نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر دوربین فیلمبرداری

کاربران دوربین فیلمبرداری در صورت بروز مشکل در دستگاه مورد استفاده شان به مرکز تعمیر دوربین فیلمبرداری مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های تعمیر و تعویض، بهسازی، ترمیم و ارتقا دستگاه شان را دریافت کنند. خدمات انجام شده در مرکز تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی منحصر به نوع خاصی از دستگاه نیست و همه دوربین های فیلمبرداری جیبی، حرفه ای ، خانگی و مخصوص را شامل می شود.

مرکز تعمیرات دوربین فیلم برداری سونی به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان، یکی از بروزترین و متعهدترین مراکز فعال در این حوزه است که به دلیل بروزرسانی های مداوم تجهیزات و امکانات خویش موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات و کسب رضایت مشتریان خویش گشته است

تعمیر دوربین فیلمبرداری

تعمیر دوربین حرفه ای

تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی

خدمات تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی

  • تعمیر آبخوردگی دوربین دیجیتال و خرابی مدار سونی
  • تعمیر فلش های حرفه ای دوربین عکاسی
  • پروگرام بایوس و رفع مشکلات نرم افزاری آنها
  • شابلن زنی و ترمیم یا BGA Rework
  • تعویض صحیح کلیه قطعات روی برد با هیتر و هویه و IR
  • تعویض جک ها روی برد
  • برطرف کردن عیوب مربوط به هارد، مموری کارت و اتصال به کامپیوتر
  • قابلیت رفع اشکالات مرتبط با تاچ پنل دوربین فیلمبرداری سونی
  • رفع اشکالات تصویر و شطرنجی و فریز شده آن
  • برطرف کردن مشکل رکورد مات
  • قابلیت رفع اشکال نبود تصویر از ال سی دی و ویزور و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون
  • رفع اشکال گیر کردن لنز دوربین و اشکال در باز و بسته شدن آن
  • تعمیر و تنظیم دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی دیجیتال
  • برطرف کردن اشکال کثیف بودن هد دوربین عکاسی سونی
  • تعمیر انواع لنز
  • تعمیردوربین‌های حرفه ای
  • تعمیر صفحات نمایشگر (LCD & LED)
  • تعمیر تمامی مدل‌های دوربین فیلم برداری و عکاسی دیجیتال
  • عرضه لوازم جانبی دوربین های سونی (کیف، سه پایه، مموری و …)
  • ارائه برخی از خدمات به صورت رایگان شامل ارائه سی دی آموزشی، بروشور و کاتالوگ
  • مشاوره رایگان
  • خدمات گارانتی محصولات تحت قرارداد با شرکتها
  • تنظیم و تعمیر لنز دوربین جهت تعیین کیفیت دوربین
  • رفع هنگ دوربین
  • تعمیر برد سوخته دوربین
  • تعمیرات حرفه ای لنز دوربین عکاسی سونی
کمترین زمان برای تعمیر
تعمیرکاران این مجموعه بصورت تخصصی در واحد مجزا اقدام به تعمیر دوربین فیلمبرداری های سونی و برند های دیگر می کنند. همین امر باعث شده است با دقت و کمترین زمان تعمیر کنند.
استعلام هزینه تعمیرات
مرکز سونی با توجه به تعرفه بالای شرکت های همکار در نظر گرفته است تا با انجام خدمات بهتر با تعرفه مصوب اتحادیه تعمیرکاران خدمات خود را ارائه دهد تا با شفاف سازی هزینه ها از هر گونه هزینه جانبی جلوگیری شود.
مقایسه کنید
تجهیزات تست و عیب یابی
تنها مرکز در تهران دارای دستگاه های تست برد وعیب یابی دوربین فیلمبرداری است که برای عیب یابی دقیق تر و صرفه جویی در زمان و هزینه کاربر مورد استفاده قرار میدهند.

یکی دیگر از موارد خرابی دستگاه بهم ریختگی رنگ ها، سیاه، کرکره ای یا دیگر موارد این چنین است که به طور معمول مشکل از سی سی دی است. در این زمان نیاز به بررسی تخصصی دستگاه و شناسایی علت بوجود آمده می باشد. سرویس های تخصصی مربوط با این مشکل با حضور در مرکز تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی قابل دریافت است.

یکی از مشکلات رایج دستگاه گیر کردن لنز و به سختی باز و بسته کردن آن است، این مشکل به خاطر انباشته شدن گردوخاک، وارد شدن شن ریزه و مواردی از این قبیل به درون لنز بوجود می آید. در چنین شرایطی معمولا دستگاه با پیام خطا، خاموش شده و از ادامه کار باز می ماند. به طور معمول با سرویس دستگاه در این شرایط، مشکل بوجود آمده رفع می شود. سرویس های تخصصی مرتبط با این مشکل با حضور در مرکز تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی قابل دریافت است.

برای تعمیر نمایشگر دوربین فیملبرداری اول باید این دستگاه و قسمت های مختلف آن را به دقت مورد بررسی قرارداد. تعمیرکار اول نمایشگر را عیب یابی می کند تا بداند کدام قسمت ها و تا چه اندازه آسیب دیده است. بعد با توجه به نوع و شدت خرابی اقدام به تعمیر یا تعویض قسمت های آسیب دیده می کند. تعویض کابل آسیب دیده یا قطع شده می تواند قسمتی از مشکلات نمایشگر را رفع کند.

تیم تخصصی تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی سعی براین دارد با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکیه بر دانش فنی و تجربه خود نمایشگر را ترمیم کند ولی گاهی هیچ راهی برای تعمیر این قسمت وجود ندارد و نیاز به تعویض ال سی دی است. مواردی مثل شکستگی نمایشگر یا نفوذ آب و رطوبت قابل تعمیر نیستند. بنابراین تعمیر ال سی دی دوربین در این شرایط  منوط به تعویض این قطعه خواهد بود.

مرکز رسمی تعمیر دوربین فیلمبرداری متشکل از دو پارت سخت افزار و نرم افزار با بیش از 15 سال قدمت در زمینه تعمیرات انواع لوازم الکترونیکی و صنعتی و خانگی فعالیت می نماید.

تعمیرات سخت افزاری شامل تعمیر انواع بردهای مین و پاور و اینورتر و … است، و در زمینه نرم افزاری هم شرکت این افتخار را دارد علاوه بر استفاده از انواع نرم افزارهای اورجینال در زمینه تولید نرم افزار هم فعالیت می کند.

مرکز نمایندگی سونی ضمن اینکه جهت رفاه حال مشتریان دیگر لوازم الکترونیکی که شامل دستگاه های الکترونیکی را بصورت آنلاین در منزل خدمات دهی کرده تا رضایت شما عزیزان را برآورده سازد.

 

تعمیر دوربین حرفه ای فوری

کاربران می توانند با حضور در مرکز تعمیر دوربین حرفه ای از سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط با دوربین حرفه ای خودشان را دریافت کنند. خدمات ارائه شده در پارت تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی به یک مشکل خاص و یا مدلی خاصی از دستگاه نیست و تمام تعمیرات مربوط دوربین حرفه ای را در بردارد.

همین موضوع سبب شده تا بیشتر سرویس ها و خدمات در مراکز غیر مجاز انجام شود. مرکز تعمیر در جهت رفع این نقصان و برآورده کردن نیازهای مشتریان در حوزه تعمیرات، یکی از تخصصی ترین مراکز محسوب می شود. شایان ذکر است تمام خدمات صورت گرفته در این مرکز شامل گارانتی و ضمانت است.

مطالب مرتبط : ارورهای دوربین سونی

تعمیرات انواع دوربین های حرفه ای فیلمبرداری

دوربین های فیلمبرداری سونی به چند دسته تقسیم میشوند 1- دوربین حرفه ای که برای فیلمبرداری های سطح بالا و حرفه ای انجام میشود مانند دوربین های صدا و سیما . 2- دوربین های فیلمبرداری عروسی یا عادی  که برای مجالس استفاده می شود و کارایی سنگینی ندارند. اما توجه داشته باشید که کارایی دوربین بر عدم مراقبت از دوربین دلالت ندارد . بعبارت دیگر تمام خصوصیت دوربین فیلمبرداری لنز آن است درصورتی که لنز دوربین دچار مشکلات و خرابی شود باید برای تعمیر دوربین حرفه ای یا تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی به مرکز تعمیر سونی مراجعه کنید . تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی که به نام تعمیر دوربین حرفه ای نیز شناخته می شود تنها یک مرکز گارانتی می دهند. سرویس سونی تنها مرکز ارائه گارانتی تعمیرات می باشد.

تعمیرات دوربین 

مرکز تعمیرات دوربین سونی این اطمنان را به شما می دهد انواع دوربین برند سونی را در کمترین زمان و با ضمانت پس از تعمیر برای شما تعمیر نمایند، این خدمات تعمیرات دوربین شامل دوربین فیلمبرداری و دوربین عکاسی می شود که به طور حرفه ای بدون کوچیک ترین اختلالی دستگاه شما را تحویل دهیم . 

بروز رسانی شده در تاریخ : 1400/04/20

معتبر تا 1400/12/30

تعمیر دوربین حرفه ای
تعمیر دوربین سونی
تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی