نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل PS4 Blue Light of Death

چرا مشکل PS4 Blue Light of Death برطرف نشده است

آیا PlayStation 4 Blue Light of Death را تجربه می کنید؟ آیا قبلاً (PS4 Blue Light of Death Fix) را امتحان کرده اید و برای شما کار نمی کند؟ هنوز در جستجوی آن نور سفید گریزان هستید؟ آیا مجبور شده اید PS4 BLOD Fix را چندین بار انجام دهید؟ متأسفم که این را به شما می گویم، اما احتمالاً باید PlayStation 4 خراب خود را برای جایگزینی برگردانید. در زیر چند گزینه برای مقابله با مشکل PlayStation 4 آورده شده است:

راه حل 1: PS4 را به محل خرید برگردانید

بله، این یک راه حل بدیهی است. مشکل این است که ممکن است محل خرید شما بازپرداخت شما را بدهد. آنچه واقعاً می خواهید جایگزینی است. قبل از رفتن به فروشگاه، بررسی کنید که آیا PS4 در محل موجود است یا خیر. در غیر این صورت، تا زمانی که PS4 را پیدا نکردید، با سایر مکان های فروشگاه زنجیره ای تماس بگیرید. ببینید آیا مدیر یکی را برای شما نگه می دارد تا آخرین PS4 قبل از ورود شما از بین نرود.

راه حل 2: برای تعویض PS4 با سونی تماس بگیرید

سونی به خوبی از مشکل PS4 Blue Light of Death آگاه است و به سرعت در حال پردازش جایگزین ها است. اگر به مرکز حمل و نقل اصلی نزدیک هستید، می توانید PS4 جایگزین خود را در کمتر از یک هفته داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید که دستورالعمل های زیر ممکن است مخصوص [برجسته] ایالات متحده [/برجسته] باشد. اگر نکاتی دارید که می خواهید برای کشور خود به اشتراک بگذارید، لطفاً از بخش نظرات زیر استفاده کنید. در اینجا باید چکار کرد:

  • رسید فروش و PS4 خود را در دست داشته باشید. سونی به تاریخ خرید و همچنین شماره سریال و شماره مدل در PS4 واقعی نیاز دارد.
  • با نمایندگی سونی تماس بگیرید. برای مدت زمان طولانی آماده باشید. حتی ممکن است در طول انتظار سکوت مرده ای را تجربه کنید. فقط در آنجا بمانید!
  • به نماینده خدمات مشتری بگویید که نور آبی مرگ را تجربه می کنید. توجه داشته باشید که ممکن است نماینده به عنوان (نور آبی) به عنوان (مرگ) واقعاً بد به نظر برسد.
  • سپس نماینده به شما در پردازش بازگشت کمک می کند. سونی یا PS4 شما را برطرف می کند یا آن را جایگزین می کند.
  • نماینده یک جعبه خالی برای شما ارسال می کند. از این جعبه برای ارسال PS4 به سونی استفاده خواهید کرد. مطمئن باشید که دستورالعمل ها را دقیقاً دنبال می کنید و چیزی به جز PS4 در جعبه قرار ندهید. وقتی جعبه را به مرکز حمل و نقل محلی خود می برید، حتما رسید دریافت کنید.
  • امیدوارم چند روز دیگر PS4 کاملاً جدیدی (یا بازسازی شده) داشته باشید!
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدئو پروژکتور
وبلاگ
پشتیبانی آنلاین سونی

مزایا و معایب ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور. امروزه یکی از دستگاه هایی که وجود آن به برگزاری همایش ها،سینارها،مراکز آموزشی،ادارات و…وابسته است،پروژکتور می باشد؛علاوه بر موارد بالا این دستگاه می

ادامه مطلب »
مشکلات رایج ps4
وبلاگ
پشتیبانی آنلاین سونی

برطرف کردن مشکلات رایج ps4

مشکلات رایج ps4. همانند دیگر تجهیزات الکترونیکی و دیوایس های الکتریکی در ps4 هم مشکلاتی را می‌بینیم که گاها آزاردهنده هستند و ما می خواهیم

ادامه مطلب »