نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم روشن شدن ps4

چرا PS4 روشن نمی شود؟

PS4 Blue Light of Death را تجربه می کنید؟ اگر PS4 شما روشن نمی شود، ممکن است راه حلی برای شما داشته باشیم! هنگامی که پلی استیشن 4 (PS4) در اواخر سال 2013 منتشر شد، بسیاری از کاربران گزارش کردند که با چیزی که امروزه به نام PlayStation Blue Light of Death شناخته می شود برخورد کرده اند.

PS4 Blue Light of Death چیست؟

این یک خطای عمومی است که با نور آبی تکان دهنده از کنسول نشان داده می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، معمولاً هیچ خروجی ویدئویی یا صوتی از Ps4 وجود ندارد. همچنین ممکن است مشاهده کنید که PS4 خاموش و سپس خاموش می شود. این مسئله به دفعات قبلی تکرار نمی شود. ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیفتد.

در این مقاله، مراحلی را که به نظر می رسد برای رفع مشکل خاصی در مورد همگام سازی HDMI به شما نشان می دهد، ارائه می دهیم. رفع نیاز به بررسی یا تعویض کابل ها ندارد. این رفع نیاز به انجام کاری با هارد دیسک ندارد. این راه حل به همه کمک نمی کند به نظر ما، تا زمانی که به هشدارها توجه کنید، ارزش امتحان را دارد. امیدوارم که ما چراغ سفید PS4 شما را دوباره پس بگیریم! مراحل گام به گام زیر را مشاهده کنید.

نحوه تعمیر PS4 Blue Light of Death

در زیر یک راهنمای گام به گام است که برای حل PS4 Blue Light of Death استفاده کنید:

هشدار: راه حل من شامل مرحله اتصال کابل HDMI در حالی است که تلویزیون و PS4 روشن هستند. این ممکن است به تلویزیون یا PS4 آسیب برساند. این دستورالعمل ها را با مسئولیت خود دنبال کنید !!! روشهای جایگزین ایمن تر، اما آزمایش نشده نیز در زیر آمده است.

  1. PS4 خود را با فشار دادن دکمه پاور تا زمان خاموش شدن PS4 خاموش کنید. می دانید که وقتی چراغ خاموش است PS4 خاموش است. قبل از ادامه کار مطمئن شوید PS4 خاموش است.
  2. تمام کابل های PS4 را از برق جدا کنید. این شامل کابل برق، کابل HDMI، کابل USB، کابل نوری و غیره است.
  3. کابل برق را وصل کنید و کابل دیگری را وصل نکنید. درست است، هنوز کابل HDMI را وصل نکنید.
  4. دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا PS4 دوبار بوق بزند. بوق می زند، سپس در چند ثانیه دوباره بوق می زند. چند ثانیه بعد، نور آبی سفید می شود! اگر اینطور نیست، این تعمیر PS4 Blue Light of Death برای شما کار نمی کند.
  5. بعد، من کابل HDMI را وصل کردم در حالی که PS4 نور سفید را نشان می داد و تلویزیون روشن بود. هشدار: اتصال پورت HDMI در حالی که تلویزیون یا PS4 روشن است ممکن است به تلویزیون یا PS4 آسیب برساند. این دستورالعمل ها را با مسئولیت خود دنبال کنید !!!!
  6. یک روش جایگزین این است که ابتدا PS4 را خاموش کرده و تلویزیون را از برق بکشید. کابل HDMI را به PS4 و تلویزیون وصل کنید، PS4 را با نگه داشتن دکمه پاور تا دوبار بوق زدن روشن کنید، چراغ سفید را ببینید، سپس وصل کنید و تلویزیون را روشن کنید.
  7. گزینه سوم این است که یک منبع متفاوت در تلویزیون خود انتخاب کنید، چراغ سفید را در PS4 مشاهده کنید، سپس منبع HDMI مناسب را در تلویزیون انتخاب کنید. لطفاً توجه داشته باشید که من هیچ یک از این روش های جایگزین را آزمایش نکرده ام زیرا در حال حاضر BLOD PS4 در این نزدیکی نیست.
  8. مطمئن شوید که ورودی HDMI مربوطه را در تلویزیون خود انتخاب کرده اید. سپس باید روی صفحه نمایش درخواست اتصال کابل USB و کنترلر دوگانه را مشاهده کنید. لطفا اینگونه انجام دهید. اکنون در حالت ایمن PS4 خواهید بود.
  9. در صفحه حالت ایمن، 2 را انتخاب کنید. سپس روی ok کلیک کنید. سپس PS4 راه اندازی مجدد می شود.
  10. در این مرحله، باید به راه اندازی PS4 برسید. اگر نه، مراحل بالا را تکرار کرده و 6 را امتحان کنید. PS4 را اولیه کنید.
  11. اگر هنوز به تنظیمات PS4 دسترسی ندارید و PS4 شما روشن نمی شود، من نتوانستم PS4 Blue Light of Death شما را برطرف کنم. برای تعویض با سونی تماس بگیرید.
  12. اگر به تنظیمات PS4 رسیدید، تمام مراحل را دنبال کنید. مطمئن شوید که نرم افزار سیستم را به حداقل 1.51 به روز کنید. پس از نصب 1.51، تست خاموش و روشن کردن PS4 را انجام دهید تا مطمئن شوید که BLoD ثابت شده است.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *