نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کاهش سرعت ps4

چرا PS4 کند و عقب می افتد؟

همه ما می دانیم که PS4 سریع و عالی است، اما گاهی اوقات می تواند سرعت خود را کاهش دهد. در واقع، ممکن است PS4 شما آنقدر کند باشد که دیگر نتوانید از آن استفاده کنید. استفاده از یک کنسول هنگامی که سیستم شروع به عقب ماندن و کند شدن می کند واقعاً ناامید کننده است، به خصوص اگر انبوهی از شکایت ها از کاربران دیگر در مورد بزرگ بودن این مشکل وجود داشته باشد. برای بدتر شدن اوضاع، مشکلات عقب ماندگی شما می تواند روی یک بازی یا همه چیز روی دستگاه تأثیر بگذارد – شما هرگز نمی دانید که بعد از آن چه اتفاقی می افتد!

آیا پلی استیشن 4 شما تمایل آزاردهنده ای به کندی دارد؟ با خواندن برخی از شکایات بسیاری که دیگران از کنسول های خود استفاده کرده اند، روشهای مشابهی را خواهید فهمید. حداقل در این صورت شما تنها نیستید – با همه آن افراد عصبانی که فریاد می زنند سونی از قبل همه چیز را برطرف کند.

گاهی اوقات PS4 به دلایل مختلف واقعا کند و آزاردهنده می شود

در بیشتر موارد، کندی PS4 ناشی از تخریب هارد داخلی HDD است. ما قبلاً مقاله ای را منتشر کرده ایم که حقیقت هارد PS4 و دلیل ضعیف ترین قسمت آن در کل کنسول را افشا می کند (در مورد مشخصات PS4 HDD بخوانید. اگر مالک PS4 Pro هستید، مشخصات PS4 Pro HDD را بخوانید).

اما هارد دیسک PS4 تنها دلیل کندی کنسول نیست، اگرچه رایج ترین است. در واقع، این وضعیت به دلایل مختلفی رخ می دهد که بازی روی PS4 را به یک کابوس تبدیل می کند.

برنامه ریزی برای کار در اطراف کندی PS4

بنابراین، چگونه می توان با این مشکل کنار آمد و PS4 را به روشی روان و سریع بازگرداند؟ خوب، چندین راه حل برای این مشکل وجود دارد، اکثر آنها آسان هستند و نیازی به پیش زمینه فنی عمیق ندارند. از سوی دیگر، در برخی موارد نادر، ممکن است بخواهید کنسول بازی PS4 خود را برای تعمیر آن نزد یک تکنسین ببرید.

این امر به این دلیل اتفاق می افتد که PS4 گاهی به دلیل خرابی سخت افزاری دچار مشکل می شود که نمی توانید کاری انجام دهید. ما امیدواریم که پرونده شما به راحتی حل شود و خیلی سخت نباشد.

بنابراین، اگر شما یکی از بازیکنانی هستید که با PS4 خود کندی را تجربه می کنید، این مکان مناسب برای شروع است. ما در اینجا نکات بسیار مفیدی را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند به طور کامل بر این مشکل غلبه کنید.

شما PS4 خود را به حالت عادی و سریع بازگردانید، درست مانند روزی که آن را خریداری کرده اید یا حتی بهتر! بله، درست است، بهتر است.

علاوه بر این، اگر راه حلی را که در این مقاله مناسب شماست پیدا نکردید، می توانید به پایین بروید و تجربیات خوانندگان ما و نحوه غلبه بر این مشکل را بخوانید.

علائم کندی PS4

علائم متعددی از کندی PS4 وجود دارد علائم متعددی وجود دارد که نشان می دهد PS4 تا حدی کند است که به تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

  • زمان بارگذاری طولانی. | وقتی روند بارگیری PS4 کند است، چه بازی/برنامه و چه حتی کل سیستم عامل (فرآیند راه اندازی)، این امر PS4 شما را کند نشان می دهد.
  • کپی برنامه ها، بازی ها یا فایل های رسانه ای خیلی طول می کشد. | کپی کند PS4 می تواند نشان دهد که کنسول بازی شما واقعا کند است. اما از طرف دیگر، این نشانه قطعی نیست. PS4 شما ممکن است خوب باشد و این مشکل ناشی از یک دستگاه ذخیره سازی خارجی متصل به کنسول است. این امر نیاز به بررسی و بررسی دارد.
  • PS4 فقط هنگام انجام بازی ها عقب می افتد. | در این شرایط، PS4 به طور عادی راه اندازی می شود، برنامه های خود را بدون هیچ مشکلی اجرا می کند، اما وقتی یک بازی بارگیری می شود، مسئله تاخیر شروع می شود. اگر PS4 فقط به صورت آنلاین عقب افتاده است، بیشتر مشکل اتصال به اینترنت وجود دارد. در غیر این صورت، اگر این حالت به صورت آنلاین و آفلاین اتفاق بیفتد، مشکل یا مربوط به خود PS4 است یا بازی خاصی که در حال انجام آن هستید.
  • PS4 برای مدتی خوب اجرا می شود، اما ناگهان به تاخیر می افتد و بدون هیچ دلیل مشخصی کند می شود. | اتفاق می افتد که همه چیز خوب به نظر می رسد و بدون مشکل اجرا می شود، اما ناگهان فاجعه رخ می دهد. بدون هیچ دلیل واضحی، عملکرد PS4 به طور چشمگیری کاهش می یابد و بسیار کند می شود. گاهی اوقات یخ می زند. (درباره انجماد PS4 و نحوه رفع آن بیشتر بخوانید)

خوب، اینها رایج ترین علائم هستند که نشان دهنده تاخیر/کندی PS4 است.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *