نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تنظیم مجدد Sony Bravia XBR4

نحوه تنظیم مجدد Sony Bravia XBR4 بدون کنترل از راه دور

وقتی Sony Bravia XBR4 شما رفتار نادرستی دارد، می توانید با استفاده از دو روش مختلف آن را بازنشانی کنید. تنظیم مجدد چرخه برق برای انجام آن نیازی به کنترل از راه دور ندارد و به عنوان وسیله ای برای قطع کلیه برنامه های در حال اجرا از طریق یک شروع مجدد عمل می کند.

این تنظیمات را تغییر نمی دهد و بهترین استفاده در مواقعی است که تلویزیون عقب است، مشکلات جزئی در عملکرد دارد یا یخ زده است. روش دوم تنظیم مجدد کارخانه است که تمام تنظیمات سفارشی و حسابهای ذخیره شده را حذف می کند. تنظیم مجدد کارخانه با یا از راه دور امکان پذیر است. فرآیند از راه دور معمول ترین است، اما اجرای هر دو آسان است.

چرخه قدرت

می توانید تلویزیون Sony Bravia را بدون کنترل از راه دور روشن کرده و یک چرخه کامل برق را برای تنظیم مجدد تلویزیون اجرا کنید. این تلویزیون را به تنظیمات اصلی کارخانه باز نمی گرداند، اما می تواند مسائل جزئی کار را حل کند.

برای اجرای چرخه برق، کنترل های دستی را در تلویزیون قرار دهید و دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا تلویزیون خاموش شود. بعد از خاموش شدن تلویزیون سیم برق را از برق جدا کنید تا کاملاً جدا شود. یک دقیقه کامل یا کمی بیشتر صبر کنید تا تمام توان باقیمانده تخلیه شود. سیم را به یک پریز دیواری اختصاصی متصل کنید تا از منبع کامل برق مطمئن شوید و دکمه استارت را فشار دهید تا تلویزیون روشن و تست شود.

بدون تنظیمات از راه دور به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید

انجام تنظیم مجدد کارخانه کامل با یا از راه دور از چرخه برق بیشتر درگیر است. بدون ریموت می توانید به تنظیمات Sony Bravia دسترسی پیدا کرده و تنظیم مجدد را انجام دهید.

کنترل های دستی را در تلویزیون خود پیدا کرده و دکمه (منو) را برای بلند کردن تنظیمات Sony Bravia بدون استفاده از کنترل از راه دور انتخاب کنید. برای پیمایش در گزینه ها و انتخاب گزینه (تنظیمات) از دکمه پایین کانال استفاده کنید. گزینهStorage and Reset  را در مرحله بعدی انتخاب کنید و سپسFets Data Reset  را انتخاب کنید تا تمام تنظیمات شما حذف شود و تنظیمات کارخانه بازیابی شود.

از شما خواسته می شود همه موارد را پاک کنید، در آن زمان باید (بله) را انتخاب کنید. تلویزیون شما خود را به تنظیمات کارخانه بازمی گرداند و مانند یک تلویزیون جدید کار می کند. شما باید تمام برنامه های خود را دوباره نصب کنید، اطلاعات ورود به سیستم خود را وارد کنید و کلمه عبور خود را ذخیره کنید.

تعویض از راه دور

انجام تنظیم مجدد کارخانه و دسترسی به منو با کنترل از راه دور بسیار راحت تر است. در حالی که با استفاده از کنترل پنل دستی می توانید هر عملی را انجام دهید، در نهایت تعویض ریموت ایده خوبی است. کنترل از راه دور کارآمدتر است و استفاده از تلویزیون را بدون حرکت آرام منوها روی صفحه کنترل فیزیکی آسان می کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *