نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم نمایش دوربین فیلم برداری سونی روی مانیتور

عدم نمایش دوربین فیلم برداری سونی روی مانیتور در اثر چه عواملی به وجود می آید؟ وقتی متوجه می شوید دوربین فیلم برداری سونی روی مانیتورم نمایش داده نمی شود، شاید باور نکنید. به عنوان فردی که برای امنیت و آرامش خاطر به این سیستم نظارتی متکی است، این قطعاً باعث نگرانی بود. در این مقاله، مراحل کار نکردن دوربین فیلم برداری سونی و نحوه تعمیر آن را برای شما شرح خواهیم داد.

عدم نمایش دوربین فیلم برداری سونی روی مانیتور
عدم نمایش دوربین فیلم برداری سونی روی مانیتور

نحوه رفع عدم نمایش دوربین فیلم برداری سونی در مانیتور

این چند راه حل ممکن است که باید برای حل مشکلات دوربین فیلم برداری سونی خود امتحان کنید.

 رفع مشکلات برق دوربین فیلم برداری

هنگامی که با دوربین فیلم برداری خود مشکلی دارید که روی مانیتور نشان داده نمی شود، باید تمام اتصالات برق را بررسی کنید. باید اطمینان حاصل کنید که آداپتور برق به درستی در پریز قرار داده شده است و برای عملکرد صحیح برق دریافت می کند. همچنین باید پریز برق را چک کنید زیرا گاهی اوقات ممکن است ایراد داشته باشد یا برق کافی به دوربین فیلم برداری ندهد. همچنین اگر از سیستم دوربین فیلم برداری مداربسته آنالوگ استفاده می کنید، اتصال بین سیستم دوربین فیلم برداری مداربسته و مانیتور یا تلویزیون را بررسی کنید. شما باید تمام کابل ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که محکم وصل شده اند یا به یکی از کابل ها آسیبی وارد نشده است.

 تنظیمات ورودی و خروجی ویدیو را سفارشی کنید

اگر دوربین فیلم برداری سونی شما چیزی را روی مانیتور نشان نمی دهد، باید تنظیمات ورودی و خروجی ویدیو را بررسی کنید. دوربین فیلم برداری باید روی خروجی ویدیو تنظیم شود و همچنین بررسی کنید که ورودی صحیح در مانیتور/تلویزیون شما انتخاب شده است.

 لنز دوربین فیلم برداری را تمیز کنید

یکی دیگر از دلایل رایج عدم نمایش دوربین فیلم برداری سونی شما بر روی مانیتور، گرفتگی لنز دوربین فیلم برداری است. اگر آن را در فضای باز نصب کرده باشید، لنز دوربین فیلم برداری ممکن است به مرور زمان مسدود شود. بنابراین، باید بررسی کنید که آیا لنز مسدود نشده است یا خیر. اگر چنین است، باید آن را تمیز کنید تا دوباره کار کند، می توانید آن را با یک تکه پارچه مرطوب و بعداً با یک تکه پارچه صاف دیگر تمیز کنید.

 رفع اتصال شبکه

اگر از ضبط کننده ویدیوی شبکه (NVR) استفاده می کنید، باید به اتصال متصل شود تا به درستی کار کند. بنابراین، باید مطمئن شوید که سیستم به اتصال شبکه متصل است و شبکه شما نیز به درستی کار می کند. همچنین باید مسیریاب و فاصله دوربین فیلم برداری خود را بررسی کنید که باید در محدوده 30 فوتی سیستم دوربین فیلم برداری شما باشد. همچنین، می‌توانید روتر وای‌فای خود را روشن کنید، اگر کار نمی‌کند، باید روتر را به حالت کارخانه بازنشانی کنید و دوباره کار کند.

عدم نمایش دوربین فیلم برداری سونی روی مانیتور
عدم نمایش دوربین فیلم برداری سونی روی مانیتور

سیستم تنظیم مجدد کارخانه

دوربین فیلم برداری سونی روی مانیتور نمایش داده نمی شود. اگر همچنان دوربین فیلم برداری شما روی مانیتور نمایش داده نمی شود، می توانید دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. بازنشانی دستگاه، تمام اشکالات داده‌ها و نرم‌افزاری را که باعث مشکلات می‌شوند، حذف می‌کند.

توجه: قبل از بازنشانی باید از اطلاعات خود از دوربین فیلم برداری پشتیبان تهیه کنید زیرا بازنشانی دستگاه همه ویدیوها و فایل های ذخیره شده شما را پاک می کند.

در اینجا چند مرحله برای تنظیم مجدد دوربین فیلم برداری وجود دارد:

  1. هنگامی که دوربین فیلم برداری روشن است، دکمه تنظیم مجدد را فشار داده و نگه دارید و سپس آن را خاموش کنید.
  2. فشار دادن دکمه ریست را به مدت 30 ثانیه ادامه دهید تا دوباره روشن شود.
  3. سپس دکمه را برای 30 ثانیه آخر فشار دهید و نگه دارید و آن را رها کنید.

آپدیت فریمور در عدم نمایش دوربین فیلم برداری سونی روی مانیتور

همچنین می‌توانید سفت‌افزار دستگاه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که روی آخرین نسخه اجرا می‌شود، زیرا اگر قدیمی باشد ممکن است مشکلات متعددی مانند ویدیو یا اتصال ایجاد کند. اگر متوجه شده اید که دوربین فیلم برداری سونی شما با سیستم عامل قدیمی کار می کند، باید فریمور مناسب را از وب سایت سونی دانلود کنید.

توجه: سیستم عامل مخصوص منطقه است. نصب به روز رسانی برای منطقه ای دیگر می تواند به دستگاه شما آسیب برساند.

در اینجا چگونه می توانید سیستم عامل دوربین فیلم برداری سونی خود را به روز کنید:

  1. هنگامی که فایل سیستم عامل را دانلود کردید، محتوا را از حالت فشرده خارج کنید/از روی دسکتاپ کامپیوتر خود استخراج کنید.
  2. سپس با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر وارد دوربین فیلم برداری شوید.
  3. به تب configuration رفته و سپس از تنظیمات اولیه به System رفته و برگه Maintenance را انتخاب کنید.
  4. در پایین صفحه تعمیر و نگهداری، روی دکمه Browse کلیک کنید تا فایل سیستم عامل را انتخاب کنید.
  5. در مرحله بعد، فایل سیستم عامل با نام digicap.dav را در دسکتاپ خود انتخاب کنید و روی دکمه ارتقا ضربه بزنید.
  6. پس از نصب موفقیت آمیز سیستم عامل، دوربین فیلم برداری شما راه اندازی مجدد خواهد شد.

شماره 7 تماس با پشتیبانی مشتریان

اگر هیچ یک از راه حل های بالا دوربین فیلم برداری سونی شما را تعمیر نکرده است، باید با دقت به دستگاه نگاه کنید و مطمئن شوید که سخت افزار دوربین فیلم برداری آسیب دیده یا شکسته نشده است. اگر چنین است، باید با یک متخصص تماس بگیرید یا می توانید برای راهنمایی بیشتر با تیم پشتیبانی سونی تماس بگیرید. تیم پشتیبانی این وضعیت را عمیقا بررسی می کند یا اگر تحت گارانتی باشد گارانتی یا جایگزینی به شما ارائه می دهد.

دلیل اصلی روشن نشدن دوربین فیلم برداری چیست؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می‌کنیم مقاله « روشن نشدن دوربین فیلم برداری سونی » را مطالعه کنید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *