نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل کار نکردن پرینتر بعد تعویض جوهر

راهکارهای رفع مشکل کار نکردن پرینتر بعد تعویض جوهر

کار نکردن پرینتر بعد تعویض جوهر / اگر دفتر شما از پرینتر سونی جوهر افشان برای مکاتبات، عکس‌ها و انواع دیگر اسناد تجاری استفاده می‌کند، می‌توانید شارژ مجدد کارتریج را به عنوان پادزهری برای هزینه‌های بالای مواد مصرفی انتخاب کنید. پر کردن مجدد می تواند یک فرآیند نامرتب باشد، اما اگر پس انداز سود شما را افزایش دهد، ممکن است ارزش زمان و تلاش را داشته باشد. با این حال، وقتی کارتریج‌های پرشده‌تان را دوباره نصب می‌کنید تا فقط پرینت‌های کمتر از ستاره‌ای را در سینی خروجی ببینید، می‌توانید با تمیز کردن مواد مصرفی‌تان، برخی از شارژ مجدد خود را عیب‌یابی کنید.

کار نکردن پرینتر بعد تعویض جوهر

تمیز کردن سر

اگر کارتریج شارژ شده شما پس از قرار دادن مجدد آن خروجی نامرغوبی تولید می کند، ممکن است لازم باشد قبل از مشاهده کیفیت چاپ مورد انتظار، یک یا چند روش تمیز کردن سر را اجرا کنید. نرم افزاری که برای مدیریت پرینتر سونی خود استفاده می کنید باید شامل کنترل هایی برای تمیز کردن و تراز کردن هد باشد. در برخی موارد، پرینتر سونی شما ممکن است برای پاک کردن مقادیر کمی جوهر قدیمی به بیش از یک پاس نیاز داشته باشد. چرخه‌های تمیز کردن مقداری از محتویات کارتریج شما را تخلیه می‌کند، بنابراین استفاده گسترده از این روش‌ها ظرفیت چاپ مجدد را کاهش می‌دهد.

گرفتگی نازل ها

اگر کارتریج‌های جوهر خود را بردارید یا اجازه دهید بدون استفاده طولانی‌مدت از آن‌ها در پرینتر سونی بمانند، می‌توانند مسدود شوند که از خروج جوهر جلوگیری می‌کند. در این موارد، حتی تمیز کردن مکرر سر نیز ممکن است مشکل را حل نکند. اگر دهانه جوهر کارتریج را یک شبه روی یک پارچه بدون پرز آغشته به الکل قرار دهید و پس از نصب مجدد کارتریج، چرخه تمیز کردن دیگری را اجرا کنید، ممکن است بتوانید گرفتگی ها را پاک کنید. هنگامی که حتی تلاش های مکرر تمیز کردن نمی تواند مشکل را حل کند، کارتریج شما در سطل بازیافت قرار دارد.

کارتریج یکبار مصرف

برخی از تولیدکنندگان پرینترهای جوهرافشان کارتریج های ارزان قیمتی را ارائه می دهند که با مکانیزم های داخلی جلوگیری از پر کردن مجدد ساخته شده اند. هنگامی که این لوازم را در وب سایت سازنده خریداری می کنید، سلب مسئولیتی را مشاهده می کنید که به شما هشدار می دهد نباید انتظار استفاده مجدد از آنها را داشته باشید. برنامه قیمت‌گذاری که آن‌ها را با تخفیف در دسترس قرار می‌دهد همچنین شامل یک شرط بازگشت برای بازیافت است که سازنده آن را به عنوان شرط پس‌اندازی که دریافت می‌کنید، اعمال می‌کند. اگر می‌خواهید کارتریج‌های خود را دوباره پر کنید، مواد مصرفی با قیمت معمولی خریداری کنید تا از فناوری ضد شارژ مجدد جلوگیری کنید.

دوباره پر کردن بیش از حد

هیچ کارتریج جوهر افشان نمی تواند چرخه شارژ دائمی را تحمل کند. ممکن است بتوانید پنج بار یا بیشتر از یک ماده مصرفی استفاده مجدد کنید، اما در نهایت، باید با مجموعه‌ای از کارتریج‌های تازه شروع کنید. وقتی کارتریج‌های جوهر فرسوده می‌شوند، هیچ مقداری از تمیز کردن سر و تنظیم مجدد آن‌ها را به شرایط کاری مناسب باز نمی‌گرداند، یا تلاش شما برای مهر و موم مجدد بعد از پر کردن آنها نمی‌تواند از نشت یا نشت آن‌ها جلوگیری کند. تلاش برای اکتفا به مواد مصرفی که دیگر به درستی کار نمی‌کنند، می‌تواند به پرینتر سونی شما آسیب برساند، اجازه می‌دهد هدهای آن خشک شود، داخل آن را در معرض جوهر سرگردان قرار می‌دهد یا گرفتگی‌هایی ایجاد می‌کند که نمی‌توانید پاک کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: نکاتی درباره استفاده همیشگی از پرینتر لیزری سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *