نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش آپدیت دسته ایکس باکس

مایکروسافت دائما برنامه کنترلر معروف ایکس باکس را بروزرسانی می‌کند و با استفاده از این راه، تمامی باگ‌ها و مشکلات دسته را از بین می‌برد. اگر ویندوز 10 دارید و از دسته ایکس باکس استفاده می‌کنید، اعلان آپدیت دسته ایکس باکس را دریافت می‌کنید. روند آپدیت بازی ایکس باکس به سادگی آب خوردن است و با چند کلیک، انجام می‌شود. فریم‌ور دسته ایکس باکس، توسط مایکروسافت روی سرور قرار می‌گیرد و در صورت آپدیت آن، با وصل کردن دسته ایکس باکس به کامپیوتر یا لپ تاپ، می‌توانید بروزرسانی را انجام دهید و باگ دسته را برطرف کنید؛ با ما همراه باشید.

مزایای دسته بازی ایکس باکس

بعضی از گیمرها دسته بازی ایکس باکس را به سایر دسته‌های برندهای دیگر ترجیح می‌دهند. ارگونومی این دسته به قدری خوب است که به آن لقب < بهترین دسته دنیا > را می‌دهند. البته برخی دیگر از گیمرها که توانایی مالی زیادی ندارند، یک دسته معمولی و ارزان قیمت را خریداری می‌کنند و با استفاده از نرم‌افزار امولاتور (Emulator) دکمه‌ها را به هر روشی که دوست دارند تنظیم می‌کنند. همانطور که عرض شد، دسته بازی ایکس باکس بهتر از بقیه می‌باشد و در ارجحیت بالایی قرار دارد.

نرم‌افزار دسته ایکس باکس چیست و چرا باید آپدیت شود

برگردیم سر اصل مطلب، شما به دنبال روش آپدیت دسته ایکس باکس بودید. حال می‌خواهیم از روند آپدیت برنامه یا فریم‌ور آن بگوییم. فریم‌ور به برنامه خاصی می‌گویند که نسبت به یک دستگاه مانند لپ تاپ، مودم، بایوس مادربورد، درایور کارت گرافیک و … ساخته می‌شود تا با استفاده از آن، مدل دستگاه و وضعیت بروز بودن آن بررسی شود. آپدیت دسته ایکس باکس توسط فریم‌ور مخصوص انجام می‌شود که هر از گاهی، مایکروسافت با توجه به مشکلات پیش آمده برای دسته، یک نسخه از آن را منتشر می‌کند.

شاید با خود بگویید دسته ایکس باکس من هیچ مشکلی ندارد و نیازی نیست آن را آپدیت کنم، اما سخت در اشتباه‌اید. حتی اگر ایرادی در عملکرد آن نمی‌بینید باید فریم‌ور آن را همیشه آپدیت نگه‌‌دارید. چراکه ممکن است یک باگ جزئی سبب آنتن‌دهی بد، پرش آنتن، تداخل سیگنال و مصرف باتری بیشتر شود.

همچنین بخوانید: دلایل اجرا نشدن بازی در ایکس باکس

روش آپدیت دسته ایکس باکس در ویندوز

 

آپدیت دسته ایکس باکس در ویندوز به سادگی امکان پذیر است. برای آپدیت دسته ایکس باکس ابتدا برنامه فروشگاه مایکروسافت (Store) را باز کنید و عبارت Xbox Accessories  را در فیلد جستجو، سرچ کنید. حال صفحه برنامه Xbox Accessories باز می‌شود، آن را نصب کنید. در برخی از نسخه‌های ویندوز، این برنامه بصورت پیش‌فرض قابل نصب می‌باشد.

در مرحله بعدی باید دسته ایکس باکس را به کامپیوتر متصل کنید و صبر کنید تا ویندوز آن را شناسایی کند. مراحل زیر را دنبال کنید تا بطور صحیح عملیات آپدیت دسته ایکس باکس را انجام دهید:

  • اگر دسته ایکس باکس شما ساخت سال 2015 به بعد می‌باشد، می‌توانید بدون نیاز به سیم آن را به کامپیوتر متصل کنید.
  • اگر کنترلر ایکس‌تان دارای جک 3.5 هدفون نیست، باید با استفاده از یک کابل USB آن را به ویندوز متصل کنید.
  • آپدیت دسته ایکس باکس با استفاده از بلوتوث امکان پذیر نمی‌باشد؛ باید با یک کابل یا استفاده از وایرلس آن را متصل کنید.

مراحل بعدی آپدیت دسته ایکس باکس را انجام دهید:

اپلیکیشن Xbox Accessories را باز کنید.

اگر دکمه‌ی Update required نشان داده شود، بدین معنی است که نسخه جدید آپدیت وجود دارد.

دکمه‌ی Update required را بزنید.

آپدیت کردن دسته ایکس باکس
آپدیت کردن دسته ایکس باکس

اگر فریم‌ور شما آخرین نسخه باشد و نیازی به آپدیت نباشد، دکمه Configure برای پیکربندی تنظیمات کنترلر نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی دکمه Device info اطلاعات کنترلر به شما نشان داده می‌شود.

آپدیت نشدن دسته ایکس باکس
آپدیت نشدن دسته ایکس باکس

نتیجه گیری

آپدیت دسته ایکس باکس به همین راحتی انجام می‌شود و شما را از شر باگ‌ها و ایراداتی که ممکن است هنگام کار با آنها مواجه شوید، رها می‌کند. اگر دسته ایکس باکس را آپدیت کردید و ایرادات آن برطرف نشد، تیم نمایندگی تعمیرات ایکس باکس، با بهره‌گیری از دستگاه‌های بروز آماده عیب‌یابی و تعمیر دسته ایکس باکس شما می‌باشد. کادر فنی مرکز تعمیر ایکس باکس، توسط تعمیرکاران بین‌المللی که از شرکت مایکروسافت آموزش دیده‌اند، تربیت می‌شوند. از این نظر، ما به تعمیرکاران خود ایمان داریم و برای هر نوع خدماتی، گارانتی به مشتری عزیز داده می‌شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *