نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر صدا از ضبط کننده سونی

تعمیر صدا از ضبط کننده. این یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به طور مکرر از ویژگی ضبط صدا استفاده می کنند، چه برای ایجاد اشتیاق یا حرفه خود. در حالی که این دستگاه با بسیاری از ویژگی های پیشرفته طراحی شده است، فایل های ذخیره شده در آن کاملاً از آسیب و فساد مصون نیستند.

کاربران مختلف از فایل صوتی مخدوش یا آسیب دیده ذخیره شده در ضبط صوت دیجیتال سونی شکایت کرده اند که بیشتر برای آنها دردسر ایجاد می کند. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به طور تصادفی یک فایل را گم کرده اید و اکنون به دنبال راه حل هستید؟ نگران نباشید و به پیمایش صفحه ادامه دهید تا روش ساده و در عین حال موثری را برای تعمیر صدا از ضبط کننده سونی مورد علاقه خود بیابید. بنابراین، اجازه دهید تور شروع شود.

تعمیر صدا از ضبط کننده

قسمت 1 برخی از سناریوهای اصلی ضبط صدا در تعمیر صدا از ضبط کننده

قبل از اینکه راه‌حل‌های بازیابی و تعمیر فایل‌های صوتی را بررسی کنیم، ابتدا بررسی می‌کنیم که آیا شما نیز در این سناریوهای رایج که ممکن است از ضبط‌کننده صدای سونی استفاده کنید، هستید یا خیر.

جلسات در تعمیر صدا از ضبط کننده

نمی توان انکار کرد که جلسات بهترین مکان برای استفاده از دستگاه های ضبط صدا هستند. با این کار، می توانید به راحتی اطلاعات کلیدی را که هم برای گردش کار کارآمد و هم برای ارائه خدمات حیاتی است، ثبت کنید. نوشتن یادداشت‌ها ممکن است حواس‌تان را پرت کند. از این رو، ضبط کننده خود را بردارید و هر زمان که خواستید، تبدیل را در دسترس قرار دهید.

مصاحبه

مگر اینکه خیلی سریع باشید، نوشتن هر چیزی که کسی می گوید ممکن است چالش برانگیز باشد. اینجاست که ضبط کننده صدای سونی وارد نقش می شود. قابلیت ضبط را روشن کنید و هر زمان که خواستید دوباره به مصاحبه کامل گوش دهید.

آموزش زبان خارجی

یادگیری یک زبان خارجی بسیار چالش برانگیز است. از این رو، توصیه می شود هر روز با پخش ضبط، مهارت های خود را تقویت کنید. ضبط‌کننده صدای سونی به شما کمک می‌کند لحن، تلفظ و انتقال بین جملات را یادداشت کنید.

سخنرانی در تعمیر صدا از ضبط کننده

دورانی که دانش‌آموزان از آنچه معلم در کلاس می‌گوید یادداشت می‌کردند گذشته است، زیرا اکنون زمانی است که ضبط‌کننده‌های صدا کار بزرگی انجام می‌دهند. سخنرانی ها را به صورت رایگان ضبط کنید تا نکات مهم را یادداشت کنید، و مطمئن شوید که چیزی از دست ندهید.

قسمت 2 ویژگی های اصلی ضبط صدا سونی

در اینجا، ما ویژگی های اصلی ضبط صوت دیجیتال سونی را گردآوری کرده ایم که ارزش افزودن آن را به مجموعه شما دارد.

سبک و نازک

ضبط‌کننده‌های صوتی سونی وزن بسیار سبکی دارند و از طراحی شیکی برخوردارند، بنابراین می‌توانید بدون تحمیل بار زیادی آن‌ها را به هر جایی که می‌خواهید حمل کنید.

کیفیت برتر

ضبط صوت سونی صداها و صداها را با وضوح فوق العاده ضبط می کند. با قابلیت ضبط صدای خودکار، نویز پس زمینه را کاهش می دهد. ضبط کننده تنظیمات ضبط صدا را برای فرکانس های صوتی بهینه می کند.

ضبط خودکار موسیقی

این ویژگی عمدتاً تنظیمات ضبط صدا را برای فرکانس های موسیقی بهینه می کند، در حالی که تأثیر اشتباهات ضبط را کاهش می دهد.

پرش زمان

قابلیت جدیدی که به ضبط صدا سونی اضافه شده است، Time Jump به پرش از برد طولانی اشاره دارد، بنابراین می توانید به راحتی بخش های مهم را بدون نیاز به گوش دادن به کل فایل صوتی پیدا کنید.

پشتیبان گیری عالی از باتری

نمی‌توان انکار کرد که ضبط‌کننده‌های سونی پشتیبان‌گیری عالی از باتری ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید در طول روز بدون نیاز به پیدا کردن نقاط شارژ هرازگاهی از آنها استفاده کنید.

پشتیبانی از چند زبان

سونی طیف وسیعی از کاربران را از سرتاسر جهان سرگرم می‌کند، از این رو برای سهولت همه آنها از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، کره‌ای، چینی و بسیاری دیگر.

قسمت 3 راه های موثر برای بازیابی صدای از دست رفته از ضبط کننده صدای سونی

آیا فایل صوتی خود را به اشتباه حذف کرده اید یا ناآگاهانه آن را گم کرده اید؟ نیازی به عصبانیت نیست زیرا ما راه حلی برای شما داریم. در زیر چند روش کاربردی برای بازیابی فایل صوتی از دست رفته خود بدون تلاش زیاد ذکر شده است. هر یک از آنها را انتخاب کنید و فایل را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

روش 1 بازیابی از پشتیبان گیری

اگر یک ضبط کننده صدای دیجیتال از Sony دارید، ممکن است لازم باشد فایل های صوتی خود را بازیابی کنید. این به این دلیل است که سونی اغلب از ضبط‌های شما در یک هارد دیسک خارجی نسخه پشتیبان تهیه می‌کند. اگر ضبط کننده صدای دیجیتال شما گم شده یا آسیب دیده است، ممکن است لازم باشد ضبط های خود را از پشتیبان بازیابی کنید. چندین مرحله وجود دارد که باید برای این کار انجام دهید.

  • ابتدا باید فایل پشتیبان را پیدا کنید. ممکن است روی رایانه شما، در فضای ابری یا درایو قابل جابجایی باشد.
  • در مرحله بعد، باید نرم افزار مناسب را برای دسترسی به فایل نصب کنید.
  • در نهایت، باید فایل های صوتی را از نسخه پشتیبان بازیابی کنید.

روش 2 بازیابی با استفاده از نرم افزار حرفه ای

در حالی که بازیابی از پشتیبان گیری اطلاعات در بیشتر مواقع کار می کند، استفاده از نرم افزارهای حرفه ای همیشه برای نتایج تضمین شده توصیه می شود. یکی از ابزارهایی که می توانید انتخاب کنید Wondershare Recoverit است. این برنامه شخص ثالث به دلیل نرخ موفقیت بالا و رابط بصری خود به طور گسترده ای شناخته شده است. این به شما امکان می دهد هر چیزی را از عکس، فیلم و صدا گرفته تا فایل های ضبط شده را با چند کلیک بازیابی کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین ضبط کننده صدا سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *