نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ترموستات کولر گازی

چرا کولر گازی نیاز به تعمیر دارد ؟

اگر ترموستات به درستی کار نمی کند، ممکن است کولر گازی مرتباً روشن و خاموش شود یا نتواند کار کند. تمام ترموستات های دیجیتال و دارای فن آوری در بازار امروز را در نظر بگیرید. امروزه می توان بسیاری از مدل ها را برای تنظیم دما در زمان های تعیین شده تنظیم کرد یا حتی از راه دور کنترل کرد. همیشه اطمینان حاصل کنید که همه چیز در سیستم به درستی کار می کند یا از کار نمی افتد. با اصول اولیه شروع کنید و راه خود را برای حل مشکل هموار کنید.

اگر اجازه دهید فیلترها و سیم پیچ های کولرگازی کثیف شوند، کولر به درستی کار نمی کند و کمپرسور یا فن ها احتمالاً زود از کار می افتند. کنترل کننده های کمپرسور و فن می توانند فرسوده شوند، مخصوصاً وقتی کولر گازی مرتباً روشن و خاموش می شود، از آنجا که خوردگی سیم و ترمینال ها نیز در بسیاری از سیستم ها مشکل ساز است، اتصالات و تماس های الکتریکی باید هنگام سرویس حرفه ای کولر گازی بررسی شوند.

علائم خرابی برد کولر گازی

اگر مانند اکثر مردم هستید و تا زمانی که به کولر گازی نیازی نداشته باشید و روشن نشود، به فکر آن نیستید شاید بهتر است با علائم خرابی برد کولر گازی آشنا شوید، یکی از رایج ترین مشکلات کولر گازی عملکرد نامناسب آن است. اگر کولر روشن است، حتما پنجره ها و درهای خانه را ببندید. سایر مشکلات رایج کولرهای گازی در نتیجه نصب معیوب، روش های خدمات نامناسب و نگهداری ناکافی است. نصب نامناسب کولر گازی می تواند منجر به نشت کانال و جریان هوا کم شود. در بسیاری از مواقع، شارژ مبرد (مقدار مبرد موجود در سیستم) با مشخصات سازنده مطابقت ندارد. اگر هنگام نصب شارژ مبرد چک نشود، عملکرد و کارایی کولر گازی مختل می شود.

علت روشن شدن خودکار کولر گازی

تولید کنندگان کولر گازی به طور کلی محصولات ناهموار و با کیفیت بالا تولید می کنند. اگر کولر گازی خراب است، با بررسی هرگونه فیوز یا قطع کننده مدار شروع کنید. قبل از هرکاری در صورت روشن بودن کولر گازی، بگذارید تا دستگاه برای حدود پنج دقیقه خنک شود. اگر کمپرسور کولر گازی در یک روز گرم متوقف شود، ممکن است سوئیچ فشار قطع شده باشد. در مورد خرابی کولر گازی، اولین مواردی که باید بررسی کنید قطع کننده مدار و فیوز است. اگر نیاز به تعویض فیوز یا تنظیم مجدد قطع کننده دارید، ابتدا 15 دقیقه به سیستم خود فرصت دهید تا خنک شود. اگر با این کار مشکلی برطرف نشد، در این مرحله، پیشنهاد می کنیم با کاردون تماس بگیرید.

اگر مبرد در سطح مناسب نباشد، ممکن است کولر گازی به درستی کار نکند. از آنجا که مبرد برای محیط زیست مضر است، هر گونه نشتی نیاز به تعمیر و شارژ مجدد توسط یک تکنسین دارد. تمیز کردن یا تعویض منظم فیلتر هوا و تمیز نگه داشتن مجاری، دو قانون مناسب برای جلوگیری از سیم پیچ یخ زده است. فیلترهای هوای کثیف یا کانال های مسدود شده می توانند باعث ایجاد جریان هوا در سیستم شوند و باعث ایجاد یک سیم پیچ منجمد شود.

اگر بیش از پنج سال است که از کولر گازی استفاده می کنید و مرتباً خاموش و روشن می شود در معرض خرابی زودرس هستند. توصیه می شود تعمیر و نگهداری سالانه اغلب قطعات فرسوده و آسیب دیده را لیست خود قرار دهید. تعمیر و نگهداری سالانه برای عملکرد بهتر کولر گازی ضروری است. کاردون می تواند مشکلات احتمالی را قبل از بروز آنها شناسایی کند. باید سیم پیچ های کولر گازی را تمیز کنید و حداقل سالی یک بار سیستم را بازرسی کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *