمایش ایجاد کنید. با این حال، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید که باعث می شود Adobe Media Encoder کار نکند. اگر چنین است، می توانید با تکیه بر راه حل های زیر سعی کنید مشکلات را در موقعیت های مختلف برطرف کنید.

Adobe Media Encoder با After Effects کار نمی کند

هنگامی که یک ترکیب افتر افکت ایجاد شده توسط After Effects را به Adobe Media Encoder اضافه می کنید، ممکن است رندر در 3 ثانیه متوقف شود. همچنین ممکن است حدود 8 ساعت یا بیشتر طول بکشد تا رندر شود.

هنگامی که با مشکل کار نکردن صف افترافکت افزودن به Media Encoder مواجه شدید، به شما پیشنهاد می شود از این راهنماها برای رسیدگی به مشکل استفاده کنید.

شماره 1 هم افتر افکت و هم Adobe Media Encoder را به روز کنید

در وهله اول، توصیه می شود که هر دو برنامه را به جدیدترین نسخه به روز کنید یا آنها را مطابق با یکدیگر و از یک نسخه قرار دهید. به عنوان مثال، اگر از Adobe Media Encoder 2022 استفاده می کنید، بهتر است از After Effects 2022 استفاده کنید.

 از صف رندر ترکیب را به رمزگذار رسانه اضافه کنید

در مرحله دوم، می توانید سعی کنید ترکیب را از صف رندر افتر افکت به Adobe Media Encoder اضافه کنید. فقط به Composition > Add to Render Queue بروید. از صف رندر، روی صف در AME کلیک کنید.

شماره 3 رندر ویدیو را تغییر دهید

ثالثاً، می‌توانید روش رندر ویدیو را تغییر دهید تا مشکل صادر نشدن After Effects به Media Encoder را برطرف کنید. به Media Encoder CC > Preferences > General در Adobe Media Encoder بروید. در قسمت Video Rendering، روی فلش رو به پایین پشت Renderer کلیک کنید و Mercury Playback Engine Software Only را انتخاب کنید. برای ذخیره تغییرات روی OK کلیک کنید.

شماره 4 کدگذاری موازی را غیرفعال کنید

در مرحله بعد، همچنین می توانید سعی کنید ویژگی رمزگذاری موازی Adobe Media Encoder را خاموش کنید. در Media Encoder، به Media Encoder CC > Preferences > General بروید و تیک Enable Parallel Encoding را بردارید.

شماره 5 تنظیمات برگزیده Adobe Media Encoder را بازنشانی کنید

روش تنظیم مجدد تنظیمات برگزیده Adobe Media Encoder در سیستم های مختلف متفاوت است. مهم نیست که کدام سیستم عامل را اجرا می کنید، لطفاً مطمئن شوید که After Effects و Adobe Media Encoder قبل از شروع بسته هستند.

  1. Windows Run را باز کنید و %appdata را وارد کنید. روی OK کلیک کنید تا آدرس C:UsersusernameAppDataRoaming در اکسپلورر فایل ویندوز شما باز شود.
  2. Adobe را باز کنید
  3. زیرپوشه Adobe Media Encoder را پیدا کنید و نام آن را به Old_Adobe Media Encoder تغییر دهید.
  4. پنجره را ببندید و به Documents > Adobe in file explorer بروید.
  5. زیرپوشه Adobe Media Encoder را پیدا کنید و نام آن را به Old_Adobe Media Encoder تغییر دهید.

 پیوند پویا رمزگذار رسانه کار نمی کند

Adobe Dynamic Link اولین بار در ژانویه 2006 در Adobe Creative Suite Production Studio معرفی شد. می تواند After Effects را به Adobe Premiere Pro و Adobe Encore DVD متصل کند. امروزه می توان از Dynamic Link برای اتصال PP و Adobe Media Encoder استفاده کرد.

با این حال، ممکن است هنگام استفاده از Adobe Media Encoder مانند Adobe Premiere Pro، رسانه‌ها را از طریق File > Media > Queue به AME صف‌بندی نکند و Adobe After Effects هنگام رندر کردن از طریق AME با Media Encoder متصل نمی‌شود.

چرا Adobe Media Encoder کار نمی کند؟ می توانید پوشه های Adobe Creative Cloud Apps را از درایو سیستم (C) خود حذف کنید و نصب پیش فرض را به درایو دیگر منتقل کنید. اگرچه همه برنامه‌ها می‌توانند به‌طور جداگانه کار کنند، اما نمی‌توانید به یکدیگر متصل شوید و پیوند پویا کار نمی‌کند.

برای حل این مشکل، کافیست به File در Adobe Media Encoder رفته و Add Premiere Pro Sequence/AE Composition را انتخاب کنید.

افزایش فضای دیسک لپ تاپ سونی به چه دلایلی اتفاق می‌افتد؟ برای پاسخ به این سوال مقاله « افزایش فضای دیسک لپ تاپ سونی » را مطالعه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *