نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

داغ شدن PlayStation5

چرا PlayStation5 داغ می شود؟

برخی از کاربران در هنگام داغ شدن بیش از حد PS5 پیغام خطا را دریافت کرده اند. این ممکن است نشان دهد که سیستم به خوبی تهویه نمی شود.

رفع داغی دستگاه

اگر این پیام را دریافت کردید، با این مراحل عیب یابی کنید:

  • آن را در کابینت یا منطقه ای کاملاً محصور قرار ندهید.
  • فن در زیر صفحه قرار دارد، بنابراین کنسول اساساً طوری طراحی شده است که فن را بدون مانع نگه دارد، بنابراین سعی کنید آن را مسدود نکنید.
  • پارچه ای روی آن نگذارید یا آن را روی پارچه ای قرار ندهید.
  • بین آن و دیوارها فاصله بگذارید.
  • در صورت برطرف نشدن مشکل، ممکن است مشکل از طرفداران کنسول باشد. برای عیب یابی بیشتر با سونی تماس بگیرید.

خطایی در اتصال جریان PlayStation Now رخ داده است (کد خطا CE-117722-0)

کاربران هنگام اتصال به PS5 خود، اتصالات جاری PlayStation Now را قطع کرده اند. اگر با این کد خطا مواجه شدید، این مراحل عیب یابی را امتحان کنید.

  1. تست اتصال به اینترنت را در PS Now انجام دهید و ببینید آیا محیط اتصال برای پخش بازی ها مناسب است یا خیر.

  1. PlayStation 5 خود را راه اندازی مجدد کرده و تا حد امکان با استفاده از اتصال سیمی به اینترنت متصل شوید و دوباره تنظیمات شبکه را پیکربندی کنید.
  2. هنگام استفاده از اتصال بی سیم، محل نصب را که PS5 خود را به روتر شما نزدیک می کند، بررسی کنید یا هر چیزی که باعث قطع ارتباط بین دستگاه ها شود را حذف کنید. روتر و مودم خود را خاموش کنید و حداقل 5 دقیقه صبر کنید، سپس آن را مجدداً راه اندازی کنید.
  3. سیستم عامل روتر خود را به روز کنید. (برای اطلاع از نحوه به روزرسانی، لطفاً با فروشنده روتر تماس بگیرید.)
  4. اگر بازی قابل بارگیری است، سعی کنید آن را بارگیری کرده و بازی کنید. بررسی کنید که آیا فضای آزاد کافی در PS5 وجود دارد یا خیر.

لطفاً وضعیت اتصال دوربین HD و دوربین PlayStation را بررسی کنید (کد خطا CE-108360-8)

اگر هنگام استفاده از دوربین پلی استیشن خود با کد خطا CE-108360-8 مواجه شدید، با این مراحل عیب یابی کنید.

  1. اگر از دوربین PS استفاده می کنید، برای استفاده از آن با PS5 به یک آداپتور اختصاصی نیاز دارید. لطفاً روش اتصال را با توجه به دستگاهی که دارید بررسی کنید.
  2. تا جایی که ممکن است از آن در اتاق روشن استفاده کنید.
  3. با تنظیم فاصله به دوربین یا زاویه دوربین، موقعیت را بررسی کنید.
  4. تنظیمات دوربین را در PS5 خود مرور کنید.

دیسک Blu-ray خوانده نشد (کد خطا CE-110538-8)

برخی از کاربران هنگام تلاش برای وارد کردن بازی یا فیلم در کنسول خود، کد خطا CE-110538-8 را گزارش کرده اند. نگران نباشید، زیرا ممکن است این مشکل به راحتی برطرف شود. این مراحل را امتحان کنید:

  1. مطمئن شوید که هیچ اثر انگشت، لکه یا خط و خش روی دیسک وجود ندارد. قبل از قرار دادن مجدد دیسک، از یک پارچه میکروفیبر برای پاک کردن دیسک استفاده کنید.
  2. مطمئن شوید که دیسک به درستی وارد شده است.
  3. دیسک دیگری را امتحان کنید. ممکن است عملکرد خواندن دیسک مشکل داشته باشد.

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است لازم باشد با سونی تماس بگیرید.

اتصال به سرور امکان پذیر نیست (کد خطا CE-105799-1)

یکی دیگر از مشکلات رایج، کد خطا CE-105799-1 است. این زمانی رخ می دهد که نتوانید به سرور متصل شوید. سونی لیست کاملی از نکات عیب یابی را ارائه کرده است که در صورت مواجه شدن با این خطا باید از آنها استفاده کنید.

  1. در صورت خرابی یا نگهداری سرور، صفحه وضعیت PSN را بررسی کنید.
  2. PlayStation 5 خود را راه اندازی مجدد کنید و تا حد امکان با استفاده از اتصال سیمی به اینترنت متصل شوید. و دوباره تنظیمات شبکه را پیکربندی کنید.
  3. هنگام استفاده از اتصال بی سیم، محل نصب را بررسی کنید، مانند نزدیک کردن PS5 به روتر یا حذف هر چیزی که باعث قطع ارتباط بین دستگاه ها شود.
  4. روتر و مودم خود را خاموش کنید، حداقل 5 دقیقه صبر کنید و آن را راه اندازی مجدد کنید.
  5. سیستم عامل روتر خود را به روز کنید. (برای اطلاع از نحوه به روزرسانی، لطفاً با فروشنده روتر تماس بگیرید.)
  6. در صورت امکان، این پورت ها را باز کنید. TCP: 80، 443، 3478، 3479، 3480 و UDP: 3478، 3479،49152 ~ 65535. برای راهنمایی در مورد باز شدن پورت و تنظیمات روتر، لطفاً با ISP خود (ارائه دهنده خدمات اینترنت) تماس بگیرید.
  7. در تنظیمات شبکه، یک آدرس IP ثابت را به صورت دستی تنظیم کنید تا آن را بهبود بخشد.
  8. با تغییر موقت تنظیمات DNS می توان آن را بهبود بخشید. به تنظیمات DNS در تنظیمات شبکه بروید و تنظیمات شبکه خود را با تعداد DNS عمومی که توسط شرکتها یا سازمانها رایگان است و برای عموم آزاد است پیکربندی کنید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدئو پروژکتور
وبلاگ
پشتیبانی آنلاین سونی

مزایا و معایب ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور. امروزه یکی از دستگاه هایی که وجود آن به برگزاری همایش ها،سینارها،مراکز آموزشی،ادارات و…وابسته است،پروژکتور می باشد؛علاوه بر موارد بالا این دستگاه می

ادامه مطلب »
مشکلات رایج ps4
وبلاگ
پشتیبانی آنلاین سونی

برطرف کردن مشکلات رایج ps4

مشکلات رایج ps4. همانند دیگر تجهیزات الکترونیکی و دیوایس های الکتریکی در ps4 هم مشکلاتی را می‌بینیم که گاها آزاردهنده هستند و ما می خواهیم

ادامه مطلب »