نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین تلویزیونهای اندرویدی

آشنایی با بهترین تلویزیونهای اندرویدی

همه تا حدودی با سیستم عامل محبوب اندروید خصوصا در تلفن همراه آشنایی داریم، از مهم ترین ویژگی های این سیستم عامل می توان به تعداد نرم افزارهای زیاد و کاربری راحت، اشاره کرد.

سیستم عامل (OS) چیست؟

سیستم عامل (operating system) مهمترین نرم افزاری است که روی رایانه – تلفن یا حتی جدیدا، تلویزیون اجرا می شود. حافظه و پردازش ها و همچنین کلیه نرم افزارها و سخت افزارهای دستگاه را مدیریت می کند. همچنین به شما امکان می دهد بدون اینکه بدانید چگونه با زبان کامپیوتر صحبت کنید به راحتی با کامپیوتر – تلفن و یا تلویزیون هوشمند خود ارتباط برقرار کنید.

بدون سیستم عامل ، این وسایل کارایی خود را از دست میدهند (البته در رایانه به علت پیچیدگی خاص آن بسیار مهمتر می باشد). سیستم عامل کلیه نرم افزارها و سخت افزارهای دستگاه شما را مدیریت می کند. بیشتر اوقات ، چندین برنامه مختلف به طور همزمان در حال اجرا هستند و همه آنها باید به واحد پردازش مرکزی (CPU) ، memory و storage وسیله شما دسترسی داشته باشند. سیستم عامل همه اینها را هماهنگ می کند تا مطمئن شود هر برنامه آنچه را که نیاز دارد به دست می آورد.

سیستم عامل اندروید چیست؟

 Android OS یک سیستم عامل تلفن همراه مبتنی بر Linux است که در درجه اول روی تلفن های هوشمند و تبلت اجرا می شود. پلت فرم Android شامل یک سیستم عامل مبتنی بر هسته لینوکس ، GUI ، یک مرورگر وب و برنامه های است که کاربر می تواند بارگیری کند.

همانطور که گفته شد اندروید اول در گوشی و تبلت اجرا شد و جدیدا در تلویزیون های هوشمند.

Android TV چیست؟

همانطور که از نام آن حدس زده اید – نسخه ای از سیستم عامل Android Google است که به طور خاص برای تلویزیون ها پیکربندی شده است.

تفاوت سیستم عامل اندروید گوشی با تلویزیون هوشمند در چیست؟

به طور خلاصه ، Android TV اساساً Android برای صفحه نمایش بزرگ بهینه شده است.

کار با آن آسان است ، از طریق صدا با استفاده از دستیار Google قابل کنترل است و دارای برخی از برنامه های مناسب است. توسعه دهندگان نرم افزار می توانند با تغییرات جزئی برنامه خود را برای تلویزیون اندرویدی نیز سازگار کنند. برای یک تولید کننده تلویزیون این یک مزیت بارز دارد: چرا وقتی که Google این کار را انجام داده است ، کلی هزینه برای طراحی سیستم عامل خود انجام بدهند؟

چرا برنامه های خود را توسعه دهند ، در حالی که انجمن در حال توسعه Android TV است؟ چرا وقتی در تلویزیون های اندرویدی Google Play را ارائه می دهد شرکت ها در فروشگاه نرم افزار خود سرمایه گذاری کنند؟ البته برای Google ، این یک مزیت بارز نیز دارد: Android را در صفحه بزرگ خانه شما قرار می دهد ، و راهی دیگر برای ارائه محتوای ودرآمد زایی بیشتر فراهم می کند.

بازی در تلویزیون اندرویدی

در زیر ردیف برنامه ها ، لیستی از تمام بازی های بارگیری شده را مشاهده خواهید کرد. Android TV از بازی های تک نفره ، چند نفره ، آنلاین و آفلاین پشتیبانی می کند. همچنین می توانید یک مرحله را در تلفن خود به پایان برسانید و مرحله بعدی را در تلویزیون خود پخش کنید ، زیرا Google Play Games باعث اتصال دستگاههای اندرویدی شما می شود.

در نتیجه سیستم عامل اندروید گوشی و تلویزیون کاملا شبیه هم نیستند، چون کارایی گوشی و تلویزیون تفاوت دارد و همچنین اندازه صفحه تلویزیون بسیار بزرگتر می باشد ولی تولید کننده های نرم افزار با تغییر کمی میتوانند برای تلویزیون اندرویدی نیز نرم افزار تولید کنند.

از این جهت نیز می توان نتیجه گرفت که چرا تلویزیون های اندرویدی (هایسنس – شیائومی – TCL و…) ارزان قیمت تر می باشند، یکی از این دلایل می تواند به استفاده از سیستم عامل اندروید باز گردد که هزینه تهیه – توسعه و ارتقاء سیستم عامل را همانند LG یا سامسونگ متحمل نمی شوند.

چه برندهای از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند؟

شرکت های شارپ – هایسنس – شیائومی – سونی – فیلیپس – انویدیا و… از این سیستم عامل استفاده می کنند.

البته با استفاده از دستگاه مبدل اندروید می توانید تلویزیون خود را یک تلویزیون هوشمند اندرویدی تبدیل کنید و ار تنوع برنامه و گشت و گذار در اینترنت و در صفحه نمایش بزرگتر لذت ببرید.

Sony A8H یک تلویزیون OLED عالی است که کیفیت تصویر خارق العاده ای را برای هر نوع محتوا ارائه می دهد و نسبت به نسخه قبلی خود ، Sony A8G OLED ، یک نسخه کاملاً مناسب است. با نسبت کنتراست بی نهایت خود رنگ مشکی کاملی را تولید می کند ، که برای کسانی که دوست دارند در یک اتاق تاریک فیلم تماشا کنند بسیار مناسب است.

انعکاس به خوبی کنترل می شود و دارای روشنایی اوج (peak brightness) مناسب برای مبارزه با نور مزاحم محیط است. A8H زاویه دید گسترده ای دارد ، بنابراین تصویر دقیق نمایش می دهد حتی اگر کنار تلویزیون نشسته باشید. زمان پاسخگویی آن تقریباً آنی است و تاخیر ورودی کمی دارد. با این حال ، گیمرها ممکن است کمبود نرخ تازه سازی متغیر (VRR) را کمی ناامید کننده بدانند. سیستم عامل Android TV آن کاربر پسند است ، بدون دردسر اجرا می شود و شما در یافتن آنچه از فروشگاه فوق العاده Google Play نیاز دارید مشکلی نخواهید داشت.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *