نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه رفع نقاط فشار روی صفحه نمایش LCD

رفع نقاط فشار روی صفحه نمایش LCD. آیا به دنبال این هستید که چگونه از شر آن نقاط تحریک کننده روی صفحه تبلت سونی خود خلاص شوید؟ این مقاله هر آنچه را که باید در مورد چگونگی رفع نقاط فشار روی صفحه نمایش LCD و نحوه جلوگیری از آنها در آینده بدانید را به شما نشان می دهد. یکی از مرگبارترین و ناامید کننده ترین مشکلاتی که ممکن است با تلفن همراه خود داشته باشید، آسیب دیدن صفحه نمایش است. و برای نقاط فشار روی نمایشگرهای LCD، تا حدودی آزاردهنده است تا اینکه کل صفحه را بشکند، زیرا در بیشتر موارد نیاز به تعویض دارد. با این وجود، به خواندن ادامه دهید تا در مورد معنی، پیشگیری و نحوه رفع نقاط فشار روی صفحه نمایش LCD بیاموزید.

رفع نقاط فشار روی صفحه نمایش LCD

فشار چیست

همانطور که از نام آن پیداست، لکه‌های فشار روی صفحه‌نمایش تلفن می‌توانند با ایجاد نقاطی با اشکال و سبک‌های مختلف، صفحه نمایش را بی‌فایده (یا بر اساس نحوه‌ی دیدتان تحریک‌کننده) کنند. این لکه‌ها به‌طور مداوم و اغلب اوقات به‌طور دائم روی نمایشگر نشان داده می‌شوند و می‌توانند مانع مشاهده شما شوند یا مشکلات دیگری مانند پیکسل‌های مرده، سوسو زدن یا تاری ایجاد کنند.

هنگامی که فشار زیادی بر روی صفحه نمایش تبلت سونی خود وارد می کنید – چه به صورت تصادفی، عمدی یا سهل انگارانه، به اجزای LCD آسیب رسانده و از این رو نقاط مختلفی روی نمایشگر ایجاد می شود.

نقاط فشار روی صفحه نمایش های LCD بسته به چگالی فشار اعمال شده می تواند به اشکال و اشکال مختلفی باشد. گاهی اوقات، این لکه‌ها می‌توانند سفید، سیاه عمیق یا بسته به چیزی که در حال حاضر روی صفحه نمایش داده می‌شود، در رنگ‌های مختلف باشند.

نحوه رفع نقاط فشار روی صفحه LCD

متأسفانه، یادگیری نحوه رفع نقاط فشار روی صفحه نمایش LCD با آموزش رفع مشکلات ساده سخت افزاری و نرم افزاری یکسان نیست. به عبارت ساده تر، هیچ راهی برای تعمیر صفحه نمایش تبلت سونی که در اثر فشار آسیب دیده است وجود ندارد.

تلاش برای خلاص شدن از شر لکه های فشار روی صفحه نمایش LCD می تواند بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر داشته باشد. بنابراین، بهتر است یک تعمیرکار حرفه ای تبلت سونی پیدا کنید تا در تعویض صفحه نمایش به شما کمک کند.

در همین حال، برخی از کاربران گزارش دادند که لکه های فشار روی صفحه نمایش تبلت سونی آنها پس از چند سال بهبود یافته است. اما آیا می خواهید سال ها همان مشکل را روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید؟ بنابراین، تعویض صفحه نمایش تنها راه حل است.

خوشبختانه، اگر از تلفن هوشمند TECNO، Infinix یا itel استفاده می کنید، سرویس Carlcare بهترین گزینه برای شما برای تعویض صفحه نمایش آسیب دیده و رفع مشکلات دیگر دستگاه است. ما ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش رسمی برای ارائه خدمات تعمیرات و مشتریان حرفه‌ای برای این برندها هستیم.

در کمتر از چند ساعت وارد شدن به مرکز خدمات ما در نزدیکی شما، ما به شما کمک می کنیم صفحه نمایش آسیب دیده خود را با قطعات یدکی اصلی تعویض کنید.

و اگر طرح محافظت از صفحه اضافی ما را برای دستگاه TECNO، Infinix یا itel خود قبلا خریداری کرده اید، ممکن است بتوانید صفحه نمایش خود را به صورت رایگان تعویض کنید، یا حتی بهتر است تخفیف های زیادی برای جایگزینی روی صفحه در Carlcare دریافت کنید.

همچنین، اگر متوجه لکه‌های فشاری بر روی تلویزیون Syinix خود شدید، بهترین کار این است که آن را به مرکز خدمات ما برای تعویض صحیح صفحه نمایش با قطعات اصلی اصلی بیاورید.

پیشنهاد مطالعه: رفع خاموش شدن خودکار وای فای در تبلت سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *