نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکاتی درباره استفاده همیشگی از پرینتر لیزری سونی

آیا استفاده همیشگی از پرینتر لیزری سونی خطرناک است؟

استفاده همیشگی از پرینتر لیزری سونی/ با افزایش استفاده از اینترنت به عنوان یک رسانه تجاری، بسیاری از مشاغل متوجه می شوند که نیازهای چاپ آنها به صورت فاکتورهای ماهانه یا مکاتبات رسمی گاه به گاه کاهش می یابد. اگر نیازهای کسب و کار شما فقط شامل چاپ گاه به گاه است، پرینتر سونی لیزری ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. روشی که پرینتر سونی لیزری برای تولید یک صفحه چاپ شده استفاده می کند، آن را به یک پرینتر سونی قابل اعتماد برای استفاده گاه به گاه تبدیل می کند.

استفاده همیشگی از پرینتر لیزری سونی

جوهر افشان

مشکل استفاده از پرینتر سونی جوهر افشان برای چاپ های گاه به گاه از ماهیت جوهر ناشی می شود. هر کسی که سعی کرده است با قلم توپی که بدون درپوش رها شده است بنویسد، می‌تواند از مشکلات مربوط به کارتریج‌های جوهر استفاده نشده و خشک‌شده قدردانی کند. پرینتر سونی جوهر افشان از مخلوط روغن و جوهر در کارتریج استفاده می کنند که مکانیزم چاپ را در طول فرآیند چاپ روان می کند. در طول دوره های طولانی عدم استفاده، روغن از مخلوط تبخیر می شود و هدهای چاپ در معرض می توانند یک لایه جوهر خشک ایجاد کنند که باید قبل از اینکه پرینتر سونی خروجی قابل ارائه تولید کند، تمیز شود.

کارتریج های در حال انقضا

حداقل یک تولیدکننده پرینتر سونی با کدگذاری تاریخ انقضا در هر کارتریج جوهر، عمر مفید کارتریج های جوهر افشان را محدودتر می کند. هنگامی که تاریخ انقضای کارتریج تمام شود، پرینتر سونی وجود کارتریج را تشخیص نمی دهد و کار نخواهد کرد. HP ادعا می کند که تاریخ انقضا با جلوگیری از آسیب رساندن جوهر قدیمی یا احتمالاً بسته به مکانیسم پرینتر سونی، از مصرف کنندگان محافظت می کند.

چاپ لیزری

هنگامی که یک سند به یک پرینتر سونی لیزری ارسال می شود، یک کپی از سند روی یک درام تصویربرداری الکترواستاتیک با لیزر “کشیده می شود”. همانطور که درام می چرخد، از روی کارتریج تونر حاوی پودر کربن عبور می کند که سپس به نواحی باردار درام تصویربرداری می چسبد. هنگامی که درام در مسیر تغذیه کاغذ می چرخد، پودر کربن به یک تکه کاغذ خالی منتقل می شود. در نهایت، پودر توسط یک عنصر ذوب شده به شدت داغ بر روی کاغذ ذوب می شود که تصویر را قبل از خارج شدن از پرینتر سونی به طور دائم روی کاغذ ثابت می کند.

مزیت پودر

تونر پودری یک پرینتر سونی لیزری در یک توزیع‌کننده هوادار ذخیره می‌شود که در شرایط عادی، تونر را در برابر رطوبت بیش از حد یا سایر شرایطی که می‌تواند تأثیر نامطلوبی بر طول عمر تونر داشته باشد، محافظت می‌کند. از نقطه نظر عملی، پرینتر سونی لیزری به تعمیر و نگهداری اضافی نیاز ندارد – و عملکرد آن کاهش نمی یابد – زمانی که به ندرت در طول چندین سال استفاده شود.

شاید این را دوست داشته باشید: چاپ پرینتر لیزری

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *