نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه راه اندازی مجدد تبلت سونی

نحوه راه اندازی مجدد تبلت چگونه است؟ به عنوان یک کاربر رایانه لوحی، ممکن است هنگام استفاده از رایانه لوحی خود با مشکلاتی مواجه شوید. در میان این مسائل، راه اندازی مجدد رایج ترین است. بنابراین ممکن است بپرسید چرا تبلت سونی من به راه اندازی مجدد ادامه می دهد؟ خوب، دلایل رایجی در پشت مشکل راه اندازی مجدد رایانه لوحی شما وجود دارد: سخت افزار آلوده، نرم افزار خراب، مشکلات باتری در درجه اول مسئول این مشکل هستند.

نحوه راه اندازی مجدد تبلت
نحوه راه اندازی مجدد تبلت

دلایل راه اندازی مجدد تبلت سونی

ممکن است متوجه شوید که رایانه لوحی شما به طور تصادفی خود به خود راه اندازی مجدد می شود. این یک واقعیت آزار دهنده است. و بدون شک به دلیل این مشکل راه اندازی مجدد، از استفاده از جدول احساس راحتی نخواهید کرد. بیایید برخی از دلایل مهم را که مسئول این موضوع هستند بررسی کنیم. علاوه بر این، راه حل های این مسائل را یاد خواهید گرفت.

سخت افزار کار نمی کند

ممکن است کل سیستم سخت افزاری تبلت سونی به درستی کار نکند. به عنوان مثال، پیکسل های تبلت سونی می توانند شکسته شوند. بنابراین تبلت سونی به طور تصادفی راه اندازی مجدد خواهد شد.

در این صورت باید سخت افزار تبلت سونی را عیب یابی کنید. برای این کار، به متخصص مراجعه کنید که می تواند مشکل را تشخیص دهد و آن را حل کند.

برنامه های سیستم غیرفعال

تبلت سونی ها بر اساس برخی از برنامه های سیستم اجرا می شوند. بنابراین، به هیچ وجه نباید آنها را غیرفعال کنید. اگر این برنامه ها را غیرفعال کنید، رایانه لوحی شما ممکن است با مشکل راه اندازی مجدد مواجه شود. حالا این مشکل را از تنظیمات بررسی کنید.

  • ابتدا از تبلت سونی خود به “setting” و سپس “application” بروید.
  • برنامه های سیستمی که غیرفعال هستند را بررسی کنید.
  • در نهایت دکمه فعال کردن را روشن کنید.

اکنون، رایانه لوحی خود را مجدداً بررسی کنید و تشخیص دهید که آیا همچنان در حال راه اندازی مجدد است یا خیر.

نرم افزار خراب در نحوه راه اندازی مجدد تبلت

برخی از نرم افزارهای گمراه کننده و خراب نیز مسئول مشکل راه اندازی مجدد هستند. نکته قابل توجه دیگر این است که نرم افزار می تواند نرم افزار سیستمی یا هر نرم افزار دیگری باشد. باید دریابید که کدام نرم افزار در این مورد مشکل ایجاد می کند. سپس پس از یافتن آن، آن را از دستگاه حذف نصب کنید. اما در مورد نرم افزار سیستم باید دستگاه را ریست کنید.

برای تنظیم مجدد تبلت سونی:

  • به “تنظیم” بروید
  • سپس گزینه “پشتیبان گیری و تنظیم مجدد” را انتخاب کنید
  • اکنون روی “تنظیم مجدد دستگاه” کلیک کنید.

مشکل باتری

باتری تبلت سونی می تواند با مشکلات زیادی مواجه شود که منجر به راه اندازی مجدد تصادفی می شود. به عنوان مثال، به دلیل داغ شدن بیش از حد باتری، دستگاه می تواند بارها و بارها راه اندازی مجدد شود. نکته قابل توجه دیگر این است که گاهی اوقات باتری ممکن است با مشکل اتصال شل مواجه شود.

برای جلوگیری از این مشکل، باید اجازه دهید باتری 100% در حالی که دستگاه خاموش است شارژ شود. پس از شارژ باتری، شارژر را از برق جدا کنید و سپس تبلت سونی را روشن کنید. اکنون تبلت سونی با مشکل راه اندازی مجدد مواجه نخواهد شد. در عین حال، باید باتری را با چسب کوهی یا چسب تعمیر کنید تا اتصال خود را از دست ندهد.

حمله ویروس ها در نحوه راه اندازی مجدد تبلت

گاهی اوقات ویروس ها و بدافزارها می توانند به تبلت سونی شما حمله کنند. در نتیجه، تبلت سونی می تواند به طور مکرر راه اندازی مجدد شود. برای حل این مشکل باید ویروس ها را شناسایی کرده و از تبلت سونی حذف کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از نرم‌افزار ضد ویروسی استفاده کنید که میز شما را از ویروس‌ها در امان نگه می‌دارد.

مشکل با کارت SD

ممکن است برای اهداف زیادی نیاز به استفاده از کارت SD داشته باشید. اما گاهی اوقات، ممکن است مشکلات وحشتناک زیادی ایجاد کند. راه اندازی مجدد یکی از این مسائل است. برای حل این مشکل، باید کارت SD را از تبلت سونی جدا کنید. پس از آن، دستگاه را مجددا راه اندازی کنید. حالا امیدوارم تبلت سونی دیگر با این مشکل مواجه نشود. همچنین می‌توانید با نصب مجدد کارت SD در رایانه لوحی، موضوع را دوباره بررسی کنید.

مشکل از دکمه پاور

گاهی اوقات، ممکن است تبلت سونی به دلیل مشکلات دکمه پاور، به راه اندازی مجدد ادامه دهد. در این صورت نمی توانید تبلت سونی را نیز خاموش کنید. با این حال، باید دکمه پاور را بررسی کرده و مشکل را برطرف کنید تا از شر مشکل خلاص شوید. به عنوان مثال، دکمه ممکن است با آب گیر کند. بنابراین، در حین ثابت کردن دکمه، آب یا هرگونه مواد چسبنده را بردارید.

حالا سعی کنید تبلت سونی را خاموش کنید. در حالت ایده آل، اگر بتوانید مشکل را حل کنید، تبلت سونی خاموش می شود. و به طور خودکار راه اندازی مجدد نمی شود.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: نکات افزایش صدا برای تبلت سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *