نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پخش نشدن ویدیوهای اینستاگرام در تبلت سونی

پخش نشدن ویدیوهای اینستاگرام در تبلت. از زمانی که اینستاگرام امکان آپلود ویدیو را معرفی کرد، رسانه های اجتماعی به یک پلتفرم سرگرمی واقعی تبدیل شدند، زیرا مردم و مشاغل روزانه هزاران محتوای ویدیویی را آپلود می کنند، در حالی که کاربران هر ثانیه از آن را پخش می کنند. با این حال، شرایطی وجود دارد که هر کاری که انجام می دهید، ویدیوهای اینستاگرام اصلا پخش نمی شوند. و این کاملاً ناامید کننده است، به خصوص اگر کنجکاو باشید که ببینید این کلیپ در مورد چیست. ما راهنمای کوتاهی را با کارهایی که در صورت مواجهه با این موضوع می توانید انجام دهید، گردآوری کرده ایم، بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید شروع کنیم.

پخش نشدن ویدیوهای اینستاگرام در تبلت

علت پخش نشدن ویدیوهای اینستاگرام در تبلت سونی

درک علت این مشکل می تواند رفع آن را آسان تر کند، بنابراین اجازه دهید با برخی از رایج ترین آنها شروع کنیم. اتصال شبکه شما ضعیف است: اگر از یک شبکه Wi-Fi استفاده می کنید، سعی کنید به شبکه دیگری با دریافت سیگنال بهتر تغییر دهید یا از داده تلفن همراه خود استفاده کنید.

شما یک نسخه قدیمی از برنامه دارید: در برخی موارد، باید اینستاگرام را به آخرین نسخه به روز کنید. تلفن شما از حالت صرفه جویی در انرژی استفاده می کند: اگر باتری کم است و حالت صرفه جویی در انرژی فعال می شود، ویژگی پخش خودکار ویدیو متوقف می شود. شما در حال تلاش برای تماشای یک ویدیوی حذف شده هستید: این وضعیت بسیار نادر است، اما همچنین اتفاق می افتد.

اقدامات برای رفع پخش نشدن ویدیوهای اینستاگرام

در زیر چند نکته و ترفند را پیدا خواهید کرد که در صورت مواجهه با این مشکل می توانید از آنها استفاده کنید. از آنجایی که هم در اندروید و هم در iOS وجود دارد، برخی از آنها با هر سیستم عاملی سازگار خواهند بود، در حالی که برخی دیگر منحصر به فرد پلتفرم خواهند بود.

اتصال پایدار

همانطور که در بالا ذکر شد، در بیشتر موارد، مشکل به دلیل مشکل در اتصال اینترنت شما ایجاد می شود. بنابراین، می توانید چند کار را برای رفع آن انجام دهید.

اگر از Wi-Fi استفاده می کنید، روتر خود را بازنشانی کنید. مطمئن شوید که همه کابل ها به درستی وارد شده اند و از منابع گرما دور می مانند. اگر بعد از این مشکل همچنان ادامه داشت، ببینید آیا دستگاه‌های دیگر به روتر وصل می‌شوند تا مشخص شود که این مشکل توسط تلفن شما یا خود روتر ایجاد شده است.

اگر ویدیوهای اینستاگرام هنگام استفاده از داده تلفن همراه پخش نمی‌شوند، با بررسی منوی برنامه، بررسی کنید که استفاده از داده تلفن همراه فعال است یا خیر.

در نهایت، اگر به نظر می رسد هیچ یک از موارد بالا کار نمی کند، می توانید تنظیمات شبکه را بازنشانی کنید، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید، دوباره به شبکه خود متصل شوید و ببینید که آیا ویدیوها در حال پخش هستند یا خیر.

  • Android: Settings > Backup & Reset > Network Settings Reset > Reset Settings
  • iOS: Settings > General > Reset > Reset Network Settings > رمز عبور خود را وارد کنید > تنظیم مجدد را با فشار دادن دکمه Reset Network Settingsتأیید کنید.

آپدیت اینستاگرام به آخرین نسخه

به Play Store یا App Store بروید و آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید. پس از این، سعی کنید چند ویدیو را در برنامه تماشا کنید و ببینید آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر.

غیرفعال کردن هر نوع حالت ذخیره انرژی

تبلت سونی‌های هوشمند گزینه‌های مختلفی را برای صرفه‌جویی در مصرف برق ارائه می‌کنند، برخی از آنها دستگاه شما را فقط به ویژگی‌های اولیه محدود می‌کنند. و این شامل پخش ویدیو در برخی از برنامه‌ها از جمله اینستاگرام می‌شود.

این مراحل بسته به سیستم عامل شما باید دنبال کنید:

  • Android 6.0: Settings > Battery > Battery Save > ویژگی را غیرفعال کنید
  • Android 7.0: Settings > Device Maintenance > Battery > غیرفعال کردن ویژگی با فشار دادن Off
  • iOS: تنظیمات > باتری > حالت کم مصرف را غیرفعال کنید

پاک کردن کش برنامه

شرایطی وجود دارد که در آن ویدیوهای اینستاگرام به دلیل داده های خراب ذخیره شده در خود برنامه روی تلفن شما پخش نمی شوند. همانطور که در راهنماهای قبلی ذکر شد، اینستاگرام مقدار زیادی حافظه کش ذخیره می کند، بنابراین، هر از گاهی، توصیه می شود آن را تمیز کنید، زیرا می تواند بر عملکرد خوب برنامه تأثیر بگذارد. و بله، حتی می تواند پخش ویدیوها را متوقف کند!

بسته به سیستم عامل خود این مراحل را دنبال کنید:

  • Android: Settings > Apps > Instagram > Storage > Clear cache
  • iOS: به سادگی برنامه را حذف نصب کنید، سپس دوباره آن را نصب کنید

حذف و نصب برنامه

نکته آخر اینکه، اگر مشکل همچنان در اندروید ادامه داشت – در iOS باید برطرف شود، اگر آخرین توصیه را امتحان کردید – تنها یک کار باقی مانده است: برنامه را از تبلت سونی خود حذف کنید، سپس آن را دوباره نصب کنید.

گاهی اوقات، یک برنامه ممکن است در یک موضوع گیر کند و فقط یک نصب جدید می تواند آن را از بین ببرد. تنها در صورتی به این روش تکیه کنید که هیچ یک از موارد فوق کارساز نبود. با داشتن یک نسخه جدید در تلفن خود، باگ باید برطرف شود و به شما امکان می دهد تمام ویدیوهایی را که می خواهید تماشا کنید.

پیشنهاد مطالعه: علت نداشتن صدا در تبلت سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *