نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل مهم عدم نمایش بازی در فروشگاه PS5

عدم نمایش بازی در فروشگاه PS5 . اگر به پلی استیشن معتاد هستید، ممکن است در اطراف فروشگاه پلی استیشن بگردید تا نسخه های جدید، نسخه های جدید یا دموهای رایگان را بررسی کنید. اگرچه سونی در این کار عالی عمل می کند، اما مواقعی وجود دارد که فروشگاه با مشکل مواجه می شود. چندین کاربر گزارش داده اند که فروشگاه PS5 هیچ بازی را نشان نمی دهد. اگر شما نیز با فروشگاه پلی استیشن مشکل دارید، به خواندن این راهنما ادامه دهید زیرا راه‌های زیادی برای رفع مشکل به شما خواهیم گفت.

عدم نمایش بازی در فروشگاه PS5

عدم نمایش بازی در فروشگاه PS5 بازی‌ها

دلایل زیادی وجود دارد که کنسول PS5 نمی تواند بازی ها را در فروشگاه پلی استیشن نشان دهد، مانند اتصال بد اینترنت، اشکالات نرم افزاری و اشکالات سیستم. موارد زیادی وجود دارد که سرویس تحت تعمیر و نگهداری قرار می گیرد. در این مدت نمی توانید به فروشگاه PS5 دسترسی داشته باشید زیرا توسعه دهندگان چندین تغییر ایجاد می کنند. بدون بحث بیشتر، بیایید نگاهی به راه حل ها بیندازیم.

سالم بودن سرورهای پلی استیشن

هر زمان که هر یک از سرویس های PS کار نمی کند، ابتدا باید بررسی کنید که آیا مشکلی در سرورهای آن وجود دارد یا خیر. برای بازدید از صفحه رسمی وضعیت سرویس شبکه پلی استیشن روی این لینک کلیک کنید. اگر مشکلی در فروشگاه پلی‌استیشن وجود دارد، باید یک یا دو ساعت قبل از راه‌اندازی فروشگاه صبر کنید. اگر همه چیز خوب کار کند، موضوع به چیز دیگری مرتبط است. برای رفع آن باید راه حل های دیگری را دنبال کنید.

راه اندازی مجدد کنسول PS5

راه اندازی مجدد کنسول یک روش قدیمی است، اما هنوز یک روش موثر است. این می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به نرم افزار را در کنسول PS5 شما برطرف کند و به طور بالقوه مشکلات فروشگاه PS5 را برطرف کند. بنابراین باید این روش را امتحان کنید. مراحل زیر را بررسی کنید:

  • در کنترلر PS5 خود، دکمه PS را فشار داده و نگه دارید تا منوی سریع ظاهر شود.
  • گزینه Restart PS5 را انتخاب کنید.
  • برای راه اندازی مجدد کنسول خود، دکمه O یا دکمه X را فشار دهید.

پس از راه اندازی مجدد کنسول، فروشگاه PS5 را باز کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است.

بررسی اتصال اینترنت

کنسول PS به اتصال اینترنت سریع و پایدار نیاز دارد. در غیر این صورت، می تواند مشکلات زیادی را در کنسول PS5 شما ایجاد کند. دلیل لود نشدن بازی ها روی PS5 شما می تواند به همین دلیل باشد. و بنابراین، تست اتصال اینترنت خود توصیه می شود.

برای بررسی اتصال اینترنت خود، از ابزار تست سرعت مانند speedtest.net استفاده کنید. در صورت مشاهده ناپایداری شبکه یا مشکلات دیگر، روتر را یک بار راه اندازی مجدد کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است. برای راه اندازی مجدد روتر، کابل برق را به مدت 60 ثانیه جدا کرده و دوباره وصل کنید. اگر اتصال اینترنت شما خوب است، اما مشکل همچنان وجود دارد، راه حل بعدی می تواند آن را برطرف کند.

تغییر فرکانس وای فای

به نظر می رسد انتخاب خودکار فرکانس Wi-Fi باعث ایجاد مشکلی می شود که در آن کاربران PS5 نمی توانند به فروشگاه PlayStation دسترسی داشته باشند. تغییر فرکانس وای فای به 2.4 گیگاهرتز یا 5 گیگاهرتز بسیاری از مشکلات کاربران را برطرف کرده است. این راه حل را امتحان کنید و به ما اطلاع دهید که آیا برای شما مفید است یا خیر.

روشن و خاموش اینترنت از تنظیمات PS5

این یک راه حل سریع است که توسط یک کاربر Reddit، phort99 به اشتراک گذاشته شده است. در اینجا چیزی است که او نوشت:

در حال حاضر، سریع‌ترین راه‌حلی که من پیدا کرده‌ام، خاموش کردن اینترنت و روشن کردن مجدد آن در تنظیمات PS5 است که بدون راه‌اندازی مجدد کار می‌کند. برای میانبر، صفحه اصلی را فشار دهید، گزینه‌ها را فشار دهید و شبکه را به منوی سریع اضافه کنید زیرا کارهای زیر را اغلب انجام می‌دهید:

روی Network در منوی سریع کلیک کنید، روی تنظیمات شبکه کلیک کنید، یک X را فشار دهید تا به تنظیمات برسید، و روی X دوبار ضربه بزنید تا «اتصال به اینترنت» را خاموش کنید و سپس دوباره روشن کنید. دوبار دایره را بزنید تا به جایی که بودید برگردید. ممکن است لازم باشد از صفحه خارج شوید و دوباره وارد صفحه نمایشی شوید که خطا را نشان می دهد.

پیشنهاد مطالعه: علت عدم استفاده از HDR روی PS5

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *