نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع هنگ Sony Xperia XZ Premium

چگونه می توان Sony Xperia XZ Premium را که همچنان هنگ می کند، تعمیر کرد؟

در این پست یکی از موضوعات رایج مطرح شده توسط تعدادی از دارندگان تلفن هوشمند Sony Xperia XZ Premium به صورت آنلاین مطرح شده است. مشکلات اصلی که در حال حل شدن هستند، تأخیرها و یخ زدگی های مکرر است. اگر به طور اتفاقی در هنگام جستجوی راهنمای آنلاین در برخورد با مسائل مشابه در یک دستگاه، با پست برخورد کرده اید، در جای مناسب آمده اید. فقط به خواندن ادامه دهید و ورودی دریافت کنید.

علت هنگی دستگاه چیست؟

مسائل مربوط به عملکرد مانند انجماد و تأخیر اغلب با افزایش سن دستگاه یا زمانی که فضای ذخیره سازی آن تمام می شود رخ می دهد. اگر عاشق بارگیری برنامه های پیچیده و محتویات چند رسانه ای هستید، ممکن است لازم باشد مدیریت حافظه را انجام دهید یا کمی از حافظه داخلی تلفن خود را خالی کنید تا به دستگاه شما کمک کند تا مجدداً پشتیبان گیری شده و دوباره کار کند.

عوامل دیگری که می توانند باعث یخ زدن و تأخیر متناوب گوشی شوند اشکالات نرم افزاری، خرابی برنامه ها و محتویات خراب هستند. بدترین در میان دلایل احتمالی، خرابی قطعه در دستگاه یا آسیب سخت افزاری شما است. متأسفانه در این مورد، خدمات لازم است تا دستگاه شما ثابت شود.

در غیر این صورت، مشکلات نرم افزاری که باعث یخ زدگی و تأخیر Xperia XZ Premium شما شده اند را برطرف کنید. به این روشهای بعدی مراجعه کنید.

عیب یابی دستگاه

قبل از ادامه کار، اگر به دنبال راه حلی برای مشکل تلفن خود هستید، سعی کنید صفحات عیب یابی ما را مرور کنید تا ببینید آیا از دستگاه شما پشتیبانی می کنیم یا خیر. اگر تلفن شما در لیست دستگاه های پشتیبانی شده ما قرار دارد، به صفحه عیب یابی بروید و مشکلات مشابه را جستجو کنید. با خیال راحت از راه حل ها و راه حل های ما استفاده کنید. نگران نباشید رایگان است اما اگر هنوز به کمک ما نیاز دارید، پرسشنامه مسائل مربوط به Android ما را پر کنید و برای تماس با ما گزینه submit را بزنید.

راه حل های احتمالی برای رفع تاخیر و هنگی در Xperiz XZ Premium

راه حل های بعدی که در این بخش ترسیم کرده ام شامل راه حل های عمومی یا روش های استاندارد و راه حل های کاربردی است که برای رسیدگی به مسائل مربوط به عملکرد در دستگاه های Android به ویژه گوشی Sony Xperia XZ Premium استفاده می شود. هیچ راه حل قطعی وجود ندارد، بنابراین ممکن است مجبور شوید سعی کنید تا راه حل نهایی به دست آورید. هر زمان که آماده شدید شروع کنید

راه حل اول: راه اندازی مجدد یا اجباری راه اندازی مجدد Sony Xperia XZ Premium

اشکالات جزئی نرم افزار نیز می تواند باعث شود دستگاه شما در مواقعی بد رفتار کند. و در این مورد، تنظیم مجدد نرم افزار یا راه اندازی مجدد ساده می تواند بهترین راه حل باشد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. کلید پاور را فشار داده و نگه دارید.
  2. وقتی منو ظاهر شد، روی راه اندازی مجدد ضربه بزنید.
  3. منتظر بمانید تا دستگاه شما به طور خودکار راه اندازی مجدد شود.

روش دیگر، می توانید راه اندازی مجدد اجباری را انجام دهید. در صورت عدم پاسخگویی یا یخ زدگی، راه اندازی مجدد اجباری دستگاه شما را خاموش یا راه اندازی مجدد می کند. درست مانند یک بازنشانی نرم، راه اندازی مجدد اجباری بر هیچ یک از تنظیمات و اطلاعات شخصی شما تأثیر نمی گذارد. در اینجا نحوه راه اندازی مجدد اجباری آمده است:

  1. همزمان کلید پاور و کلید افزایش صدا را به مدت 6 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  2. هنگامی که تلفن شما یک مرتبه ارتعاش می کند، هر دو کلید را رها کنید. انجام این کار دستگاه شما را مجبور به راه اندازی مجدد می کند.
  3. در صورت تمایل به خاموش کردن اجباری، هر دو کلید را نگه دارید تا گوشی سه بار ارتعاش کند و سپس خاموش شود.

راه حل دوم: راه اندازی به حالت ایمن

برنامه های شخص ثالث یا برنامه ها و فایل های بارگیری شده نیز ممکن است بر عملکرد دستگاه شما تأثیر بگذارد یا باعث بدرفتاری آن شود. برای اطلاع از اینکه آیا برنامه دانلود شده باعث ایجاد مشکل شده است یا خیر، سعی کنید Sony Xperia XZ Premium خود را در حالت ایمن بوت کنید. برای راه اندازی به حالت ایمن یا فعال کردن حالت ایمن در Xperia XZ Premium، این مراحل را دنبال کنید:

  1. با روشن بودن دستگاه، کلید پاور را فشار داده و نگه دارید تا پنجره ای باز شود.
  2. گزینه Power off را در صفحه بازشو لمس کرده و نگه دارید تا پیام Reboot safe mode ظاهر شود.
  3. برای فعال کردن حالت ایمن روی تأیید ضربه بزنید.

در حالت ایمن، از تلفن خود طبق معمول استفاده کنید و ببینید آیا هنوز لگ دارد یا یخ می زند. اگر مشکلی در حالت ایمن ایجاد نشد، سعی کنید برنامه های مشکوک را حذف کنید، به احتمال زیاد آخرین برنامه هایی که قبل از شروع مشکل بارگیری کرده اید. آن برنامه می تواند مقصر باشد و بنابراین باید حذف شود.

برای خروج از حالت ایمن، فقط تلفن خود را راه اندازی مجدد کنید.

راه حل سوم: حافظه داخلی را بررسی و مدیریت کنید

حافظه ناکافی همچنین می تواند مشکلات عملکردی را در دستگاه های تلفن همراه از جمله خرابی های مکرر، تأخیر، فریز و راه اندازی مجدد بی نهایت ایجاد کند. با این وجود، مطمئن شوید که دستگاه شما دارای فضای ذخیره سازی کافی برای انجام دستورات و فرایندهای ورودی به روشی روان است.

برای مشاهده و بررسی وضعیت حافظه فعلی تلفن خود، به تنظیمات-> ذخیره سازی بروید.

بررسی و اطمینان حاصل کنید که فضای ذخیره سازی داخلی موجود کمتر از 500 مگابایت نباشد. در غیر این صورت، باید با حذف برنامه ها و محتویات ناخواسته از تلفن خود، مقداری فضا آزاد کنید. مشکلی که با آن روبرو هستید احتمالاً به دلیل کمبود فضای حافظه در دستگاه شما است. بستن برنامه های در حال اجرا، انتقال فایل های چند رسانه ای به درایوهای خارجی نیز می تواند کمک کننده باشد.

راه حل چهارم: نرم افزار را به آخرین نسخه به روز کنید

به روز رسانی نرم افزار می تواند به طور بالقوه مشکلات نرم افزاری را که ممکن است باعث عملکرد نادرست دستگاه شما یا ناپایدار شود، برطرف کند. به روز رسانی همچنین ویژگی های جدید و عملکردهای پیشرفته را برای بهینه سازی سیستم تلفن شما به ارمغان می آورد.

  1. برای بررسی به روزرسانی های بدون نسخه (OTA) در Xperia XZ Premium Android 8.0، به تنظیمات-> System-> Software Update بروید.
  2. در Android 7.x یا نسخه های پایین تر، به منوی Settings-> About phone-> Software Update بروید.
  3. اگر به روزرسانی موجود است، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا بارگیری و نصب به روز رسانی را ادامه دهید.

اگر دستگاه شما به روز است اما مشکل همچنان ادامه دارد، تنظیم مجدد کارخانه را در نظر بگیرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *