نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل خاموش شدن wifi در گوشی سونی

دلایل خاموش شدن wifi در گوشی. از دست دادن اتصال بی سیم خود از گوشی سونی اندرویدی شما می تواند دردسرساز باشد، به خصوص اگر مرتباً تکرار شود. برخی از رایج ترین دلایلی که دستگاه اندرویدی شما ممکن است اتصال وای فای خود را قطع کند چیست؟

دلایل خاموش شدن wifi در گوشی

روتر خراب یکی از دلایل خاموش شدن wifi در گوشی

اگر دائما وای فای را از دست می دهید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مشکل از روتر شما نیست. آیا این مشکل هنگام استفاده از منابع وای فای دیگر رخ می دهد؟ آیا فقط در نقاط یا مناطق خاصی از خانه یا محل کار شما افت می کند؟ اگر به طور تصادفی در بیش از یک شبکه اتفاق بیفتد، احتمالاً می توانید این موضوع را رد کنید.

ویژگی های صرفه جویی در باتری

ویژگی اتصال وای فای در گوشی سونی شما می تواند باعث کاهش قابل توجه باتری شما شود. حالت های صرفه جویی در باتری می توانند وای فای شما را خاموش کنند. متأسفانه، زمانی که می خواهید از آن استفاده کنید، ممکن است بلافاصله دوباره روشن نشود. هنگامی که گوشی سونی شما در حالت خواب است، این ممکن است رایج باشد. ویژگی های صرفه جویی در باتری یکی از رایج ترین دلایل خاموش شدن وای فای در اندروید است.

بهینه سازی اشتباه

برخی از گوشی‌های اندرویدی سعی می‌کنند وای‌فای را بهینه‌سازی کنند تا بفهمند چگونه از آن به بهترین شکل استفاده کنند. با این حال، این ویژگی همیشه آنطور که طراحی شده کار نمی کند. در حالی که بهینه‌سازهای اتصال سعی می‌کنند بهترین یا قوی‌ترین سیگنال بی‌سیم موجود را بیابند، ممکن است شما را از سیگنال دلخواهتان جدا کنند.

گوشی سونی شما همچنین ممکن است سعی کند GPS و wifi را برای تعیین مکان دقیق‌تر هماهنگ کند. این گاهی اوقات می تواند در اتصال شما اختلال ایجاد کند و باعث خاموش شدن یا توقف کامل آن شود.

داده های درهم ریخته

دستگاه های گوشی سونی همراه ما انواع داده های مربوط به Wi-Fi، بلوتوث و اتصالات بی سیم را ذخیره می کنند. داده‌های کش می‌تواند مشکلاتی را با آنها ایجاد کند.

روشن بودن VPN

شبکه های خصوصی مجازی برای محافظت از داده ها و حریم خصوصی شما عالی هستند، اما می توانند مشکلات وای فای را نیز ایجاد کنند. آنها اغلب کار خود را کمی بیش از حد خوب انجام می دهند و زمانی که فکر می کنند ناامن است شما را از کار می اندازند.

رفع مشکلات وای فای اندروید

اکنون که رایج‌ترین مشکلات قطع وای فای اندروید را فهرست کرده‌ایم، در اینجا نحوه رفع آن‌ها آورده شده است.

مشکلات روتر

اگر دستگاه خود را روی سایر اتصالات بی سیم با موفقیت امتحان کرده اید، احتمالاً مشکل از روتر شما است نه گوشی سونی شما. ممکن است لازم باشد شبکه خود را بررسی کنید و بفهمید که در آن چه اتفاقی می افتد. برخی از مشکلات رایج این است که ممکن است بیش از حد شلوغ باشد یا برد کافی برای دسترسی کافی به گوشی سونی شما نداشته باشد. با مستندات روتر خود مشورت کنید یا در بدترین حالت، یک روتر جدید خریداری کنید.

مشکلات صرفه جویی در باتری

این یکی از رایج ترین مشکلات مربوط به اتصال وای فای اندروید است. راه حل آسان است، اگرچه ممکن است عمر باتری دستگاه شما را تحت تاثیر قرار دهد.

به تنظیمات صرفه جویی در انرژی گوشی خود نگاهی بیندازید. معمولاً می‌توانید آن‌ها را در منوی Advanced، Power Saving یا Wifi پیدا کنید. اکثر منوها دارای یک فیلد جستجو هستند. تایپ کردن power-saving یا wifi را امتحان کنید. در برخی از بالاترین گزینه ها، متوجه می شوید که وای فای غیرفعال است. یا حالت دیگری را انتخاب کنید که وای فای را خاموش نمی کند یا تنظیمی را انتخاب کنید که همیشه آن را روشن نگه دارد. به عنوان مثال، در اینجا نحوه یافتن تنظیمات وای فای در گوشی سونی آورده شده است.

  1. تنظیمات را با ضربه زدن روی نماد تنظیمات خود باز کنید.
  2. روی «اتصالات» ضربه بزنید.
  3. روی «Wifi» ضربه بزنید و نگه دارید تا صفحه بعدی ظاهر شود. سپس، منوی گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید.
  4. بر روی گزینه “Advanced” کلیک کنید.
  5. با این کار صفحه تنظیمات پیشرفته Wifi ظاهر می شود.

از این منو می توانید حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، بهینه سازی تنظیمات و غیره را مشاهده کنید. همه دستگاه ها مراحل و صفحه نمایش یکسانی ندارند، اما تنظیمات مشابه در اکثر دستگاه ها موجود است. برای مدل و مدل خاص خود می توانید به اطلاعات سازنده مراجعه کنید.

تضادهای برنامه

تشخیص تداخل برنامه می تواند دشوار باشد. بهترین کار این است که سعی کنید به زمانی که شروع به مشکلات کردید فکر کنید. آیا در آن زمان برنامه جدیدی نصب کردید؟ اگر می توانید به هر موردی فکر کنید، آنها را حذف کنید و ببینید که آیا تفاوتی ایجاد می کند.

اگر به خاطر نمی آورید، ممکن است مجبور شوید برنامه ها را حذف نصب کنید تا زمانی که بفهمید کدام یک با وای فای شما مشکل دارد. ببینید آیا برنامه دیگری وجود دارد که بتوانید آن را جایگزین کنید، یا ببینید آیا برنامه به‌روزرسانی یا اطلاعاتی دارد که مشکل را اصلاح کند.

پیشنهاد مطالعه: برطرف کردن مشکل گرم شدن بیش از حد گوشی سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *