نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی فایل های بازی حذف شده یا از دست رفته

بازیابی فایل های بازی حذف شده. آیا نمی‌دانید که آیا می‌توانید فایل‌های بازی حذف شده ذخیره شده در Xbox One را بازیابی کنید؟ ابتدا، بیایید بررسی کنیم که چرا فایل های بازی ذخیره شده شما از ایکس باکس وان گم می شوند. این وضعیت بسیار رایج است و می تواند به دلایل مختلفی از جمله حذف تصادفی و فرمت شده هارد اکسترنال از طریق Xbox one رخ دهد. با ذکر این موارد احتمالی، بیایید نحوه افزایش نرخ بازیابی و راه حل های موجود برای بازیابی بازی های از دست رفته ذخیره شده در ایکس باکس وان را بررسی کنیم.

بازیابی فایل های بازی حذف شده
بازیابی فایل های بازی حذف شده

چگونه شانس بازیابی فایل های بازی Xbox One گم شده را افزایش دهیم

همانطور که قبلا ذکر کردیم، بازیابی فایل های بازی حذف شده یا گم شده از ایکس باکس وان امکان پذیر است. علاوه بر این، به صورت حرفه ای و بی طرفانه، فایل های بازی ایکس باکس وان ناپدید شده شما به طور کامل حذف نمی شوند. دلیل آن این است که فایل‌های بازی شما روی هارد دیسک داخلی ذخیره می‌شوند و کنسول Xbox One قبلاً آنها را قبل از حذف با ابر همگام‌سازی کرده است. به این ترتیب، تا زمانی که توسط داده‌های جدیدی که ایجاد می‌کنید بازنویسی نشده باشند، حذف نمی‌شوند. قبل از اینکه به سراغ راه حل های بازیابی فایل های حذف شده بازی برویم، نکاتی وجود دارد که می توانید برای افزایش شانس بازیابی بررسی کنید.

در اینجا نحوه افزایش شانس بهبودی آورده شده است.

  • استفاده از هارد دیسک ایکس باکس وان را که اطلاعات بازی شما در آن ذخیره شده است، متوقف کنید. این از بازنویسی داده‌ها توسط داده‌های بازی جدید که معمولاً در همان هارد دیسک ذخیره می‌شوند جلوگیری می‌کند. اگر داده های بازی رونویسی شوند، بازیابی آن تقریبا غیرممکن خواهد بود.
  • اطمینان حاصل کنید که هیچ استفاده نادرستی از Xbox One چه قبل از بازیابی اطلاعات یا در طول فرآیند بازیابی داده ها وجود ندارد. درست کردن Xbox One احتمال آسیب مکانیکی به هارد دیسک را کاهش می دهد، که به طور معکوس شانس شما را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته افزایش می دهد.
  • هنگامی که به بازیابی داده ها می روید، مطمئن شوید که آن ها را در یک هارد دیسک جدید، هارد دیسک خارجی یا دستگاه ذخیره سازی ذخیره کرده اید تا هیچ گونه بازنویسی داده در طول فرآیند بازیابی رخ ندهد.

بهترین راه برای بازیابی فایل های ذخیره شده بازی در ایکس باکس وان  با استفاده از AnyRecover

همانطور که در بالا گفته شد، اگر می خواهید از ابزارهای مرتبط برای بازیابی اطلاعات ذخیره شده بازی در ایکس باکس وان استفاده کنید، AnyRecover به شدت توصیه می شود. AnyRecover به این شعار معروف است که تقریباً همه چیز قابل بازیابی است، یعنی فایل‌های اکثر فرمت‌ها و از اکثر دستگاه‌ها، از جمله فایل‌های بازی ذخیره‌شده ایکس‌باکس وان از دست رفته، قابل بازیابی هستند. در اینجا چند نکته خیره کننده از AnyRecover آورده شده است.

قبل از اینکه به فرآیند بازیابی اطلاعات بپردازیم، مواردی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • فایل‌های بازی روی یک هارد دیسک ذخیره می‌شوند، بنابراین نمی‌توانید آن را مستقیماً به رایانه خود متصل کنید. در وهله اول، باید هارد دیسک را از Xbox One خود حذف کنید. سپس از یک محفظه HDD یا یک کابل تبدیل SATA به USB برای اتصال هارد دیسک به رایانه خود استفاده کنید.
  • اگر هارد دیسک شما پس از اتصال بر روی کامپیوتر شما نمایش داده نمی شود، چندین مرحله وجود دارد که می توانید انجام دهید تا کامپیوتر شما آن را تشخیص دهد.

مراحل بازیابی فایل های بازی حذف شده/از دست رفته از XBOX One با AnyRecover

مرحله 1: AnyRecover را روی رایانه خود اجرا کنید. هنگامی که هارد دیسک ایکس باکس وان خود را به رایانه خود متصل کردید، آن را در قسمت «دستگاه های قابل جابجایی خارجی» انتخاب کنید. هنگامی که هارد دیسک را انتخاب کردید، روی دکمه “شروع” کلیک کنید تا فایل های بازی حذف شده خود را اسکن کنید.

مرحله 2: پس از اولین مرحله، این برنامه شروع به اسکن فایل های از دست رفته شما می کند و می توانید هر زمان که آنها را پیدا کردید، روی Pause یا Stop کلیک کنید.

مرحله 3: پس از انجام این کار، لیستی از نتایج به شما داده می شود که حاوی تمام فایل های یافت شده از دست رفته یا حذف شده است. در این لیست، آیتم ها را پیش نمایش کنید و فایل های بازی گم شده خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب، روی دکمه “بازیابی” کلیک کنید و ذخیره آن را در یک مکان جدید و امن انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: 3 راه برای رفع خرابی تصویر در تلویزیون سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *