نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات ساده برای بهبود صدای باند ماشین

بهبود صدای باند ماشین . آیا می خواهید کیفیت صدای سیستم ماشین خود را بدون خرید ماشین جدید بهبود بخشید؟ اگر اغلب سفر می کنید یا رانندگی می کنید، هنگام گوش دادن به لیست پخش یا پادکست مورد علاقه خود در جاده، بهترین صدای ممکن را می خواهید. در اینجا چند راه ساده برای بهبود صدای ماشین شما آورده شده است.

بهبود صدای باند ماشین

ارتقا بلندگوها در بهبود صدای باند ماشین

ساده ترین و واضح ترین راه برای بهبود صدای خودرو، ارتقاء بلندگوها است. بلندگوهای کارخانه ای شما به احتمال زیاد با کیفیت نصب بلندگوهای شخص ثالث مطابقت ندارند. به سادگی بلندگوهای ماشین خود را با مجموعه ای با کیفیت بهتر تعویض کنید تا صدا و وضوح صدای ماشین شما افزایش یابد. به عنوان یک امتیاز، سرمایه گذاری در یک ساب ووفر برای مقداری بیس اضافی را در نظر بگیرید.

خرید یک آمپر

آیا آمپر خودرو کیفیت صدا را بهبود می بخشد؟ آمپلی فایر خودرو جدید بهترین راه برای استفاده حداکثری از بلندگوها و گیرنده خودرو است، زیرا قدرت بیشتری نسبت به گیرنده کارخانه تولید می کند. یک آمپ دو کاناله برای تامین انرژی اسپیکرهای استاندارد شما ایده آل است در حالی که یک کانال اختصاصی برای تغذیه ساب ووفر شما باقی می گذارد. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آنچه باید در تقویت کننده خودرو جستجو کنید را بیاموزید.

پخش فایل های موسیقی با کیفیت بالاتر

چه چیزی صدا را با کیفیت بالا می کند؟ در حالی که سی دی ها در واقع سیگنال های وفاداری بالا را به بلندگوهای شما می فرستند، اما تعداد کمی از مردم این روزها هنوز در ماشین به آنها گوش می دهند (یا حتی یک پخش کننده سی دی در گیرنده خود دارند). سیگنال دریافتی هنگام پخش فایل‌های MP3 فشرده می‌تواند جزئیات دقیقی را که برای بهبود کیفیت صدای ماشین خود نیاز دارید، از دست بدهد. هرچه فشرده‌سازی بیشتر باشد، فایل کوچک‌تر می‌شود، که فضای بیشتری را در دستگاه شما ایجاد می‌کند، اما صدا را ارزان‌تر می‌کند.

استفاده راحت اکولایزر در بهبود صدای باند ماشین

هنگام رانندگی ممکن است صدای بیس بیشتری را دوست داشته باشید. با این حال، افزایش سطح بیس در استریو تنها نقص‌های سیستم آنالوگ یا بلندگوهای شما را آشکار می‌کند. در عوض، سعی کنید دکمه بیس را به حال خود رها کنید، سطح میانی و سه برابری خود را تا حدی کاهش دهید و دکمه صدا را افزایش دهید.

ارتقا گیرنده

چه چیزی می توانم به استریو ماشینم اضافه کنم تا صدای بهتری داشته باشد؟ اگر گیرنده فعلی شما گزینه های زیادی برای نحوه گوش دادن به موسیقی خود ندارد، ممکن است زمان ارتقا رسیده باشد. مانند بلندگوها، گیرنده کارخانه شما احتمالاً نمی تواند با کیفیت صدا یا ویژگی های گیرنده شخص ثالث مطابقت داشته باشد. ابتدا، باید بفهمید که آیا ماشین شما گیرنده تک دینه یا دو دینه دارد. از آنجا، می‌توانید بفهمید که چه رادیویی برای ماشین شما مناسب‌تر است و چه ویژگی‌هایی برای شما مهم هستند. اگر می‌خواهید بهترین فناوری را در ماشین خود داشته باشید، روی یک گیرنده رسانه با Apple CarPlay/Android Auto سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید به راحتی از برنامه‌های تلفن مورد علاقه خود مستقیماً روی داشبورد خود استفاده کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *