نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

قطع و وصل شدن دسته PS4

برطرف کردن مشکلات هنگ و قطع و وصل شدن دسته PS4 و کنترلر پلی استیشن ۴

پلی استیشن یکی از پلتفرم های بسیار پرطرفدار در میان تمامی گیمرها محسوب می‌شود اما گاهی اوقات در دسته پلی استیشن مشکلاتی وجود دارد که باعث هنگ کردن دسته شده و قطعاً شما را کلافه خواهد کرد در سال ۲۰۱۳ کمپانی سونی این پلتفرم را به دنیای بازی های دیجیتال عرضه کرد و پس از آن همواره با ارائه آپدیت های جدید و پاسخ به نظرات کاربران و مشکلات مطرح شده از جانب آنان سعی در رفع مشکلات این پلتفرم نمود.

مزایای کنترل سالم در قطع و وصل شدن دسته PS4

در سال ۲۰۱۶ کمپانی سونی مدل های جدید پلی استیشن ۴ به نام پلی استیشن ۴ اسلیم و پرو را منتشر نمود این مدل های جدید نسبت به مدل ارائه شده در سال ۲۰۱۳ با کیفیت تر بوده و تکنولوژی پیشرفته تری را دارند. البته این بسیار طبیعی است که در هنگام کار کردن با هر نوع کنسول و پس از مدت زمانی کنسول دچار اختلالاتی خواهد شد یکی از این مشکلات این است که در هنگام بازی دسته پلی استیشن ۴ دچار هنگ کردن می شود.

وجود یک کنترل سالم کسب امتیاز, ارتقاء و پیشرفت در بازی ها را برای شما افزایش می دهد و اگر کنترلر پلی استیشن هنگ کند و یا قطع و وصل شود قطعاً پیشرفت در بازی برای شما غیر ممکن خواهد شد با یک دسته پلی استیشن که هنگ نمیکند و سالم است قطعاً شما راحت‌تر از امکانات بازی استفاده می کنید سریعتر حرکت می کنید و به مراحل بالای بازی می رسید و اگر مدام دسته دچار هنگ کردن شده و در ارسال پیام ها تاخیر وجود داشته باشد امکان اجرای یک بازی موفق وجود ندارد.

شاید برایتان پیش آمده باشد که در هنگام اجرای یک بازی هیجان انگیز ناگهان دسته ps۴ شما هنگ کند.این موضوع مخصوصا اگر در لحظه حساس واکشن یک بازی باشید بسیار برایتان ناراحت کننده خواهد بود من در این مقاله به شما دوستان خوبم راه هایی را برای رفع هنگی و قطع و وصل شدن دسته ps۴ آموزش خواهم داد.

منظور من از هنگ کردن مشکلات ایجاد شده در اثر خرابی های سخت افزاری و یا شکستگی دسته ps4 شما نیست بلکه هدف من از این نوشتن این مقاله راه های مقابله با مشکلات ایجاد شده نرم افزاری است. اگر مشکلات زیر در حین بازی برای شما ایجاد شده باشد.مطمئن شوید که قسمت نرم افزاری دسته ps۴ دچار مشکل شده است.

اگر هنگام بازی کردن به طور ناگهانی دسته ps۴ هنگ کرده و کار نکند

اگر کانکت نشدن دسته ps۴ بسیار زمان بر است وقتی وسط بازی دسته ps۴ به صورت خود به خود هنگ کرده و کار نمی کند و برای اینکه کار کند می بایست مجددا دستگاه را روشن و خاموش کنید وقتی که برای اجرای یک حرکت ناگهان دست دچار گیر و هماهنگی شده و سپس به صورت اتوماتیک درست می شود و مشکلاتی مشابه اینها, نشان دهنده وجود یک مشکل نرم افزاری در دسته ps۴ است .

که برای رفع این مشکلات میتوانید از راه های زیر استفاده کنید در ابتدا باید بدانید که چه چیزهایی موجب خرابی و هنگ شدن دسته ps۴ شما می شوند و برای جلوگیری از بروز مشکلات نرم افزاری بهتر است از این موارد جلوگیری کنید.وسایل آهنی و مغناطیسی و الکترونیکی مثل گوشی همراه و آهنربا و غیره را نزدیک کنسول خود قرار ندهید زیرا این ها موجب اختلال در ارسال و دریافت پیام ها شده و باعث می‌شوند که بلوتوث کنسول شما عملکرد درستی نداشته باشد.

مودم های ADSL نیز اگر در نزدیک PlayStation باشند باعث ایجاد اختلال در عملکرد دسته ps۴ می شوند. هارد های دیسک اکسترنال را نیز باید از پلی استیشن دور نگه داشت زیرا این حالت نیز باعث ایجاد اختلال در عملکرد دسته ps۴ و هنگ شدن آن می‌شوند برای رفع چنین مشکلاتی در قدم اول شما باید مطمئن شوید که در دسته ps۴ شما یک مشکل نرم افزاری وجود دارد.فهمیدن این موضوع بسیار راحت است.

فقط کافی است که به دسته پلی استیشن ۴ خود یک هندزفری را متصل کنید اگر در دریافت صدا تاخیر احساس کردید مطمئن باشید که یک مشکل نرم افزاری وجود دارد و برای حل آن طبق توصیه های گفته شده پیش بروید.گاهی اوقات خود دستگاه پلی استیشن دچار اختلال در دریافت و فرستادن پیام در بعضی بازی های آنلاین می شود در گذشته برای حل این مشکل باید کنسول را ریست میکردید .

ریست کردن دسته پلی استیشن

اما کمپانی سونی اعلام کرد که برای حل این اختلافات نیاز به ریست کردن کنسول نیست فقط کافیست شما تنظیمات دیتابیس دستگاه را تغییر داده و ثابت نمایید برای این کار ابتدا وارد قسمت سیف مد شوید سپس چهار اقدام زیر را با دقت انجام دهید کنسول خود را در حالت آف قرار دهید سپس دکمه ی آن کنسول را برای چند لحظه نگه دارید تا وقتی که دومین صدای دستگاه به گوش شما برسد.

این کار ۷ ثانیه زمان می برد.حالا منویی را پیش روی خود می بینید گزینه دیتابیس را انتخاب نماییدحالا منتظر بمانید تا بعد از سپری شدن پنج الی شش دقیقه مشکل شما برطرف شود. به همین راحتی از کنسول بدون هنگ کردن لذت ببرید

‫2/5 ‫(5 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *