نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا USB در ضبط خودرو سونی ماشین کار نمی کند؟

اگر به تازگی اولین ماشین خود را دریافت کرده اید، این احساس چیزی کمتر از نشئه نیست. شما می خواهید فوراً آن را به دوستان خود نشان دهید، به رانندگی بروید یا حتی سیستم ضبط خودرو سونی را آزمایش کنید. تنها مشکل این است که، به دلایلی عجیب، USB شما کار نمی کند. دوستانتان با بی دست و پا به شما نگاه می کنند، در حالی که شما در حال تلاش برای کشف مشکل هستید. در تمام مدتی که به خود می گویید چگونه باید این را بفهمید، شما یک مکانیک نیستید. اگر با مشکل کار نکردن USB خود در ضبط خودرو سونی ماشین مواجه هستید، تمام کاری که باید انجام دهید در اینجا آمده است. معلوم است که لازم نیست مکانیک باشید یا دکترا داشته باشید.

چه چیزی ممکن است باعث مشکلات USB برای ضبط خودرو سونی اتومبیل شما شود؟

وقتی نوبت به مشکلات فنی می رسد، ممکن است مشکلات زیادی وجود داشته باشد. هر چند نیازی به نگرانی نیست وقتی بدانید چگونه با مشکل کنار بیایید، برای تشخیص و رفع آن راحت‌تر خواهید بود.

دلایل معمولی عدم کارکرد USB در خودرو می تواند باشد:

  • کابل معیوب
  • اتصال نامناسب
  • سیستم عامل قدیمی
  • کابل اشتباه
  • کابل های آسیب دیده
  • پورت های اشتباه

آیا کاری هست که بتوانید در مورد آن انجام دهید؟ البته وجود دارد. اگر نبود این راهنما اتلاف وقت بود، حالا اینطور نیست؟

اگر USB ضبط خودرو سونی ماشین شما کار نمی کند چه باید کرد؟

کار نکردن پورت USB می تواند تجربه بسیار خسته کننده ای باشد. این هم برای خریداران جدید و هم برای رانندگان با تجربه صادق است. مانند بسیاری از مشکلات فنی، باید آنچه را که ممکن است مقصر باشد، محدود کنید.

مشکلاتی که ممکن است با آنها روبرو شوید نیز می توانند متفاوت باشند. برخی از پورت ها فقط برای انتقال داده ها طراحی شده اند. بنابراین، ممکن است تعجب کنید که چرا دستگاه شما پس از اتصال آن شارژ نمی شود.

از طرف دیگر، اگر اتصال برقرار نشود یا وسیله نقلیه دستگاه شما را نشناسد، USB شما موسیقی را در ماشین پخش نمی کند. در اینجا چند مرحله تشخیصی ساده وجود دارد که می توانید برای حل مشکل انجام دهید.

  1. کابل (یا پورت) متفاوتی را امتحان کنید

اولین قدم شما این است که ببینید آیا خود کابل مشکل دارد یا خیر. کابل ها طول عمر نامحدودی ندارند. با گذشت زمان آنها به سطل لگد می زنند و دیگر کار نمی کنند. استفاده‌های روزانه، به‌ویژه اگر با آن‌ها خشن هستید، باعث می‌شود تا خیلی سریع‌تر پوشیده شوند.

شما باید کابل USB دیگری در اطراف داشته باشید. بررسی کنید که آیا کار می کند یا خیر. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا پورت USB دیگری کار می کند یا خیر. این بدیهی است که اگر چندین پورت USB داشته باشید صدق می کند. اگر پورت دیگری کار کند، به شما می گوید پورت قبلی معیوب است (امیدوارم برای شما اینطور نباشد).

  1. یک دستگاه متفاوت را امتحان کنید

هدف شما در اینجا شناسایی نقطه مشکل است. اگر فرآیند عیب‌یابی را طی کنید، اساساً باید گزینه‌های احتمالی را حذف کنید. می توانید موضوع را سریعتر محدود کنید.

اگر دستگاه دیگری را با یکسان بودن همه چیز (کابل و پورت) وصل کنید، متوجه خواهید شد که مشکل دستگاه است. سپس باید خود دستگاه را بررسی کنید. ممکن است هنوز آن را به درستی تنظیم نکرده باشید تا ضبط خودرو سونی خود را تشخیص دهد. این ما را به مرحله بعدی می رساند.

  1. دستگاه خود را به درستی پیکربندی کنید

در برخی موارد، باید به تنظیمات دستگاهی که می‌خواهید متصل شوید بروید و آن را برای اتصال از طریق USB پیکربندی کنید. اگر از تلفن استفاده می‌کنید، ممکن است گزینه فقط شارژ یا انتقال داده را ببینید.

بسته به آنچه می خواهید، باید گزینه مناسب را در اینجا انتخاب کنید. وقتی انتقال داده را انتخاب می کنید، دستگاه شما همچنان شارژ می شود. در این مورد استثنا وجود دارد. کمی بعد در راهنما به آن خواهیم پرداخت.

  1. درایورها/سرم افزار را به روز کنید

آرام باش؛ شما سالها نوآوری و پیشرفت در فناوری را از دست نداده اید. ما هنوز راننده و راننده رباتیک نداریم. ما در مورد به روز رسانی درایورهای دستگاه صحبت می کنیم.

درایور چیزی است که به نرم افزار و سخت افزار دستگاه های شما اجازه می دهد تا با یکدیگر صحبت کنند. این اساساً همان چیزی است که باعث می شود آنها کار کنند. به آن به عنوان زبانی که برای برقراری ارتباط استفاده می کنند فکر کنید.

اگر درایور قدیمی باشد یا مشکلی در آن وجود داشته باشد، کار نمی کند. به همین سادگی. به روز رسانی درایور برای ضبط خودرو سونی ماشین و دستگاه تقریباً یک راه حل مطمئن برای رفع آن است مگر اینکه مشکل در سطح سخت افزاری باشد.

همچنین، سعی کنید سیستم عامل را به روز کنید. سیستم عامل نرم افزاری است که در واقع بر روی دستگاه های شما اجرا می شود. ممکن است قدیمی باشد و از هر چیزی که وصل می کنید پشتیبانی نمی کند. اینها کمی فنی هستند اما آنقدرها هم سخت نیستند.

  1. اتصالات شل را بررسی کنید

خوب، ما می توانیم احساس کنیم که شما همین الان چشمانتان را می چرخانید. شما می گویید فرد باهوشی هستید که می داند چگونه یک USB ساده را وصل کند. و ما کاملاً شما را باور داریم. با این حال به ما اعتماد کنید، اتصالات سست یک چیز رایج است.

آنها برای بهترین ما اتفاق می افتد. شاید ما فقط سرمان شلوغ است و کابل را به درستی به داخل فشار نداده ایم. ما این مرحله بسیار اساسی (و بدیهی) را به شما می گوییم تا همه پایه ها را پوشش دهید. بررسی کنید که آیا اتصالات شما محکم و به درستی ساخته شده اند یا خیر.

مقالات مرتبط:

قابلیت ضبط به تلویزیون هوشمند

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *