نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر چراغ جلوی تلویزیون

تعمیر چراغ جلوی تلویزیون sony

یکی از خدمات نمایندگی سونی، تعمیر چراغ جلوی تلویزیون sony است. تلویزیون های سونی بعضا دچار مشکلی می شوند که ویژه این محصول بوده و در محصولات سایر برندها به ندرت شاهد بروز آن هستیم. چشمک زدن چراغ جلوی تلویزیون مساله ای است که کاربران این محصول بسیار با آن مواجه شده و به دنبال تعمیر آن هستند. در واقع این اتفاق بیان کننده وجود مشکلاتی در دستگاه بوده و باید هرچه سریع تر مورد ارزیابی و ترمیم قرار بگیرد. این محصول به گونه ای طراحی شده که دارای یک سیستم عیب یابی داخلی است.

وقتی یکی از قطعات تلویزیون دچار نقص می شود، چراغ جلوی دستگاه شروع به چشمک زدن می کند. هر تعداد چشمک در یک بازه زمانی چند ثانیه ای، به معنای وجود مشکل در یکی از بخش ی داخلی تلویزیون می باشد. با دانستن این مقدار، کاربران می توانند مشکل را تشخیص داده و در زمان مناسب اقدام به تعمیر تلویزیون سونی خود نمایند. در ادامه ضمن بررسی نکاتی در مورد دلایل چشمک زدن چراغ جلوی تلویزیون sony، به روش های تعمیر این قطعه اشاره خواهیم کرد.

چشمک زدن چراغ تلویزیون سونی

همانطور که گفتیم مشکل چراغ جلوی تلویزیون sony، یک مساله خاص و ویژه است که تنها برای این نوع محصول پیش می آید. در واقع وقتی برخی از مشکلات برای قطعات داخلی تلویزیون پیش می آید، چراغ جلوی این دستگاه شروع به چشمک زدن می کند. اگر جزء کاربران دستگاه های کپی یا ماشین های لباسشویی باشید، بعضا شاهد صدور ارورهایی در این محصولات بوده اید. این ارورها به شما اعلام می کنند که یکی از قطعات داخلی دستگاه دچار مشکل شده و نیاز به بررسی و تعمیر دارد. چشمک زدن چراغ تلویزیون هم حکم همان ارورها را دارد.

در واقع وقتی مشکل یا ایرادی در تلویزیون ایجاد می شود، سیستم عیب یابی فعال شده و پس از استندبای کردن تلویزیون، چراغ جلوی دستگاه را فعال می کند. این چراغ شروع به چشمک زدن به رنگ قرمز می کند؛ جالب است بدانید که این چشمک زدن دارای فرکانس مشخص در یک بازه زمانی است؛ مثلا 5 بار چشمک زده و پس از دو ثانیه توقف، مجددا 5 بار چشمک می زند. این بازه زمانی و تعداد است که تغییرات چراغ جلوی تلویزیون sony  را کد گشایی کرده و به تعمیرکار، امکان انتخاب بهترین روش را می دهد.

کد گشایی تغییرات چراغ جلوی تلویزیون سونی

چشمک زدن و تغییرات چراغ جلوی تلویزیونsony ، بسته به تعداد و بازه زمانی می تواند نشان دهنده وجود مشکل در یکی از بخش های این دستگاه باشد. البته این مساله در مدل های مختلف تلویزیون سونی هم متفاوت است. یعنی مثلا سه بار چشمک زدن چراغ در هریک از مدل های این دستگاه معنای متفاوتی دارد. به طور کلی این چشمک زدن ها ممکن است بین 2 تا 22 بار در تغییر باشند. برای کد گشایی این مساله در هریک از مدل ها، یک سرویس منوال و دیاگرام برای هر مدل در اختیار بخش خدمات پس از فروش قرار می گیرد.

در این سرویس قید شده است که هر تعداد چشمک، به معنای بروز مشکل در کدام قطعه می باشد. حتی برای برخی مدل ها قطعاتی که بیشترین احتمال خرابی را دارند نیز ذکر شده اند. به عنوان مثال، اگر چراغ جلوی تلویزیون LED با مدل KDL- 46EX720 سونی شما 5 بار چشمک می زند، به معنای خرابی برد تی کان بوده و در صورت خرابی پاور، 2 چشمک را مشاهده می کنید. بنابراین می توان گفت که کد گشایی تغییرات و تعمیر چراغ جلوی تلویزیون sony تنها توسط نمایندگی سونی امکان پذیر است. تکنسین های مجرب تعمیرات تلویزیون در نمایندگی سونی، خدمات مربوطه را به شما عزیزان ارائه می نمایند.

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر چراغ جلوی تلویزیون sony

برای تعمیر چراغ جلوی تلویزیون سونی و برطرف کردن چشمک زدن این قطعه، نیاز به مهارت و تخصصی است که تنها تکنسین های مجرب از آن برخوردار هستند. این تکنسین ها با توجه به سرویس منوالی که در اختیار دارند، تعداد چشمک ها را رمز گشایی کرده و اقدام به ترمیم و یا تعویض قطعه آسیب دیده می کنند. همانطور که اشاره کردیم، کاربران عادی و مراکز غیر معتبر به این دلیل که اطلاعات درستی در مورد معنای هریک از الگوهای چشمک زدن چراغ ندارند، قادر به تشخیص درست مشکل و ترمیم آن نبوده و ممکن است باعث بروز مشکلات جدی تری در این دستگاه شوند. برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی، توصیه می کنیم تعمیر چراغ جلوی تلویزیون sony خود را به تکنسین های زبده نمایندگی سونی محول کنید.

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

تعمیر تلویزیون سونی در تهران یکی از خدماتی است که به صورت ویژه به کاربران ساکن پایتخت ارائه می شود. به طور کلی تلویزیون های سونی از نظر طراحی ساختاری، دارای تفاوت هایی با محصولات سایر برندها هستند. همین مساله باعث شده که مشکلات این تلویزیون ها نیز کمی متفاوت بوده و تعمیرات آنها نیاز به مهارت و تخصص ویژه ای داشته باشد. با توجه به این نکات، نمایندگی سونی یک واحد مجزا را به تعمیرات تلویزیون اختصاص داده و به این ترتیب، شرایط را برای ترمیم تخصصی این محصول فراهم آورده است. البته خدمات این مرکز تنها محدود به تهران نبوده کاربران سایر نقاط کشور نیز می توانند از سرویس های این نمایندگی بهره مند شوند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *