نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با کد خطا CE-118877-2 در PS5

آیا با کد خطا CE-118877-2 در PS5  آشنایی دارید؟ خطای PS5 Error Code CE-118877-2 زمانی که می خواهید هر بازی یا به روز رسانی های آن را نصب کنید، مواجه می شود. ممکن است به دلیل قدیمی بودن نرم افزار سیستم PS5، خرابی پایگاه داده کنسول، یا ناکافی بودن فضای ذخیره سازی کنسول شما فعال شود. علاوه بر این، هارد دیسک های داخلی معیوب یا یک بازی معیوب می تواند منجر به این خطا شود. این خطا می تواند پورت USB را خراب کند و راه اندازی بازی ها متوقف شود.

کد خطا CE-118877-2 در PS5
کد خطا CE-118877-2 در PS5

دلایل کد خطا CE-118877-2 در PS5

در اینجا چند دلیل احتمالی برای ظاهر شدن این خطا وجود دارد.

  • نرم افزار سیستم قدیمی: در صورتی که نرم افزار سیستم PS5 را آپدیت نکنید، می تواند شما را از نصب بازی یا آپدیت های آن منع کند و خطا ظاهر شود. بنابراین، ضروری است که نرم افزار سیستم خود را به طور منظم به روز کنید.
  • پایگاه داده خراب: یکی دیگر از دلایل احتمالی این خطا، خرابی پایگاه داده است. وقتی فایل‌های بازی/برنامه خراب هستند، می‌تواند منجر به خراب شدن پایگاه داده کنسول شما شود. معمولاً به دلیل حذف تصادفی داده ها، تغییر حساب های سرور SQL یا خرابی هدر فایل رخ می دهد. زمان بارگذاری بازی ها را کاهش می دهد و همچنین باعث ایجاد مشکلاتی در درایو دیسک شما می شود. در این صورت سعی کنید پایگاه داده را بازسازی کنید و بررسی کنید که آیا خطا ظاهر می شود یا خیر.
  • مشکل ذخیره سازی: اگر کنسول فضای ذخیره سازی کافی نداشته باشد، نمی توانید یک بازی و به روز رسانی های آن را نصب یا دانلود کنید. یک پیام خطای غیرمنتظره در دستگاه خود دریافت می کنید. بنابراین، همیشه مطمئن شوید که کنسول شما دارای فضای ذخیره سازی رایگان است، یعنی بیش از 1 گیگابایت. در این حالت می توانید برنامه ها یا رسانه های مختلف را حذف یا جابجا کنید. همچنین می‌توانید فضای ذخیره‌سازی بیشتری را از طریق یک هارد دیسک خارجی نصب کنید.
  • اشکالات برنامه ها: هنگامی که اشکالات به برنامه ها حمله می کنند، می توانند به زور بسته شوند، از کار بیفتند، ثابت شوند یا پاسخ ندهند، یا مطابق طراحی عمل نکنند. بنابراین، هنگامی که می خواهید هر به روز رسانی مربوط به آن بازی معیوب خاص را نصب کنید، خطا رخ می دهد. برای رفع این مشکل، می توانید برنامه را دوباره در کنسول خود نصب کنید.
  • نصب ناقص: زمانی که بازی یا برنامه به درستی در کنسول شما نصب نشده باشد، یا برخی از فایل های اصلی آن گم یا خراب شده باشند، ممکن است پیغام خطا را دریافت کنید. بنابراین، بهتر است دوباره برنامه را نصب کنید و بررسی کنید که آیا خطا ظاهر می شود یا خیر.

هنگامی که همه دلایل را شناسایی کردید، در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید برای رفع کد خطا امتحان کنید: CE-118877-2 در ps5 خود

PS5را ریستارت کنید

گاهی اوقات، این خطا به دلیل اشکالات موقت کنسول ظاهر می شود. کنسول ثابت می شود و دیگر به هیچ دستوری پاسخ نمی دهد. در این صورت، pS5 خود را مجددا راه اندازی کنید تا محتویات آن به روز شود و مشکلات موقت برطرف شود. بنابراین، این مراحل را برای راه اندازی مجدد کنسول خود دنبال کنید.

  1. کابل برق کنسول را از منبع تغذیه جدا کرده و آن را خاموش کنید.
  2. 2-3 دقیقه صبر کنید و سپس دوباره به منبع برق وصل شوید. دکمه کنسول را چند ثانیه نگه دارید تا پلی استیشن راه اندازی مجدد شود. منتظر اولین صدای بوق باشید. پس از آن، بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.
  3. بازی را به حافظه داخلی منتقل کنید.

زمانی که می‌خواهید یک بازی/برنامه را روی یک دستگاه ذخیره‌سازی خارجی معیوب اجرا کنید، پیام خطا ظاهر می‌شود. در این صورت، آن بازی را از هارد اکسترنال به SSD داخلی محلی منتقل کنید و سعی کنید آن را از آنجا راه اندازی کنید. در اینجا چند مرحله برای انتقال بازی خود به فضای ذخیره سازی دیگر آورده شده است.

  1. به صفحه اصلی PS5 خود بروید و تنظیمات را انتخاب کنید.
  2. به پایین اسکرول کنید و روی Storage کلیک کنید. سپس کنسول ذخیره سازی را انتخاب کنید.
  3. سپس بر روی Games and Apps کلیک کنید.
  4. کادر موجود در جلوی برنامه ها را انتخاب کنید. پس از انتخاب بازی هایی که قرار است به حافظه داخلی منتقل شوند، روی دکمه Move کلیک کنید.

فضای کافی در هارد دیسک ایجاد کنید

اگر همچنان این خطا را دریافت می‌کنید، ممکن است به دلیل حافظه ناکافی کنسول شما باشد. زمانی که بازی مورد نظر برای نصب یا آپدیت فضای خالی پیدا نمی کند، خطایی رخ می دهد. در این صورت موارد غیر ضروری را از کنسول خود جابجا یا حذف کنید و ببینید آیا مشکل حل می شود یا خیر.

  1. PS5خود را راه اندازی کنید. سپس هارد دیسک را در یکی از پورت های USBدر پشت سیستم قرار دهید.
  2. اکنون، منوی تنظیمات را در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی انتخاب کنید – Storage را انتخاب کنید.
  3. پس از انتخاب USB Extended Storage، به Game and Apps بروید.
  4. حالا یکی یکی بازی ها را انتخاب کنید و روی دکمه حذف کلیک کنید. وقتی فرآیند به پایان رسید، بازی خود را اجرا کنید و ببینید که آیا خطا برطرف می شود یا خیر.

نرم افزار سیستم را به روز کنید

هنگامی که نرم افزار سیستم PS5 شما قدیمی باشد، احتمال حمله باگ ها و ویروس ها به کنسول شما افزایش می یابد، می توانند بر عملکرد بازی تأثیر بگذارند و باعث خطا شوند. در این صورت نرم افزار سیستم PS5 خود را به روز نگه دارید. بنابراین، مراحل زیر را برای به روز رسانی نرم افزار پلی استیشن خود دنبال کنید.

  1. به تنظیمات رفته و گزینه system را فشار دهید.
  2. حالا نرم افزار را انتخاب کنید و روی به روز رسانی و تنظیمات نرم افزار سیستم کلیک کنید.
  3. در مرحله بعد، گزینه “به روز رسانی آن از اینترنت” را انتخاب کنید. مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما سریع و پایدار است.
  4. سپس به امتحان به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و ادامه با به‌روزرسانی را انتخاب کنید. سپس روی yes کلیک کنید تا نرم افزار پس از به روز رسانی به روز رسانی شود و بررسی کنید که آیا خطا هنگام نصب ظاهر می شود یا خیر.

پیشنهاد مطالعه: مشکل در اتصال کنترلر به Xbox

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *