نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راه های بهتر کردن صدای استریو ماشین

بهتر کردن صدای استریو ماشین. آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه می توانید صدای استریو ماشین خود را بهتر کنید؟ این یک سوال غیر معمول در صنعت بهبود موبایل نیست. با این گفته، پاسخ می تواند تا حدودی پیچیده باشد. در این مقاله، چند مرحله کلیدی را که باید قبل از رفتن به فروشگاه استریو خودروی محلی شما انجام دهید، بیان می‌کنیم و چند راه‌حل ارتقای صوتی را که معمولاً پیشنهاد می‌شود، ارائه می‌کنیم.

بهتر کردن صدای استریو ماشین

شناسایی کاستی ها در بهتر کردن صدای استریو ماشین

قبل از اینکه یک خرده فروش لوازم جانبی موبایل بتواند صدای استریو ماشین شما را بهتر کند، باید درک درستی از آنچه باید بهبود یابد داشته باشید. در مواردی که سیستم به اندازه کافی با صدای بلند پخش نمی شود یا باس کافی ندارد، تعریف ارتقا می تواند بسیار آسان باشد. اگر توازن کلی تون مورد پسند شما نیست، اگر نمونه ای از آنچه می خواهید به نظر برسد عالی خواهد بود. اگر از مرحله‌بندی و تصویربرداری راضی نیستید، نحوه رسیدگی به ارتقاء به‌طور چشمگیری تغییر می‌کند.

برای تعریف آنچه می‌خواهید بهبود دهید، یک یا دو آهنگ را که واقعاً خوب می‌شناسید انتخاب کنید و تا آنجا که ممکن است از منابع صوتی به آنها گوش دهید. استریوی ماشین دوستان، استریو خانگی یا مجموعه‌ای از هدفون‌ها همگی گزینه‌های خوب گوش دادن به مرجع هستند. در مورد آنچه در مورد هر کدام دوست دارید و آنچه می خواهید بهبود یابد یادداشت کنید، سپس آن اطلاعات را به خرده فروش محلی ارتقاء موبایل خود بیاورید.

اگر خرده‌فروش شما وسیله‌ای دمو دارد (و باید!)، بخواهید به آهنگ‌های انتخابی شما در آن سیستم گوش دهد. در مورد مشاهدات خود با صدای بلند صحبت کنید. به اشعار گوش دهید، به هر ساز گوش دهید و گوش کنید که صدا از کجا می آید. اگر چیزی شنیدید که دوست دارید، به متخصص محصولی که با آن سر و کار دارید اطلاع دهید.

مشخص کردن محدودیت ها

اگر دوست شما یک ون GMC Astro با چهار ساب ووفر 18 اینچی و 20000 وات قدرت دارد و شما امیدوار هستید که این سطح از باس را در نیسان ورسا خود بدون از دست دادن استفاده از صندلی عقب تکرار کنید، خوشحال نخواهید شد. با نتیجه اگرچه در مثال ما عمداً دراماتیک است، اما نحوه عملکرد یک سیستم صوتی، به ویژه از نظر بازتولید باس، به تجهیزات و فضای معینی نیاز دارد.

بلندگوهای جدید معمولاً در مکان‌های بلندگوهای کارخانه قرار می‌گیرند. ممکن است یک خرده فروش پیشنهاد دهد که می توانید تصویربرداری و مرحله بندی را با مجموعه ای از توییترهای نصب شده در ستون های A بهبود بخشید. آیا حاضرید به آنها اجازه دهید خودرو را اصلاح کنند؟ ستون های A جدید معمولاً بسیار ارزان هستند. اگر می خواهید وسیله نقلیه را به انبار برگردانید، هزینه آن حداقل است. از طرف دیگر، پانل های درب جدید به راحتی می توانند بیش از 650 دلار در مقایسه با 70 دلار برای یک ستون A قیمت داشته باشند. قبل از موافقت با تغییرات دائمی، تصمیم بگیرید که اهداف بلندمدت خود چیست.

همچنین بحث فضای بار نیز مطرح است. در یک پیکاپ، فضای زیر صندلی عقب یا دیوار پشتی را می توان برای یک محفظه ساب ووفر و یک قفسه آمپر استفاده کرد. در خودرو ممکن است در گوشه صندوق عقب یا در مرکز لاستیک زاپاس جا باشد. برخی از علاقه مندان خوشحال هستند که تایر زاپاس خود را کاملاً به نفع آنچه به عنوان نصب کف کاذب شناخته می شود قربانی می کنند.

گزینه های ارتقای صدای خودرو

بیایید به چند مورد از رایج ترین ارتقاء سیستم صوتی برای وسایل نقلیه جدید نگاه کنیم. اول از همه، افزودن یک ساب ووفر با کیفیت بالا حتی به بهترین سیستم های صوتی نصب شده در کارخانه، معمولاً بهبود چشمگیری در عملکرد سیستم صوتی ایجاد می کند. بیشتر سازندگان خودرو تمایلی به سرمایه‌گذاری روی تقویت‌کننده‌های پرقدرت و ساب ووفرهای با کیفیت ندارند، زیرا وزن زیادی دارند و بر مسافت پیموده شده و عملکرد خودرو تأثیر می‌گذارند. به این ترتیب، افزودن یک محفظه ساب ووفر پس از فروش نه تنها به استریو اجازه می‌دهد تا اطلاعات با فرکانس پایین بیشتری را بازتولید کند، بلکه به آن اجازه می‌دهد بلندتر پخش شود.

اگر از تعادل صدای استریوی خود راضی نیستید، راه حل کمی پیچیده تر است. یکی از مسیرهای ارتقا که به خوبی کار می کند این است که خرده فروش شما یک تقویت کننده با قدرت بالا با پردازنده سیگنال دیجیتال داخلی نصب کند. آمپ را می توان به استریوی کارخانه و بلندگوهای موجود در خودرو متصل کرد. پردازنده می تواند پاسخ فرکانس سیستم صوتی را برای برآورده کردن تنظیمات گوش دادن شما تنظیم کند.

پخش نکردن صدای بلند در ضبط ماشین

اگر سیستم صوتی شما به اندازه کافی با صدای بلند پخش نمی شود، ساب ووفر ممکن است کمک کند، اما به احتمال زیاد به تقویت اضافی نیاز دارید. حتی برخی از سیستم‌های صوتی ممتاز درست زمانی که سطح پخش موسیقی سرگرم‌کننده است، تمام می‌شوند. تقریباً به هر سیستم صوتی می توان تقویت کننده های پرقدرت را اضافه کرد.

ممکن است متوجه شده باشید که ما پیشنهاد ارتقای بلندگو را به انتها واگذار می کنیم. بلندگوهای جدید می توانند تفاوت زیادی در عملکرد سیستم صوتی شما ایجاد کنند، اما برای به حداکثر رساندن مزیت ارتقاء، به مقداری قدرت معقول از یک تقویت کننده نیاز دارید و در حالت ایده آل باید یک پردازنده سیگنال دیجیتال در سیستم داشته باشید. بدون راهی برای تنظیم بلندگوهای جدید برای وسیله نقلیه خود، ممکن است بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود نبرید.

صدای بهتر با یک برنامه یکی از راه های بهتر کردن صدای استریو ماشین

دریافت صدای بهتر از استریو خودرو در وسیله نقلیه شما چندان سخت نیست. اگر کمی تحقیق کرده باشید و اهداف خود را مشخص کرده باشید، روند ارتقا نسبتا آسان خواهد بود. خود را با چند آهنگ عالی مسلح کنید و به فروشگاه تخصصی لوازم جانبی موبایل محلی خود بروید. به آنها اجازه دهید به سیستم موجود شما گوش دهند و به آنها بگویند که می خواهید چه چیزی بهبود یابد. از آنجا می توانند آن را اداره کنند.

پیشنهاد مطالعه: مقدار ظرفیت کارت حافظه در دوربین فیلم برداری سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *