نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نقد و بررسی تلوزیون سونی

نقد و بررسی تلوزیون سونی KD-49X7500F

نقد و بررسی تلوزیون سونی امروزه برند سون جزوه محبوب ترن برند ها لوازم خانگی است. به دلیل تنوع و ظرافت بالا این تلوزیون، اکثرا برای خرید تلوزیون سونی اقدام می نمایند. شعار شرکت سونی ظرافت در ساخت و طراحی می باشد به همین دلیل ظرافت و طراحی این تلویزیون نسبت به برند های دیگر بسیار بالا است. رزولوشن و کیفیت صدا از دیگر ویژگی های این تلویزیون می باشد. تلویزیون سونی مدل ها وسایز های گوناگون دارد که در این مطلب تلویزیون سونی KD-49X7500F را مورد بررسی قرار می دهیم.

مشخصات

این تلویزیون زیبا و با ظرافت در سایز 49 اینچ در بازار قرار دارد. از ویژگی های کلی و منحصر به فرد آن می توان به طراحی زیبا، کیفیت صدا ی بی نظیر و همچنین قابلیت اتصال آن به دستگاه های دیگر را نام برد. در این مدل تصاویر با کیفیت 4K ارائه می شود به همین دلیل شاهد تصاویر و فیلم ها با رزولوشن و پیکسل های واضح و مناسب هستیم.

از دگر ویژگی های آن می توان به سیستم صوتی بسیار هوشمند و پیشرفته آن اشاره نمود به همین دلیل می توانید صداها را با کیفیت بسیار مناسب بشنوید.

KD-49X7500F تصاویر عالی و رنگ ها را به صورت کاملا طبیعی و زنده پخش می نماید. در این تلویزیون شما شاهد جزئیات بیشتر و مجذوب کننده تر خواهید بود. این تلوزیون به راحتی می تواند تصاویر و فیلم ها را با کیفیت بالا ارائه دهد و تجربه ای هیجان انگیز را در اختیار شما قرار دهد. قابلیت های مثل 4K بودن تصاویر، قابلیت HDR و همچنین فناور های پییشرفته ی تصاویر باعث شده تا این تلویزیون، در بازار محبوب شود.

طراحی KD-49X7500F

همانطور که مشاهده می کنید تلویزیون سونی از طراحی خاصی برخوردار است. صفحه نمایش  KD-49X7500Fدر یک قاب فوق العاده باریک قرار گرفته است. این قاب بسیار باریک بوده تا از حداکثر فضا برای نمایش تصویر استفاده شود. طراحی پشت تلویزیون نیز بسیار هوشمندانه بوده و کابل ها با مدیریت در جای مناسب قرار گرفته اند.

در این تلویزیون شاهد استفاده از فناوری هوشمند و نوین Dynamic Contrast Enhancer می باشید که در وضوح تصویر نقش به سزایی دارد. این فناوری باعث می شود تا رنگ ها با روشنایی مناسب دیده شود.

از دیگر فناوری های تصویر Motionflow XR است. این قابلیت باعث می شود تا تصاویر در زمان مناسب پخش شود و به زمان ساده تر تصاویر به صورت روان و یکدست اجرا می شود. به راحتی می توانید فوتبال و فیلم های هیجان انگیز که دارای سرعت بالا هستند را با جزئیات دقیق و بالا مشاهده نمایید.

فناوری دیگ X-Reality Pro می باشد. کاهش نویز و تصویر با وضوح بالا با این فناوری صورت گرفته است. می توان به وضوح دید که تصاویر در هنگام پخش بسیار طبیعی تر و واضح تر نمایش داده شود.

نقد و بررسی تلوزیون سونی
نقد و بررسی تلوزیون سونی

کیفیت صدا

در تلویزیون KD-49X7500F تنها کیفیت تصویر مهم نیست بلکه صدا نیز مسئله ی مهمی می باشد. ClearAudio+ فناوری پیشرفته ای است که باعث می شود تا وضوح صدا در کنار وضوح تصویر قرار بگیرد. همچنین صدا و تصویر نیز دارای هماهنگی خاصی باشد. در این تلویزیون بلندگو ها با فناوری Bass reflex وجود دارد. این فناوری باعث شده تا صدا با کیفیت پخش شود.

پورت های تلویزیون KD-49X7500F

همانطور که می دانید برای برقراری ارتباط دستگاه ها با تلویزیون وجود پورت ها امری لازم و ضروری است. با استفاده از پورت ها به راحتی می توانید فلش یا گوشی و …. را به تلویزیون متصل نمایید. این تلویزیون دارای سه درگاه  USB و 3 درگاه HDMI می باشد. همچنین در این تلویزیون با استفاده از وای فای به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید.

از دیگر قابلیت های این تلویزیون قابیلیت اتصال گوشی به وسیله ی بلوتوث است. به راحتی می توانید با استفاده از گوشی و فعال سازی بلوتوث آن به تلویزیون متصل شوید.

قابلیت اتصال WIFI و NFC

این قابلیت به راحتی می تواند اتصال را برای شما آسان نمایید. با استفاده از قابلیت WIFI به راحتی می توانید از طریق تلویزیون به اینترنت متصل شده و به راحتی فیلم ها را بعد از دانلود در تلویزیون خود ذخیره نمایید. علاوه بر این قابلیت منحصر به فرد، NFC نیز در این تلویزیون قرار داده شده است تا به راحتی بتوانید از طریق گوشی و تلفن همراه خود به تلویزیون متصل شوید. این قابلیت در واقع اتصال بی سیم نام دارد و بدون نیاز به کابل اتصال بر قرار می شود. پس با خیال راحت از طریق گوشی به تلویزیون متصل شده و اطلاعات گوشی خود را در تلویزیون مشاهده نمایید.

در آخر لازم به ذکر است که این تلویزیون در عین داشتن زیبایی و ظرافت منحصر به فرد، قابلیت های و کاربرد های زیادی دارند که تجربه ی تماشای فیلم ها را برای شما لذت بخش می کنند. همچنین به راحتی  می توانید از این تلویزیون استفاده کرده در واقع کار با این تلویزیون بسیار اسان است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *