نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر عدم اتصال Wi-Fi در PS4

عدم اتصال Wi-Fi در PS4 . هنوز هم افراد زیادی در پلی استیشن 4 در حال فعالیت هستند. PS4 که در سال 2013 عرضه شد، پس از یک دهه هنوز سخت افزار خوبی است، حتی اگر جدیدترین و بهترین نباشد. و بازی های جدید برای هر دو PS4 هنوز در راه است، اگرچه آن روزها در نهایت به پایان خواهند رسید.

عدم اتصال Wi-Fi در PS4

بررسی تعمیر عدم اتصال Wi-Fi در PS4

هنوز هم افراد زیادی در پلی استیشن 4 در حال فعالیت هستند. PS4 که در سال 2013 عرضه شد، پس از یک دهه هنوز سخت افزار خوبی است، حتی اگر جدیدترین و بهترین نباشد. و بازی های جدید برای هر دو PS4 هنوز در راه است، اگرچه آن روزها در نهایت به پایان خواهند رسید.

یکی از بزرگترین اشکالات در مورد PS4، شبکه آن است (به دنبال آن عمر باتری وحشتناک کنترلرهای DualShock 4 آن). هیچ شکایتی در مورد کند بودن و نامطمئن بودن وای فای حتی با روتر و سرعت اتصال اینترنت خوب وجود ندارد. یک دلیل بزرگ برای این موضوع این است که پلی استیشن 4 اصلی فقط از شبکه های بی سیم 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند، در حالی که اکثر شبکه های مدرن از 5 گیگاهرتز استفاده می کنند. با این حال، حتی با در نظر گرفتن این موضوع، PS4 ها می توانند در هنگام شبکه سازی بسیار ضعیف باشند.

اگر پلی استیشن 4 شما به شبکه وای فای شما متصل نمی شود، چند چیز وجود دارد که می توانید قبل از بیرون رفتن و جستجوی پلی استیشن 5 به جای آن امتحان کنید. با استفاده از پیشنهادات زیر مقداری پول پس انداز کنید و بازی ها را ادامه دهید.

یکی از مشکلات ps4، عدم اتصال به تلویزیون است که این روزها کاربران را بسیار کلافه کرده است. برای رفع این مشکل در منزل پیشنهاد میکنیم مقاله « 9 دلیل عدم اتصال PS4 Pro به تلویزیون » را مطالعه کنید.

بررسی اصول اولیه

اولین قانون مشکلات فنی این است: “سعی کنید آن را خاموش و دوباره روشن کنید.” احمقانه به نظر می رسد، اما بیشتر از آنچه انتظار دارید کار می کند، بنابراین مکان خوبی برای شروع است. اگر روتر، مودم و PS4 وای فای خود را مجددا راه اندازی کرده اید و هنوز اتصالی دریافت نمی کنید، وقت آن رسیده است که به دنبال مکان های دیگر باشید.

ابتدا مطمئن شوید که وای فای شما کار می کند. آیا گوشی یا دستگاه دیگری به آن وصل می شود؟ در غیر این صورت، احتمالا منبع مشکل وای فای شماست و نه PS4. اگر دستگاه های دیگر شما می توانند متصل شوند اما پلی استیشن 4 شما نمی توانند، مطمئن شوید که رمز عبور Wi-Fi صحیح را در تنظیمات PS4 وارد کرده اید و سعی کنید PS4 را به روتر نزدیک کنید. همچنین اگر PS4 شما برای برقراری یک اتصال قوی مشکل دارد، می‌توانید شبکه Wi-Fi خود را گسترش دهید یا از کابل اترنت استفاده کنید.

اگر PS4 شما می‌تواند به Wi-Fi متصل شود اما ویژگی‌های شبکه کار نمی‌کند، صفحه وضعیت شبکه PlayStation (PSN) سونی را بررسی کنید تا مطمئن شوید PSN فعال و فعال است. گاهی اوقات خرابی دارد، بنابراین ممکن است به طور موقت از سرویس خارج شود.

استفاده از تنظیمات DNS سفارشی

اگر اینطور نیست، می توانید تنظیمات DNS سفارشی را در PS4 خود نیز امتحان کنید. با این حال، یک نکته هشدار – فقط زمانی باید تنظیمات شبکه را تغییر دهید که دقیقاً بدانید چه چیزی را تغییر می دهید. اما اگر چیزی را خراب کردید، مشکل بزرگی نیست، می‌توانید از نو شروع کنید یا به تنظیمات «آسان» برگردید.

  • به تنظیمات > شبکه > تنظیم اتصال اینترنت > استفاده از Wi-Fi بروید.
  • به جای انتخاب “Easy”، “Custom” را انتخاب کنید. شبکه Wi-Fi خود را از لیست انتخاب کنید.
  • “Automatic” را برای تنظیمات آدرس IP و “Automatic” یا “Do Not Specify” را برای نام میزبان DHCP انتخاب کنید.
  • برای DNS، “Manual” را انتخاب کنید.
  • در قسمت DNS اولیه، “8.8.8.8” را وارد کنید
  • برای DNS ثانویه، “8.8.4.4” را وارد کنید
  • در زیر MTU، “Automatic” را انتخاب کنید. برای سرور پروکسی، «استفاده نکنید» را انتخاب کنید.
  • اتصال خود را تست کنید

این از تنظیمات سیستم نام دامنه عمومی (DNS) رایگان گوگل در PS4 شما استفاده می کند. DNS روشی است که اتصال شما آدرس ها را حل می کند. Google درست مانند ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی شما کار می‌کند، اما می‌تواند پایدارتر یا سریع‌تر باشد. همچنین می‌توانید سایر گزینه‌های DNS عمومی مانند 1.1.1.1 Cloudflare را امتحان کنید. اگر این تغییر جواب داد، ممکن است DNS ارائه دهنده اینترنت شما موقتاً از کار افتاده باشد. در صورت تمایل، می‌توانید به استفاده از تنظیمات DNS Google ادامه دهید، یا می‌توانید بعداً اتصال را به‌عنوان «آسان» دوباره اضافه کنید تا ببینید آیا در آن زمان کار می‌کند یا خیر.

اگر هنوز نمی توانید وصل شوید، بازنشانی کارخانه ای PS4 شما ممکن است کمک کند. ابتدا از بازی های ذخیره شده خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر هنوز هم کار نمی کند، ممکن است زمان یک پلی استیشن جدید فرا رسیده باشد.

پیشنهاد مطالعه: علت قطع شدن Wi-Fi در PS4

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *