نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر پنل تلویزیون

تعمیر پنل تلویزیون دارای تخصص و مهارت است که از گذراندن دوره های آموزشی در شرکت ها و آموزشگاه های مختلف به دست می آید. کارشناسان سرویس سونی هر ماه برای بروز نگهداشتن اطلاعات خود در دوره های آموزشی مختلفی شرکت می کنند و مهارت خود را در توسعه تعمیر پنل تلویزیون ارتقا می دهند. تلویزیون ها از قطعات و بخش های مختلفی تشکیل شده اند که مهم ترین قطعه آن، پنل تلویزیون (صفحه نمایش) است که در عین مهم بودن دارای بیشترین گزارش خرابی در تلویزیون ها را دارا می باشد. پنل های تلویزیون در اثر عوامل زیادی پتانسیل خراب شدن را دارد که در ادامه به انواع مختلفی از آنها خواهیم پرداخت.

تعمیر شکستگی پنل تلویزیون

شکستی در پنل تلویزیون یا خراش و ساییدگی در صفحه نمایش، معمولا در هنگام تعمیر پنل تلویزیون توسط متخصص باتجربه باید تعویض بشود و توصیه ما به شما، انجام این کار است؛ اما اگر ضربه وارد شده به پنل تلویزیون شدید نباشد، می توان با تعویض بخش لیکوئید پنل در صورت وجود، در هزینه این بخش صرفه جویی کنید. عوامل خرابی پنل تلویزون بر اثر ضربه با خرابی در قطعات دیگر مانند بک لایت ها امکان پذیر می باشد که نشانه های خود را دارد.

دو بخشی شدن تصویر همراه با تارشدن آن

خرابی بک لایت در پنل های تلویزیون سونی و برند هایی که از قطعات ساخته شده توسط شرکت سونی بهره می برند، بسیار مشاهده می شود که بعد از گذشت زمانی، یک سوم پنل تلویزیون در سمت چپ یا راست به مشکل تاریک شدن صفحه دچار می شوند و به مرور پیشروی کرده و باعث دربر گرفتن تمام تصویر می شود.

فرسودگی برد، تاثیر مستقیم بر روی پخش آن می گذارد که هاله ای از تصویر قبلی را بر روی تصویر در حال پخش تلویزیون می گذارد. همین موضوع دلیلی برای کندی و تاخیر در پخش تصویر هم است و آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

تعمیر پنل تلویزیون

تعمیر تاخیر در پخش و تصویر

یکی از عوامل تعمیر پنل تلویزیون فرسودگی در برد پنل های تلویزیون، باعث باقی ماندن از تصاویر قبلی محتوای پخش شده از صفحه نمایش تلویزیون در تصاویر جدید می باشد. دلایل دیگر این مشکل، می تواند از لیکوئید های داخل پنل تلویزیون سونی هم باشد که  روشن ماندن زیاد تلویزیون ها، مستعد خرابی در این زمینه است و در هنگام بروز مشکل تاخیر در پخش، توصیه ما خاموشی تلویزیون و تماس با متخصصین است تا از خرابی بیشتر جلوگیری کند.

آبخوردگی و تعمیر پنل تلویزیون

منظور از آبخوردگی، وارد شدن مایعات به تدریج درون تلویزیون شماست که معمولا از قسمت بالا در در اثر ریخته شدن مایعات از بالا به پایین و از منافظ پایینی به درون تلویزیون صورت می گیرد و به دلیل تعبیه شدن فلت پنل های تلویزیون در این قسمت، اثراتی همچون ایجاد شدن خطوط رنگی بر روی صفحه یا دوتایی شدن صفحه در صورت رسیدن مایعات به فلت پنل تلویزین ها، ایجاد خواهد شد.

تلویزیون های LCD و LED به دلیل حساسیت بالا در برابر رطوبت، معمولا با وارد شدن رطوبت خیلی کم هم، دچار آبخوردگی پنل تلویزیون می شوند؛ پس در برابر آبخوردگی تلویزیون بسیار مراقب باشید.  تعمیر پنل تلویزیون آبخورده در بسیار از مواقع غیر قابل انجام است و نیاز به تعویض پنل تلویزیون می باشد

حال اگر از تمام این مسائل، تلویزیون شما جان سالم به در ببرد، تحدید بعدی آن اداره برق خواهد بود.

پیشگیری سوختگی پنل از نوسانات برقی

پنل های تلویزیون به دلیل ارتباط مستقیم با برد ها و جریان برق ورودی، می توانند تحت تاثیر آن ها قرار گیرند. متخصصین در تعمیر پنل تلویزیون با بررسی بخش های مختلف، اگر متوجه خرابی صفحه نمایش تحت تاثیر نوسانات برق شوند، معمولا تعمیر پنل تلویزیون را پیشنهاد نمی دهند و خرید پنل جدید تلویزیون را انتخاب می کنند.

شما می­توانید که برای خرید پنل تلویزیون خود به بخش تعمیرات پنل تلویزیون مراجعه کرده و پنل مدنظر خود را به صورت آکبند به همراه گارانتی خریداری کنید. مشکل جدی دیگری هم که توانایی خرج گذاشتن بر دست شمارا دارد، ماندگار شدن یک رنگ است.

وجو‎‎‎د یک نقطه سفید یا ادغام شدن رنگ جدید

در این حالت، پیکسل پنل شما دچار خرابی شده است و هیچ راهی برای تعمیر پنل تلویزیون وجود ندارد به جز، خرید یک پنل جدید که حدود 80 الی 90 درصد قیمت تلویزیون را در بر خواهد گرفت.

خدمات ارائه شده توسط این مرکز

صفر تا صد تمام تعمیر پنل تلویزیون شما توسط متخصصین با تجربه شرکت سونی انجام میگیرد و خیال شما از اصالت پنل خریداری شده راحت است.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه تعمیر پنل تلویزیون

عوامل متعددی در هزینه های شما تاثیر دارند که هزینه تعمیر پنل تلویزیون شما را تغییر می دهند؛ برای مثال تنها خرابی پنل تلویزیون در اثر شکسته شدن، در مواردی حدود 70% هزینه کل تلویزیون تمام می شود.

اما نگران هیچ چیزی نباشید. متخصصین ما با بررسی شدت خرابی و عوامل خرابی، حدود قیمت را در محل تعمیر به شما اعلام خواهند کرد و به دلیل سختی و حساسیت حمل و نقل تلویزیون، این کار را رایگان انجام می دهند.

دراین مقاله به تعمیر پنل تلویزیون پرداختیم که این کار مهم باید توسط متخصصین و افراد با تجربه انجام شود.

مرکز سرویس سونی  با داشتن نیروی متخصص، خیال شما را از تمام جهات تعمیر پنل تلویزیون راحت کرده است و پس از تعمیر آن، خدمات پس از فروش و ضمانت نامه در هنگام بروز مجدد ایراد در پنل های تلویزیون به شما ارائه خواهد کرد و این مورد نشان از اطمینان خاطر متخصصین سرویس سونی به خودشان است.

https://service-sony.ir/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84-%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c/

مطالب مرتبط

اختلالات صوتی تلویزیون