نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل روشن نشدن گوشی سونی

روشن نشدن گوشی سونی / تلفن‌های ما به ما کمک می‌کنند در ارتباط بمانیم، بنابراین وقتی کار نمی‌کنند (یا بدتر از آن روشن نمی‌شوند)، کارهای زیادی نمی‌توانیم انجام دهیم – از پیامک و تماس گرفته تا گشت و گذار در وب و تماشای ویدیو در برنامه‌. خوشبختانه، کارشناسان ما هر روز با چنین مشکلاتی در تعمیر تلفن مواجه می شوند. اگر تلفن شما آنطور که باید روشن نشده است، نکات ما را برای کار دوباره دستگاه خود بررسی کنید.

چرا گوشی سونی من روشن نمی شود؟

چندین دلیل ممکن برای روشن نشدن گوشی سونی شما وجود دارد، از خرابی باتری گرفته تا مشکلات نرم افزاری. اما اغلب اوقات می توانید آن را به چند مشکل رایج محدود کنید، از جمله:

  • یک باتری خالی شده ممکن است تلفن شما پاسخگو نباشد زیرا باتری آن تمام شده است. راه هایی برای به حداقل رساندن تخلیه باتری بیابید.
  • آب یا آسیب فیزیکی. اخیرا گوشی سونی خود را در سینک انداخته اید؟ حتی مقدار کمی مایع در صورت ورود به دستگاه شما می تواند آسیب بزرگی وارد کند. افتادن گوشی سونی روی یک سطح سخت نیز می‌تواند باعث آسیب داخلی شود، حتی اگر ترک یا شکستگی قابل توجهی وجود نداشته باشد.
  • یک نقص نرم افزاری وقتی آیفون روشن نمی شود یا صفحه نمایش سیاه است، ممکن است مشکل نرم افزاری باشد. همین امر در مورد دستگاه های اندرویدی نیز صدق می کند. برخی از برنامه‌ها و برنامه‌ها گاهی اوقات از عملکرد صحیح تلفن شما جلوگیری می‌کنند، به خصوص اگر در حین به‌روزرسانی نرم‌افزار یا سیستم از کار بیفتد.

روشن نشدن گوشی سونی

اگر گوشی سونی شما روشن نشد چه باید کرد

اگر با تلفنی که پاسخگو نیست، مشکل دارید، وحشت نکنید. راه‌های مختلفی برای راه‌اندازی مجدد آن بدون افراط و تفریط (مانند خرید یک دستگاه جدید) وجود دارد. به گفته کارشناسان ما در اینجا نحوه تعمیر تلفنی که روشن نمی شود آورده شده است:

تلفن را راه اندازی مجدد کنید

مشکل ممکن است این باشد که گوشی سونی شما فریز شده است. سعی کنید آن را به روش معمولی مجدداً راه اندازی کنید، و اگر کار نکرد، ممکن است مجبور شوید دستگاه خود را به اجبار راه اندازی مجدد کنید.

آیا نیاز به راه اندازی مجدد Google Pixel® دارید که روشن نمی شود یا گوشی سونی اندروید دیگری که کار نمی کند؟ فقط یک چرخه قدرت را انجام دهید. مراحل ساده هستند:

  • دکمه پاور را چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید. برای برخی از مدل‌ها، مانند تلفن سامسونگ، ممکن است مجبور شوید دکمه کاهش صدا را همزمان نگه دارید.
  • صبر کنید تا صفحه نمایش شما روشن شود تا دکمه ها آزاد شوند.

باتری را شارژ کنید

وصل کردن تلفن خود به مدت 15 تا 25 دقیقه ممکن است این کار را انجام دهد. دستگاه خود را به یک شارژر وصل کنید و مقداری آب به آن بدهید. اگر نماد باتری روی صفحه نمایش ظاهر شد، قبل از اینکه سعی کنید آن را روشن کنید، مطمئن شوید که به اندازه کافی انرژی دریافت می کند. سپس، نکات ما را در مورد چگونگی بهبود عمر باتری گوشی سونی خود بررسی کنید.

اگر تلفنم بمیرد و روشن نشود یا شارژ نشود چه؟

اگر سعی کرده اید گوشی سونی خود را شارژ کنید و روشن نمی شود، ممکن است گرد و خاک و گرد و غبار باعث مسدود شدن درگاه شارژ شده باشد یا مشکلی در USB یا کابل لایتنینگ وجود داشته باشد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، راهنمای ما را برای نحوه تمیز کردن درگاه شارژ تلفن خود بررسی کنید.

 حالت ایمن را فعال کنید

استفاده از حالت ایمن، برنامه‌های شخص ثالثی را که ممکن است برای گوشی سونی شما مشکل ایجاد کنند غیرفعال می‌کند و امیدواریم اجازه روشن شدن آن را بدهد. چگونه در اندروید خود وارد Safe Mode شوید:

  • دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید.
  • وقتی گزینه های Power ظاهر شد، خاموش کردن را فشار داده و نگه دارید.
  • برای راه اندازی مجدد گوشی سونی، روی Safe Mode یا OK ضربه بزنید.
  • برای خروج از حالت ایمن، کافی است دستگاه را ریستارت کنید.

آسیب را بررسی کنید

گاهی اوقات ترک، شکستگی و خوردگی روی گوشی سونی شما فوراً قابل مشاهده نیست. سعی کنید نوری را روی صفحه بتابانید و قاب گوشی سونی خود را بردارید تا آسیب فیزیکی را بررسی کنید. همچنین می‌توانید با دستگاهتان تماس بگیرید تا ببینید آیا می‌لرزد یا زنگ می‌زند. خسارت آب؟ در اینجا 8 راه برای خشک کردن سریع گوشی سونی آورده شده است.

بازنشانی کارخانه را انجام دهید

وقتی اندروید یا آیفون شما روشن نمی شود، ممکن است تنها گزینه شما بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه باشد. اما کارشناسان این را تنها پس از امتحان کردن همه چیز به عنوان آخرین راه حل توصیه می کنند.

اگر به دلیل یخ زدگی یا سیاه بودن صفحه گوشی سونی خود نمی توانید بازنشانی کارخانه ای روی گوشی سونی خود انجام دهید، آن را به رایانه متصل کرده و از برنامه ای مانند iTunes® برای وارد شدن به حالت بازیابی استفاده کنید. می‌توانید گوشی سونی خود را با دکمه‌های پاور و ولوم آن ریست کنید.

آموزش تعویض دوربین پشتی گوشی سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *