نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای کامل در مورد کار نکردن Xbox One HDMI

کار نکردن Xbox One HDMI . سیستم ایکس باکس وان، دستگاهی بسیار محبوب با میلیون ها دستگاه فروخته شده، برای اجرای صحیح به شدت به اتصال HDMI متکی است. در بیشتر موارد، اتصال Xbox HDMI، همانند سیستم قابل اعتماد است، اگرچه حتی کنسول های جدیدتر نیز گاه به گاه مشکلاتی را تجربه می کنند. بسیاری از مردم احساس ناامیدی را تجربه کرده اند که وقتی کنسول به طور ناگهانی کار نمی کند، ممکن است رخ دهد. اگر Xbox One HDMI شما به درستی کار نمی کند، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بازگرداندن سیستم به حالت عادی امتحان کنید. هدف این مقاله توضیح چگونگی حل مشکلاتی است که ممکن است با اتصالات HDMI رخ دهد تا بتوانید به بازی های مورد علاقه خود بازگردید.

کار نکردن Xbox One HDMI
کار نکردن Xbox One HDMI

علائم Xbox One HDMI شما کار نمی کند/بدون سیگنال

گاهی اوقات ممکن است اتصال HDMI از ایکس باکس وان شما خراب شود. چند علامت وجود دارد که شما را از این مشکل آگاه می کند.

اول، اگر Xbox خود را روشن می کنید اما تلویزیون شما یک صفحه سیاه نشان می دهد، احتمالا مشکل HDMI است.

به همین ترتیب، اگر ایکس باکس خود را روشن کنید و بازی را مشاهده کردید، اما صدایی را نشنیدید، احتمالاً در اتصال HDMI شما نیز اختلال ایجاد شده است.

HDMI صدا و تصویر را از ایکس باکس به تلویزیون شما منتقل می کند، بنابراین اگر با هر یک از این موارد مشکل دارید، باید فوراً شک کنید که ایکس باکس وان شما سیگنالی از HDMI ندارد.

چگونه مشکلات HDMI Xbox One خود را برطرف کنیم

هنگامی که متوجه شدید که مشکلی در اتصال HDMI شما وجود دارد، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای حل این وضعیت انجام دهید. در زیر لیستی جامع از تمام راه حل هایی که می توانید برای رفع مشکل خود امتحان کنید آمده است.

اتصال HDMI خود را بررسی کنید

اگر مشکوک هستید که ایکس باکس وان شما دارای مشکلات HDMI است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اتصال را بررسی کنید. سیم HDMI خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی به Xbox و تلویزیون وصل شده است. سیم را از هر دو درگاه جدا کرده و دوباره وصل کنید.

امیدوارم با این کار مشکل شما حل شود. اغلب اوقات، ساده ترین راه حل موثرترین است. اگر Xbox One HDMI شما حتی پس از بررسی اتصال خود کار نمی کند، باید تکنیک های دیگری را برای حل مشکل امتحان کنید.

کابل HDMI متفاوت/جدید را امتحان کنید

بعد از اینکه اتصال HDMI خود را بررسی کردید، باید سعی کنید از کابل HDMI دیگری استفاده کنید. مطمئن شوید که از یکی استفاده می کنید که می دانید به درستی کار می کند. اگر به کابل HDMI که می‌دانید به درستی کار می‌کند دسترسی ندارید، ممکن است بخواهید یک سیم جدید بخرید.

این به شما این امکان را می دهد که مطمئن شوید که مشکل از Xbox شما به جای سیم های شما نشات می گیرد. باز هم، امیدواریم یک کابل HDMI متفاوت مشکلاتی را که با کنسول خود دارید حل کند. با این حال، اگر نه، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بازگرداندن سیستم خود به حالت عادی انجام دهید.

با خروجی HDMI وصل شوید

ممکن است دستگاه های خود را از طریق HDMI In متصل کرده باشید. اگر اینطور است، می توانید از طریق خروجی HDMI وصل شوید. این یک راه حل ساده است و اغلب کار می کند. به سادگی جاهایی را که سیم‌ها وصل کرده‌اید تغییر دهید. تلویزیون و ایکس‌باکس شما دارای درگاه‌هایی هستند که به وضوح برای شما برچسب‌گذاری شده‌اند تا مطمئن شوید که مرتکب اشتباه نمی‌شوید.

هنگامی که موقعیت سیم HDMI خود را تغییر می دهید، Xbox خود را مانند حالت عادی روشن کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. اگر می توانید بازی را بشنوید و آن را در تلویزیون خود ببینید، مشکل حل شده است! در غیر این صورت، این می تواند پورت ایکس باکس شما نیز باشد، بنابراین اگر به نظر می رسد که روزهای بهتری را دیده است، ممکن است ایده خوبی باشد که آن را جایگزین کنید. در غیر این صورت، برای بازگرداندن کنسول به حالت قبلی خود، همچنان باید چند کار دیگر را امتحان کنید.

اتصال AVR را بررسی کنید

تاکنون، راه‌حل‌های مربوط به مشکلات HDMI شما حول محور Xbox و سیم شما بوده است. با این حال، ممکن است مشکلات دیگری وجود داشته باشد که بخشی از کنسول شما نیست. AVR شما که دریافت صوتی و تصویری دستگاه شما را کنترل می‌کند، ممکن است نیاز به بررسی داشته باشد. AVR خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمام صدا و تصویر شما به درستی کار می کنند.

می‌توانید همه چیز را از برق بکشید و دوباره مثل کابل HDMI خود وصل کنید. ممکن است AVR شما دلیل این مشکل بوده باشد، به این معنی که می توانید به استفاده از کابل های HDMI خود ادامه دهید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، باید به تلاش برای تعمیر سیستم خود ادامه دهید.

ایکس باکس وان خود را چرخه برق دهید

می توانید با چرخاندن برق کنسول خود، مشکل کار نکردن HDMI Xbox One خود را حل کنید. یکی از راه های انجام این کار این است که دکمه پاور کنسول خود را به مدت پنج تا ده ثانیه نگه دارید. سیستم خاموش می شود و پس از سی ثانیه می توانید دوباره آن را روشن کنید. این به طور موثر کنسول را بازنشانی می کند و امیدواریم که به آن اجازه دهد تا مشکلات خود را در طول مدت خاموش بودن حل کند.

حالت کم رزولوشن را روشن کنید

Xbox One شما دارای تنظیمات با وضوح پایین است که می تواند به بازی ها و خود سیستم کمک کند تا بهتر اجرا شوند و مشکلات فعلی را برطرف کنند. برای انجام این کار، باید با انجام همان کاری که برای چرخه برق کنسول خود انجام دادید، شروع کنید.

  • دکمه پاور را برای پنج تا ده ثانیه نگه دارید و سپس منتظر بمانید تا کنسول کاملاً خاموش شود.
  • پس از آن، دکمه های Power و Eject را همزمان نگه دارید تا زمانی که دو بوق بشنوید که حدود بیست ثانیه طول می کشد.
  • وقتی این کار را انجام دادید، کنسول شما باید با وضوح پایین اجرا شود.
  • اگر مشکل برطرف نشد جای نگرانی نیست. هنوز چند چیز دیگر وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

پیشنهاد مطالعه: مشکل خطوط عمودی روی صفحه تلویزیون سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *