نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون سونی SONY X8000E

تلویزیون سونی SONY X8000E

اگر می خواهید تلویزیون سونی SONY X8000E را خریداری نمایید، با اطمینان خرید کنید. اصولا کیفیت تلویزیون های سونی ثابت شده اند و به راحتی و با اطمینان می توانید این تلویزیون را خریداری نمایید. طراحی ظریف و بی نظیر، کیفیت صدا و تصویر همه ی فاکتورهای کلی است که در خرید تلویزیون باید به آن توجه داشت تا در نهایت به راحتی بتوانید از کیفیت این تلویزیون برای سالیان طولانی استفاده نمایید.

ویژگی های تلویزیون سونی SONY X8000E

تلویزیون های LED و OLED سونی از کیفیت بالایی برخوردار است. به راحتی می توان کیفیت و وضوح تصاویر را در این دو مدل مشاهده کرد.

مزایا تلویزیون سونی SONY X8000E

اصولا کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار واضح و معلوم است. کیفیت تصاویر بسیار بالاست و حتی در صحنه های اکشن و سرعت دار مثل فوتبال نیز کیفیت را مشاهده می کنید. بدون نگرانی می توانید مسابقات را بدون کاستی در کیفیت مشاهده نمایید.

فناوری کیفیت 4K تصاویر نیز در این تلویزیون گنجانده شده است.

معایب تلویزیون سونی SONY X8000E

یکی از معایب این تلویزیون که ممکن است آزار دهنده باشد کندی فناوری SMSRT است. ممکن است به کندی برنامه ها و بازی ها را بالا بیاورد و برای اجرای برنامه ها باید صبر داشته باشید.

عیب بعدی این تلویزیون قیمت آن است. امروزه خانواده های ایرانی درصدد کم کردن هزینه های خود و همچنین خریدن دستگاه با کیفیت هستند. تلویزیون های سونی نیز به دلیل قیمت، دارای مشتریان خاص خود می باشد.

اندازه و سایز تلویزیون سونی SONY X8000E

این مدل از تلویزیون سونی اصولا برای سالن ها و مکان های معمولی و کوچک مناسب است و بهتر است برای مکان های کوچک از این تلویزیون استفاده نمایید. سایز تلویزیون سونی SONY X8000E 43،49 و 55 است و به راحتی می توانید برای سالن های معمولی و کوچک از این تلویزیون استفاده نمایید.

کیفیت تصاویر

اگر به دنبال تلویزیونی با کیفیت و قیمت مناسب هستید می توانید از این تلویزیون استفاده نمایید و از قابلیت های آن در منزل خودد لذت ببرید.

قابلیت 4K در یک صفحه نمایشگر Led توانسته کیفیت این تلویزیون را افزایش دهد. همجنین در این تلویزیون شاهد افت کیفیت زاویه دید نیستیم پس با خیال راحت از تلویزیون فاصله گرفته و تصاویر را مشاهده نماییدو

همچنین این تلویزیون به راحتی می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را پشتیبانی کند و به راحتی رنگ های فیلم ها و ویدئو ها را با کیفیت بالا پخش نماید.

به دلیل شیب صاف این صفحه نمایشگر به راحتی می توان تصاویر را به راحتی مشاهده نمود.

همچنین قابلیت موشن هندینگ در این تلویزیون قرار گرفته است تا حرکات را به خوبی مدیریت نماید. به راحتی می توانید صحنه های ورزشی و بازی ها را در این تلویزیون اجرا نمایید و از قابلیت گیمینگ آن استفاده نمایید.

اما این تلویزیون نیز دارای نکات منفی و معایبی است.

عمق رنگ مشکی در این تلویزیون بسیار کم است و رنگ مشکی با کیفیت مناسب پخش نمی شود. به علاوه ضعف در پنل به راحتی باعث می شود تا تلویزیون در صحنه های کم نور عملکرد مناسب خود را نداشته باشد.

مشخصات کلی SONY X8000E

به طور کلی یکی از مشخصه های کلی در تمام مدل های سونی کیفیت در تصاویر است که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

نوع پنل و صفحه ی نمایشگر در این تلویزیون LED VA است که در کنار فناوری های 4K، HDR و Local Dimming کیفیت تصاویر به صورت چشم گیری افزایش پیدا می کند.

کیفیت تصاویر در این تلویزیون از فناوری 4K استفاده می کند تا به راحتی بتوانید عمق و جزئیات تصاویر را به طور کامل و واضح حس کنید.

همچنین در این تلویزیون شاهد نرخ تازه سازی واقعی تصاویر هستیم. این نرخ 60htz می باشد و به راحتی می تواند در طبیعی سازی تصاویر نقش ویژه ای داشته باشد.

نکات مثبت

با خیال راحت می توانید تلویزیون را از همه جهات مشاهده نمایید.به دلیل مناسب بودن زاویه دید و افزایش کیفیت آن.

در بر گیری طیف گسترده ای از رنگ ها را می توانید مشاهده نمایید. به راحتی می توانید از اجرای تصاویر در این تلویزیون لدت ببرید. به طور واقعی و طبیعی رنگ ها را ملاحظه نمایید.

موشن هندینگ بسیار عالی و قوی در نتیجه افزایش کیفیت تصاویر

نکات منفی

متاسفانه کیفیت تصاویر در زاویه بیش ار 45 درجه افت پیدا می کند.

پنل از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و در نهایت در کیفیت تصاویر نیز اثر می گذارد. به صورتی که در شرایط نوری زیاد پنل کیفیت خود را از دست می دهد.

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *