نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل گرمای بیش از حد ایکس باکس

چگونه گرمای بیش از حد ایکس باکس را رفع کنیم؟

گرمای بیش از حد ایکس باکس/ افراد مدرن به بازی کردن علاقه دارند. صدها بازی هم برای کامپیوتر و هم برای کنسول منتشر شده است. یکی از محبوب ترین کنسول های بازی ایکس باکس وان است. هنگام استفاده از ایکس باکس وان برای بازی کردن، ممکن است با انواع مختلفی از مشکلات مانند صفحه سبز مرگ Xbox One، به روز نشدن ایکس باکس وان، روشن شدن خود به خود ایکس باکس وان، گرم شدن بیش از حد ایکس باکس وان و موارد دیگر مواجه شوید. ما سه سوال اول را در وب سایت خود معرفی کرده ایم. در حالی که مورد چهارم معرفی نشده است. در این مقاله به طور عمده در مورد گرمای بیش از حد Xbox One صحبت خواهیم کرد. البته اگر با مشکل گرمای بیش از حد ایکس باکس وان ایکس مواجه هستید، می توانید راه حل های ذکر شده در قسمت های زیر را نیز برای رفع مشکل امتحان کنید.

راه حل 1: کوره اگزوز و پانل های جانبی را پاک کنید

تمامی محصولات ایکس باکس سونی، از جمله ایکس باکس وان و ایکس باکس وان ایکس، سیستم خنک کننده مخصوص به خود را دارند که می تواند از داغ شدن بیش از حد کنسول جلوگیری کند. اما، اگر همچنان با مشکل گرمای بیش از حد ایکس باکس وان مواجه هستید، باید گریل اگزوز و پانل های جانبی را بررسی کنید تا ببینید که آیا گرد و غبار مسدود شده اند یا خیر. اگر بله، برای تضمین صاف بودن تهویه باید آنها را تمیز کنید.

این ساده ترین روش برای رفع گرمای بیش از حد ایکس باکس وان است. اما، این یک روش موثر است که ارزش امتحان کردن را دارد.

گرمای بیش از حد ایکس باکس

راه حل 2: از نور مستقیم خورشید خودداری کنید

گاهی اوقات، مشکلات داغ شدن بیش از حد ایکس باکس وان و ایکس باکس وان ایکس به دلیل عوامل خارجی مانند نور مستقیم خورشید، دمای بیش از حد اتاق و غیره ایجاد می شود.

برای جلوگیری از مشکل داغ شدن ایکس باکس وان، باید از دستگاه در دمای معمولی اتاق استفاده کنید. علاوه بر این، برای جلوگیری از گرمای تولید شده توسط خورشید، باید از نور مستقیم خورشید خودداری کنید. همچنین باید اجازه دهید دستگاه پس از استفاده طولانی مدت استراحت کند.

راه حل 3: تهویه خوب را حفظ کنید

شما باید Xbox One (X) را در مکانی قرار دهید و همچنین باید مکانی باشد که تهویه خوبی داشته باشد. آن را روی یک رابط نرم و نامنظم قرار ندهید. در غیر این صورت، کوره اگزوز و پانل های جانبی ممکن است مسدود شوند. این به راحتی می تواند مشکل داغ شدن ایکس باکس وان را ایجاد کند.

از طرف دیگر، نباید دستگاه را در یک فضای محدود قرار دهید. در غیر این صورت، گرما جمع می شود و باعث مشکل داغ شدن بیش از حد ایکس باکس وان می شود.

راه حل 4: خمیر حرارتی را جایگزین کنید یا از یک متخصص کمک بخواهید

اگر بعد از امتحان کردن روش‌های بالا، ایکس‌باکس وان شما همچنان داغ می‌کند، باید برخی مشکلات داخلی در دستگاه وجود داشته باشد. اگر کاربر حرفه ای هستید، می توانید پیچ ​​کنسول را باز کنید تا بررسی کنید که آیا خمیر حرارتی در همه جا پخش شده است یا خیر. اگر بله، باید آن را بردارید و سپس خمیر حرارتی جدید بمالید.

با این حال، اگر کاربر حرفه ای نیستید، بهتر است کنسول را به یک متخصص بفرستید تا پیشنهادات حرفه ای را بپرسد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *