نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع خاموش شدن خودکار وای فای در تبلت سونی

خاموش شدن خودکار وای فای در تبلت. دنیای مدرن از اینترنت تغذیه می شود و اتصال به آن برای بسیاری از چیزها در زندگی شخصی و حرفه ای ما حیاتی است. تلفن‌های هوشمند اینترنت را در دسترس‌تر کرده‌اند و ما به شدت به Wi-Fi برای درست کار کردن متکی هستیم. بنابراین، هنگامی که مشغول کار هستید، زمانی که وای فای روی تلفن خود به خود خاموش می شود، می تواند خسته کننده باشد. این مشکلی است که بسیاری از کاربران تبلت سونی با آن مواجه هستند. اگر با مشکل خاموش کردن وای فای تبلت سونی سر و کار دارید، در جای مناسبی هستید. ما راهنمای مفیدی را برای شما آورده ایم که به شما یاد می دهد چگونه از خاموش شدن خودکار وای فای در تبلت سونی جلوگیری کنید.

خاموش شدن خودکار وای فای در تبلت

نحوه رفع خاموش شدن خودکار وای فای در تبلت سونی

اگر تعجب می کنید که چرا وای فای من به طور خودکار در تبلت سونی خاموش می شود، در اینجا لیستی از دلایل قابل قبول پشت آن وجود دارد.

  • مشکلات روتر وای فای
  • تداخل سرویس VPN با Wi-Fi
  • تنظیمات گوشی نادرست
  • حالت صرفه جویی در باتری، اتصال Wi-Fi را متوقف می کند
  • بهینه سازهای اتصال که شبکه های Wi-Fi را سوئیچ می کنند
  • برنامه هایی که باعث قطع اتصال وای فای می شوند
  • فایل های کش خراب

پس از اینکه متوجه شدیم چرا وای فای در تلفن همچنان خاموش می شود، اجازه دهید روش ها را مرور کنیم و یاد بگیریم که چگونه از خاموش شدن خودکار وای فای تبلت سونی جلوگیری کنیم. ما با چند روش اساسی شروع می کنیم و در پایان به سمت روش های پیچیده حرکت می کنیم.

توجه: گوشی‌های هوشمند گزینه‌های تنظیمات یکسانی ندارند. آنها از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت هستند، بنابراین قبل از تغییر تنظیمات صحیح را بررسی کنید.

مراحل اولیه عیب یابی

اینها برخی از روش‌های عیب‌یابی اساسی هستند که توصیه می‌کنیم قبل از امتحان روش‌های دیگر، آن‌ها را انجام دهید. ممکن است مشکل را برطرف کنند.

  1. راه‌اندازی مجدد تلفن: راه‌اندازی مجدد دستگاه تبلت سونیی شما می‌تواند مشکلات مختلفی مانند خراب شدن برنامه‌ها، یخ زدگی صفحه نمایش یا تاخیر و غیره را برطرف کند. همچنین ممکن است مشکل خاموش شدن وای فای تلفن را برطرف کند.
  2. روتر را بررسی کنید: اگر وای فای شما همچنان با دستگاه های دیگر قطع می شود، ممکن است مشکل روتر معیوب باشد. همچنین می‌توانید سعی کنید به روتر خود نزدیک‌تر شوید و اگر این کار مشکل را حل کرد، احتمالاً با مشکل مواجه هستید زیرا قدرت سیگنال وای‌فای شما کم است.
  3. تبلت سونی را به‌روزرسانی کنید: اگر از نسخه قدیمی تبلت سونی استفاده می‌کنید، وای‌فای مشکل تبلت سونی را به همراه بسیاری از مشکلات دیگر خاموش می‌کند. مطمئن شوید که دستگاه تبلت سونیی شما به روز شده است.
  4. VPN را غیرفعال کنید: اگر از هر سرویس یا برنامه VPN برای مرور اینترنت در دستگاه خود استفاده می کنید، آن را غیرفعال کنید و بررسی کنید که آیا مشکل را حل می کند یا خیر. اگر اینطور است، پس این مشکل به دلیل VPN است و می توانید آن را غیرفعال نگه دارید یا برای حل مشکل به یکی دیگر تغییر دهید.
  5. غیرفعال کردن حالت صرفه جویی در باتری: در برخی از تلفن ها، هنگامی که حالت صرفه جویی در باتری فعال است، وای فای به طور خودکار قطع می شود. اگر از تلفن خود در حالت صرفه جویی در باتری استفاده می کنید، آن را غیرفعال کنید و بررسی کنید که آیا همچنان با مشکل مواجه هستید یا خیر.
  6. حذف برنامه های جدید: اگر پس از نصب یک برنامه خاص با این مشکل مواجه شدید، احتمالاً توسط آن برنامه ایجاد شده است. برخی از برنامه های اخیرا دانلود شده را حذف نصب کنید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است.

در اینجا، تمام روش های عیب یابی ممکن برای رفع مشکل وجود دارد.

روش 1 اتصال دوباره به شبکه وای فای

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای رفع این مشکل وای‌فای که دائماً در تبلت سونی خاموش می‌شود، اتصال مجدد به شبکه مشکل پس از فراموش کردن آن است. این یک اتصال تازه ایجاد می کند و ممکن است مشکلات قبلی را برطرف کند. با دنبال کردن این مراحل می توانید این کار را انجام دهید.

  1. نوار اعلان را از بالای صفحه به پایین بکشید.
  2. نماد Wi-Fi را فشار دهید تا تنظیمات Wi-Fi باز شود.
  3. سپس، روی شبکه متصل ضربه بزنید.
  4. در ادامه گزینه Forget را انتخاب کنید.
  5. اکنون برای اتصال دوباره روی شبکه ضربه بزنید.
  6. رمز عبور را وارد کرده و روی Connect ضربه بزنید.

روش 2  تغییر تنظیمات اتصالات

بسیاری از کاربران گزارش داده اند که با فعال کردن گزینه روشن کردن وای فای به طور خودکار و غیرفعال کردن حالت صرفه جویی در انرژی Wifi، که می تواند در صورت مصرف انرژی زیاد، در تنظیمات اتصالات، وای فای را قطع کند، می توانند خاموش کردن مداوم وای فای تبلت سونی را برطرف کنند. برای انجام این کار، این مراحل را دنبال کنید.

  1. تنظیمات Wi-Fi را همانطور که در روش 2 نشان داده شده است باز کنید.
  2. روی نماد سه نقطه ضربه بزنید.
  3. سپس گزینه Wi-Fi+ را انتخاب کنید.
  4. ویژگی Wi-Fi را خاموش کنید.

روش 3 پاک کردن داده های برنامه تنظیمات

برنامه تنظیمات تبلت سونی حاوی انواع مختلفی از داده ها از جمله اطلاعات مربوط به شبکه ها و اتصالات وای فای است. گاهی اوقات این داده ها می توانند خراب شوند و باعث مشکلاتی مانند خاموش شدن خودکار وای فای شوند. می‌توانید با پاک کردن داده‌های برنامه تنظیمات با استفاده از مراحل زیر، مشکل خاموش شدن مداوم وای‌فای در تبلت سونی را حل کنید.

  1. تنظیمات دستگاه خود را راه اندازی کنید.
  2. تنظیمات برنامه ها را پیدا کرده و باز کنید، سپس منوی همه برنامه ها را باز کنید.
  3. برنامه تنظیمات را جستجو و انتخاب کنید.
  4. روی گزینه Storage ضربه بزنید.
  5. در نهایت بر روی گزینه Clear Cache ضربه بزنید و سپس Clear Data را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه ریستارت یا راه اندازی مجدد تبلت سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *