نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات اعلان زنگ برای گوشی سونی

نحوه عیب یابی مشکلات اعلان زنگ برای گوشی سونی

اگر اعلان های زنگ ارسال شده به دستگاه Android شما به تأخیر افتاد یا اصلاً آنها را دریافت نمی کنید، نکات زیر را برای حل این مشکلات امتحان کنید. اگر اعلان های ویژگی های جدید شما حذف نشد، می توانید آن را به صورت دستی در برنامه Ring پاک کنید. روی موارد جدید ضربه بزنید و سپس روی نماد با علامت تیک در بالا سمت راست ضربه بزنید.

تنظیمات برنامه حلقه خود را بررسی کنید

برای زنگ درب و دوربین:

مطمئن شوید اعلان های شما در برنامه Ring فعال باشد. به دستگاهی که می خواهید بررسی کنید بروید و مطمئن شوید که دکمه های هشدارهای زنگ و هشدارهای حرکت بر روی وضعیت آبی “روشن” تنظیم شده است.

توجه: تنظیمات اعلان باید به صورت جداگانه برای دستگاه های مختلف تنظیم شود. به عنوان مثال، اگر اعلان ها را در تلفن خود فعال کنید، آنها به طور خودکار در رایانه لوحی شما فعال نمی شوند. در عوض، شما باید تنظیمات اعلان خود را به صورت دستی برای هر دستگاه متصل به Ring تعیین کنید.

زنگ هشدار – هشدارهای عمومی

اکثر هشدارهای زنگ هشدار شما باید از منوی تنظیمات هشدارهای هشدار مدیریت شوند. هشدارهای هشدار دهنده شامل هشدارهای امنیتی، سیستم و دستگاه است. هشدارهای امنیتی و مربوط به سیستم هنگامی که سیستم شما با باتری یا پشتیبان تلفن همراه کار می کند، هنگامی که در تأخیر ورود هستید، هرگونه تغییر در حالت و هنگامی که یک دستگاه دور زده شده است، پوشش داده می شود.

هشدارهای مربوط به دستگاه از تنظیمات هشدارهای زنگ هشدار وضعیت ایستگاه های پایه و دستگاه های شما را پوشش می دهد، علاوه بر مواردی که دستگاهی دستکاری شده است، یک به روزرسانی سیستم عامل را تکمیل می کند، باتری کم دارد یا وقتی آب یا دمای پایین تشخیص داده شده است. در صورت فعال بودن هشدارهای وضعیت دستگاه، تنها زمانی ارسال می شود که سیستم زنگ هشدار شما مسلح باشد.

برای دسترسی به تنظیمات هشدارهای هشدار:

  • روی منو ضربه بزنید.
  • روی Settings ضربه بزنید.
  • روی «هشدارهای هشدار» ضربه بزنید.

شما می توانید تنظیمات برگزیده هشدارهای ایمیل و اعلانات را از صفحه هشدارهای هشدار مدیریت کنید. اعلان های ایمیل به طور پیش فرض خاموش می شوند. (لطفاً توجه داشته باشید که هنگام هشدار سیستم شما همچنان هشدارهای ایمیلی دریافت خواهید کرد. نمی توانید این اعلان های مهم ایمیل را خاموش کنید.)

برای دریافت هشدارهای ایمیل و مشاهده تنظیمات هشدار فردی، باید کلید اصلی ایمیل را روشن کنید. روشن کردن ضامن ایمیل اصلی، همه هشدارهای ایمیل را به استثنای “دستگاه های دور زدن” روشن می کند. شما می توانید ضامن های هشدارهای فردی را کنترل کنید تا فقط بر اساس ترجیح شخصی خود هشدارها را دریافت کنید.

برخلاف اعلان های ایمیل، هشدارهای اعلان فشار به طور پیش فرض روشن می شوند. (لطفاً توجه داشته باشید که هنگام هشدار سیستم شما همچنان هشدارهای اعلان فشار دریافت خواهید کرد زیرا این نوع هشدار برای کنترل در دسترس کاربران نیست). با روشن و خاموش کردن دکمه اطلاع رسانی فشار اصلی، هریک از هشدارهای فردی روشن یا خاموش می شوند. هیچ استثنائی با ضامن اصلی فشار وجود ندارد.

نکات دیگر درباره هشدارهای هشدار دهنده

  • مالکان و کاربران مشترک می توانند بسته به ترجیحات شخصی خود در هر زمان تنظیمات هشدار خود را فعال و غیرفعال کنند، مادامی که ایستگاه پایه آنها آنلاین باشد و روی “ذخیره” ضربه بزنند تا تنظیمات آنها حفظ شود.
  • پس از اولین باری که همسایه تنظیمات هشدار هشدار خود را به روز می کند و روی “ذخیره” ضربه می زند، برنامه حالتهای ضامن فردی را به خاطر می آورد و آخرین وضعیت هر ضامن فردی را بازیابی می کند.

تنظیمات هشدار ویژه دستگاه

جدا از تنظیمات هشدارهای زنگ هشدار، همسایه ها همچنین می توانند هشدارهای اعلان فشار را برای دستگاه های خاصی فعال کنند که صرف نظر از اینکه سیستم آنها مسلح است یا خیر، هشدارها را ارسال می کنند. توجه به این نکته ضروری است که هشدار دستگاه های مختلف فقط هشدارهای اعلان فشار را ارسال می کند. هشدارهای ایمیل باید از طریق تنظیمات هشدارهای هشدار کنترل شوند. دوباره، این هشدارها حتی زمانی که سیستم شما خلع سلاح است ارسال می شود.

دستگاه هایی که دارای تنظیمات هشدار فردی هستند شامل سنسورهای تماس زنگ هشدار، آشکارساز حرکت زنگ هشدار و قفل هایی هستند که به طور رسمی توسط Ring پشتیبانی می شوند. همسایه ها می توانند هشدارها را هنگامی که حرکت توسط آشکارساز حرکت زنگ هشدار تشخیص داده می شود و هنگامی که سنسور تماس زنگ هشدار باز و بسته می شود، فعال کنند.

هرکسی که قفل هوشمند Z-Wave با پشتیبانی Ring را به سیستم زنگ هشدار خود اضافه کرده باشد، همچنین می تواند انواع هشدارها را از ضامن هشدار در صفحه جزئیات قفل فعال کند. متفاوت از ضامن های هشدار برای سنسورهای تماس با زنگ و آشکارسازهای حرکت، هشدارهای قفل هشدارهای کنترل را برای انواع فعالیت های قفل تغییر می دهد. ضامن هشدار قفل شامل هشدارهایی است که قفل قفل شده است، قفل شده است و یا قفل خودکار شده است، علاوه بر این که کد دسترسی از قفل به قفل اضافه شده است.

تنظیمات برنامه را بررسی کنید

ممکن است برای فعال کردن اعلان ها نیاز به دسترسی به تنظیمات برنامه خود داشته باشید. دو روش برای دسترسی به این منو از طریق دستگاه های Android وجود دارد. یا می توانید نماد برنامه Ring را به نماد اطلاعات برنامه در صفحه اصلی خود بکشید، یا می توانید تنظیمات تلفن خود را باز کنید. در تنظیمات تلفن، مدیر برنامه خود را پیدا کنید (بسته به دستگاه شما، ممکن است به سادگی “برنامه ها” نامیده شود)، سپس برنامه Ring را پیدا کرده و انتخاب کنید.

در تنظیمات برنامه خود، کادر برچسب “نمایش اعلان ها” را فعال کنید تا هشدارها فعال شوند و مطمئن شوید که اعلان های برنامه شما به عنوان “اولویت” تنظیم شده است. اگر کادر “نمایش اعلان ها” قبلاً علامت زده شده است، اما هنوز هشدارهایی دریافت نمی کنید، علامت کادر را بردارید، “OK” را بزنید، سپس کادر را دوباره بررسی کنید ؛ در نهایت، حافظه پنهان را در تنظیمات برنامه خود پاک کنید و دستگاه خود را با فشار دادن دکمه زنگ درب یا فعال کردن سنسورهای حرکت آزمایش کنید.

داده های خود را پاک کنید

اگر هنوز اعلان هایی دریافت نمی کنید، باید برای پاک کردن داده های خود به تنظیمات برنامه خود بازگردید. پس از پاک شدن، به برنامه Ring خود بازگردید و دوباره وارد سیستم شوید، سپس زنگ در و سنسورهای حرکت خود را آزمایش کنید تا ببینید آیا هشدارها فعال شده اند یا خیر.

برنامه حلقه خود را بازنشانی کنید

اگر هنوز مشکلی دارید، ممکن است لازم باشد برنامه Ring خود را بازنشانی کنید. این کار را با حذف برنامه از دستگاه انجام دهید. سپس، به فروشگاه Google Play بروید، برنامه Ring را پیدا کرده و دوباره نصب کنید. دیگر نیازی به راه اندازی مجدد دستگاه های خود ندارید، به سادگی وارد سیستم شوید و همه دستگاه های شما همچنان نصب خواهند شد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *