نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مزایای به روزرسانی نرم افزار تلویزیون

راه اندازی مجدد تلویزیون و به روزرسانی های نرم افزار چه مزایایی دارد؟

اگر هنگام استفاده از تلویزیون علامت غیر منتظره یا موارد ذکر شده در زیر ظاهر شود، روش زیر ممکن است به بهبود وضعیت کمک کند.

علائم عدم بروز رسانی تلویزیون

  • تصویر غیر عادی، بدون تصویر یا بدون صدا برای یک کانال تلویزیونی یا دستگاه خارجی
  • هنگام پخش فیلم یا صدا بدون صدا یا صدای تحریف شده، سر و صدای ناخواسته یا صدای قطع شده
  • ویدئوها، تصاویر یا تصاویر کوچک به درستی نمایش داده نمی شوند یا یک صفحه سیاه نشان نمی دهند
  • پخش USB، Throw یا Screen Mirroring کار نمی کنند
  • برنامه به درستی کار نمی کند

راه حل رفع این مشکل

  1. تلویزیون را دوباره راه اندازی کنید.
  2. دستگاه های جانبی متصل به تلویزیون را بردارید.
  3. تلویزیون را خاموش کرده و سیم برق (منبع اصلی) را از پریز دیوار جدا کنید.
  • توجه: تقریباً 2 دقیقه صبر کنید و سپس سیم برق را به پریز برق وصل کنید و تلویزیون را روشن کنید.

برای Google TV به جز سری X91J (85)، روش جایگزین زیر همان تأثیر را دارد: در تلویزیون، دکمه POWER را برای حدود 40 ثانیه فشار دهید یا تا زمانی که تلویزیون خاموش شود.

  • اگر تلویزیون BRAVIA شما به HDD خارجی متصل است، آن را بردارید و دوباره امتحان کنید.
  • گذاشتن تلویزیون با سیم برق (سیم اصلی) که از پریز برق جدا شده است باعث می شود هر برق باقیمانده در تلویزیون تخلیه شود. در نتیجه، داده های غیرضروری و اطلاعات خطا در حافظه پاک می شوند و به شما امکان می دهند دوباره از تلویزیون به طور عادی استفاده کنید.
  1. وقتی صفحه سیاه شد یا تصویر در اتصال HDMI / MHL به درستی نمایش داده نشد، روشهای زیر را برای بهبود آن امتحان کنید:

توجه: تلویزیون شما ممکن است با اتصال MHL سازگار نباشد.

  • کابل HDMI / MHL را جدا و دوباره وصل کنید.
  • سیم برق (سیم برق) دستگاه متصل را قطع و دوباره وصل کنید یا دستگاه را دوباره راه اندازی کنید.
  1. اگر تصویر یا صدا غیر عادی دارید، تنظیمات تصویر یا صدا را بازنشانی کنید:
  2. Software Updateیک برنامه بروزرسانی است که ویژگی های جدیدی را اضافه می کند و اشکالات را برطرف می کند.

ما توصیه می کنیم تلویزیون BRAVIA را به اینترنت وصل کنید، و بررسی خودکار برای به روزرسانی یا بارگیری نرم افزار خودکار را روی روشن تنظیم کنید تا وقتی تلویزیون در حالت آماده به کار است، به روزرسانی ها به طور خودکار بارگیری شوند.

توجه داشته باشید برای سری W8، X7 و X74H / X75H: این مدل ها همیشه به صورت خودکار و بدون هیچگونه تنظیماتی، به روزرسانی نرم افزار را دریافت می کنند.

وجود برنامه های اضافه در تلویزیون

  • اگر برنامه های دیگری غیر از برنامه های از پیش نصب شده را بارگیری کنید، ممکن است این برنامه ها بر عملکرد تلویزیون تأثیر بگذارند. برای جزئیات، به عیب یابی Android TV یا Google TV مراجعه کنید: چگونه بفهمیم یک برنامه بارگیری شده مشکلی ایجاد می کند یا چگونه مقاله را حل کنیم.
  • اگر پس از انجام عملیات راه اندازی مجدد یا نصب یک بروزرسانی نرم افزاری بهبودی حاصل نشود، این مشکل ممکن است منبع دیگری داشته باشد. لطفاً سایر سوالات متداول را جستجو کنید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *