نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت شارژ شدن آهسته تبلت سونی

شارژ شدن آهسته تبلت به چه دلایلی رخ می دهد؟ در قرن بیست و یکم، اکثر شرکت‌های تبلت سونی با فناوری نوآورانه‌ای دست به کار شده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که تبلت سونی‌ها به سرعت و کارآمد شارژ می‌شوند. با این حال، حتی با وجود این فناوری جدید، هنوز موارد زیادی از تاخیر در شارژ شدن تبلت سونی ها وجود دارد. مردم حتی در حال حاضر با مشکلات شارژ کند روزانه تبلت سونی های خود مواجه هستند.

اما ممکن است بسیاری از شما ندانید دلیل شارژ کند چیست. «چرا تبلت سونی من اینقدر آهسته شارژ می شود» یکی از متداول ترین سؤالات این روزها در اینترنت است. و این مقاله به شما کمک می کند تا معمول ترین دلایل تاخیر در شارژ تبلت سونی را شناسایی کنید.

شارژ شدن آهسته تبلت
شارژ شدن آهسته تبلت

چرا تبلت سونی من اینقدر آهسته شارژ می شود

اکثر کاربران تبلت سونی زمانی که شارژر خود را در تبلت سونی قرار می دهند با این مشکل شارژ کند مواجه می شوند. باتری با ظرفیت کاهش یافته یا تبلت سونیی که به کندی شارژ می شود امروزه به دلیل گلایه های کاربرانش محبوبیت کمتری دارد. بیایید برخی از دلایل رایج برای کند شدن شارژ تبلت سونی ها را بدانیم.

دلایل آهسته شارژ شدن

ممکن است متوجه نشوید که چرا تبلت سونی شما کند شارژ می شود. ممکن است شما را در مورد مشکل شارژ کند خود نگران کند. برای از بین بردن تنش شما، دلایلی داریم که مسئول کند شدن شارژ هستند.

مشکل در آداپتور شارژ

خود آداپتور ممکن است باعث مشکلات شارژ کند در رایانه لوحی شما شود. مانند سیم شارژ، آداپتور ممکن است گاهی اوقات مشکل داشته باشد. اگر کابل درست است، مورد بعدی که باید بررسی شود خود آداپتور است. تغییر آداپتورها بهترین روش برای پیدا کردن این موضوع است. اگر یکی دیگر خوب کار می کند، قبلی را جایگزین کنید. معمولاً توصیه می شود آداپتور پشتیبانی شده اصلی برند اصلی را خریداری کنید.

منبع تغذیه ممکن است یک مشکل باشد

خوب، منبع تغذیه نیز ممکن است در هنگام شارژ کند مظنون باشد. حتی اگر شارژر مناسبی دارید، منبع تغذیه ممکن است روند شارژ را کند کند. خروجی منبع تغذیه به طور قابل توجهی متفاوت است. پورت USB در لپ تاپ شما نمی تواند تبلت سونی شما را به سرعت پریز دیواری شارژ کند.

شارژ شدن آهسته تبلت
شارژ شدن آهسته تبلت

باتری قدیمی یکی از دلایل شارژ شدن آهسته تبلت

باتری تبلت سونی شما قرار نیست برای همیشه دوام بیاورد. بنابراین سن باتری نیز می تواند بر سرعت شارژ تبلت سونی شما تأثیر بگذارد. همه چیز به نحوه استفاده و شارژ تبلت سونی شما بستگی دارد. بهترین راه حل این است که آن را به یک مرکز خدمات دارای مجوز ببرید. از آنجایی که اکثر تبلت سونی ها دارای باتری داخلی هستند، تعمیر آن توسط خودتان می تواند به دستگاه آسیب برساند.

برنامه های پس زمینه

اگر تبلت سونی شما کند شارژ می شود، ممکن است به دلیل برنامه های نصب شده باشد. ممکن است به دلایلی مجبور شوید از تعداد زیادی برنامه استفاده کنید. شناخته شده است که مصرف کنندگان برنامه های زیادی را دانلود می کنند حتی اگر به ندرت از آنها استفاده شود. با این حال، این برنامه ها عمر باتری دستگاه و همچنین فضای ذخیره سازی را کاهش می دهند.

بنابراین، اگر چندین برنامه در پس‌زمینه اجرا کنید، به سرعت عمر باتری را از دست خواهید داد. به طور مشابه، اگر در حین شارژ شدن این اتفاق بیفتد، تبلت سونی ممکن است به کندی شارژ شود.

کابل های پشتیبانی نشده یکی از دلایل شارژ شدن آهسته تبلت

مشکل دیگر کابل زمانی است که تبلت سونی شما از آن پشتیبانی نمی کند. بسیاری از مشتریان تبلت سونی های خود را با سیم های تکراری یا غیر مارک شارژ می کنند. در برخی شرایط، این کابل ها ممکن است به خوبی کابل های اصلی کار نکنند. همیشه بهتر است از سیم های تبلت سونی اصلی استفاده کنید.

طناب های شکسته

حتی کابل های اصلی ارائه شده در بسته بندی دارای نقطه شکست هستند. اگر تبلت سونی شما کند شارژ می شود، به دنبال مشکلات بصری در سیم باشید. اگر کابل آسیب دید، فورا آن را تعویض کنید.

کابل هایی که مناسب نیستند

لیز خوردن شارژر از پورت در حال تبدیل شدن به یک منظره آشنا است. این ممکن است برای کابل های اصلی پس از استفاده طولانی مدت اتفاق بیفتد. این به دلیل آسیب دیدن دوشاخه شارژر است. در این سناریو، ممکن است آسیب قابل مشاهده ای را تشخیص ندهید، اما سیم در واقع از بین رفته است.

برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه عیب‌یابی یا تعمیر انواع تبلت هوشمند کافیست با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تبلت هوشمند sony در ارتباط باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *