نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل شارژ تبلت

9 راه حل برای رفع مشکل شارژ تبلت!

هنگامی که تبلت شما فقط شارژ خود را متوقف می کند، حتی زمانی که به برق متصل است، به این معنی نیست که زمان خرید یک تبلت جدید فرا رسیده است. در زیر 9 روش برای رفع آن در مواقعی که تبلت شما شارژ نمی شود را بیان می کنیم!

مشکلات شارژ تبلت های اندرویدی معمولاً از شارژر یا خود پورت شارژ خارج می شود. اگر تبلت شما شارژ نمی شود، آن را روی حالت هواپیما قرار دهید و روشنایی را کاهش دهید تا عمر باتری را افزایش دهید در حالی که برای حل مشکل کار می کنید. تا جایی که می توانید از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، در صورت عدم حل مشکل. در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید قبل از تماس با تکنسین ها یا هزینه کردن هزینه انجام دهید.

برای شارژ پورت های تبلت اندرویدی خود را بررسی کنید

گاهی اوقات مشکل از پین شارژ خود تبلت است. مشاهده کنید، می بیند که خم شده یا پیچ خورده است. کانکتور روی کابل شارژ باید بتواند به خوبی جا بیفتد. به طوری که همه پین ​​های شارژر به درستی به آنهایی که در پورت هستند وصل شده اند.

اگر پورت شما آسیب دیده باشد، ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد یا کل واحد نیاز به تعویض داشته باشد. همچنین باید کانکتور روی کابل شارژ را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پورت به درستی شکل گرفته و آسیب ندیده است.

آیا اتصال باتری شما ایمن است؟

اطمینان حاصل کنید که هیچ شکافی وجود ندارد و باتری با پایه خود صاف است. اگر اینطور به نظر می رسد، باتری را دوباره بردارید و بررسی کنید که اتصال اتصالات آن در اثر خرابی مسدود شود، ممکن است قسمتی از کنتاکت خم شود یا کانکتور دچار خوردگی شود.

گرد و غبار ها را با یک پارچه نرم پاک کنید، هر فلز خمیده را با یک موچین کوچک دوباره قرار دهید و خوردگی را با مقدار کمی از پاک کننده مناسب پاک کنید. فقط مطمئن شوید قبل از استفاده مجدد از باتری اجازه دهید اتصال خشک شود.

بررسی/ تعویض کابل شارژ

کابل های شارژ پس از استفاده مداوم مورد اختلاف قرار می گیرند یا قدیمی می شوند. بنابراین، پیشنهاد می شود که همیشه از کابل شارژ اصلی دستگاه استفاده کنید یا یک رشته شارژ با کیفیت خوب خریداری کنید که به تبلت یا آداپتور شما آسیب نرساند.

به باتری زمان بازیابی بدهید

باتری که به نظر می رسد تمام شده است ممکن است عمیقاً تخلیه شده باشد. این بدان معناست که میزان شارژ خارج شده از باتری بیشتر از آن بود که برای مدیریت آن طراحی شده بود، و در نتیجه، آنقدر شارژ کمی باقی می ماند که به نظر می رسد مرده است.

برای تازه کردن باتری در صورت تخلیه عمیق، در صورت امکان احیای مجدد، لازم است دستگاه را به طور کامل خاموش کرده و به مدت طولانی (حداقل دو یا سه ساعت) شارژ کنید.

بررسی/ تعویض آداپتور شارژ

بررسی کنید که آیا آداپتور شارژ به خوبی کار می کند یا خیر، خود آداپتور مسئول شارژ است. برای اطمینان از عدم استفاده از آداپتور معیوب، کابل شارژ/USB خود را به آداپتور دیگری وصل کنید.

اگر دستگاه شما به طور معمول شارژ می شود، به این معنی است که آداپتور شما مشکلی دارد و برای حل مشکل باید آن را در ابتدایی ترین حالت تعویض کنید.

استفاده از تبلت را در حین شارژ کردن متوقف کنید

اگر تبلت شما می گوید در حال شارژ است، اما به نظر نمی رسد نشانگر باتری حرکت کند، ممکن است به این دلیل باشد که هنگام شارژ آن از تبلت خود بیش از حد استفاده می کنید.

اگر مشغول بازی هستید، از ناوبری نوبه خود به نوبه خود استفاده می کنید، یا در حین وصل شدن از برنامه دیگر نیاز دارید، تبلت شما می تواند به سرعت شارژ شود.

راه اندازی مجدد تبلت

راه اندازی مجدد دستگاه ساده است و می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • دکمه روشن / خاموش تبلت خود را طولانی فشار دهید.
  • از گزینه هایی که در صفحه نمایش نشان داده می شود، روی راه اندازی مجدد یا راه اندازی مجدد کلیک کنید.
  • برای راه اندازی مجدد تبلت خود، همچنین می توانید دکمه روشن/خاموش را برای 10-15 ثانیه فشار دهید تا گوشی هوشمند/ تبلت به صورت روباتیک راه اندازی مجدد شود.

باتری خود را تعویض کنید

اینها باید آخرین گزینه شما برای رفع مشکل شارژ تبلت شما باشد و فقط در صورتی که هیچ یک از تکنیک های دیگر کار نکرد، باید سعی کنید باتری خود را تعویض کنید.

همچنین، قبل از خرید و نصب باتری جدید در دستگاه خود، با یک تکنسین مشورت کنید زیرا تبلت مختلف دارای نوع متفاوتی از باتری هستند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *