نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی گوشی Xperia XA2 Ultra

بررسی گوشی Xperia XA2 Ultra سونی

در سال های اخیر تغییر و تحولی چشم گیر در گوشی های هوشمند رخ داده است. امروزه این گجت های محبوب و دوست داشتنی، دستگاه هایی جدا ناپذیر از زندگی افراد جامعه شده و کمتر کسی را پیدا می کنید که خود را از داشتن یکی از آنها محروم کند.اکنون این محصولات با تکنولوژی های نوظهور و امکانات ممتازی همراه شده و پرهیجان ترین بازارها را از آن خود کرده اند.

بالا رفتن کیفیت دوربین ها، افزایش ابعاد صفحه نمایش به نسبت نمونه های پیشین، قابلیت فیس آی دی و مواردی اینچنینی از جمله قابلیت هایی هستند که موجب انقلابی در این دستگاه های کوچک شده است. از سویی دیگر، کمپانی های قدرتمندی پا در عرصه این صنعت گذاشته و هر کدام سعی دارند بخش بزرگی از این بازار را سهم خود سازند. اما در میان خیل عظیم طراحان و تولید کنندگان گوشی های همراه، کمپانی سونی همواره محصولاتی قابل اطمینان، بادوام و حرفه ای را روانه بازار کرده است. در این متن سعی داریم به بررسی یکی از محصولات این ابر کمپانی یعنی گوشی Xperia XA2 Ultra سونی بپردازیم.

گوشی Xperia XA2 Ultra سونی

گوشی Xperia XA2 Ultra سونی دارای نمایشگری با ابعاد ۶ اینچی است که این ویژگی شگفت انگیز برای تماشای کلیپ ها و ویدئوهای سرگرم کننده شما بسیار ایده آل می باشد. طراحی لبه به لبه این نمایشگر تجربه تماشای کامل تر را به ارمغان آورده و اکنون می توانید از محتواهای دلخواه خود لذتی بیشتر ببرید. این صفحه نمایش کم نظیر دارای کیفیت تصویر فول اچ دی بوده و از این حیث، تماشای فیلم ها، نمایش های زنده و بازی های شما را به سطح جدیدی رسانده است.

حاشیه کمتر و نمایشگر بزرگتر

فارغ از ویژگی های سخت افزاری و قابلیت های کلیدی، ظاهر گوشی نیز می تواند بسیار قابل توجه باشد. خوشبختانه  در طراحی و ساخت گوشی Xperia XA2 Ultra سونی حاشیه ها به قدر کافی محدود شده و نمایشگری به مراتب بزرگتر را در اختیار کاربر گذاشته است. به هر حال، تلفیق این ویژگی و وضوح تصاویر فول اچ دی، به شما کمک می کند تا هر اکشن و جزئیاتی را در صحنه ها به تماشا نشسته و از داشتن این گوشی حرفه ای به خود ببالید.

استفاده با یک دست

راحتی گوشی در دستان شما می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. خبر خوش آن است که طراحی گوشی Xperia XA2 Ultra سونی ارگونومیک بوده و اکنون شما می توانید به راحتی و تنها با یک دست خود با آن کار کنید. همچنین، شما می توانید تنها با یک اشاره لمسی، قفل گوشی خود را باز کرده و وارد آن شوید. برای این کار یک سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه تعبیه شده است که  باز کردن گوشی را در کسری از ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

پنل شیشه ای گوریلا گلس Corning Gorilla Glass

گفتنی است، این کمپانی ژاپنی از نمایشگر Corning Gorilla Glass در ساخت گوشی Xperia XA2 Ultra سونی بهره گرفته است. اکنون، به لطف این نمایشگر بسیار مقاوم و بادوام احتمال آسیب دیدگی به حد قابل توجهی کاهش یافته است. همان طور که می دانید گوشی ها در همه جا همراه کاربران بوده و ممکن است در معرض سقوط یا رفتار های بدون توجه ضربه بخورند. بنابراین، در نظر گرفتن چنین تدبیری از سوی تیم طراحان سونی بسیار هوشمندانه و سنجیده به نظر می رسد.

دوربین دوگانه در قسمت جلو

گوشی Xperia XA2 Ultra سونی پذیرای مجموعه ای از قابلیت های ارزشمند و حرفه ای برای بهبود در عملکرد می باشد. به عنوان یکی دیگر از ویژگی های این اسمارت فون دوست داشتی می توان به دوربین دوگانه آن اشاره داشت. با کمک این دوربین های کم نظیر عکسبرداری در هر شرایطی به مانند، سلفی، عکس برداری کنار دوستان، به هنگام شب و روز به آسانی  امکان پذیر شده است. لازم به ذکر است، این دستگاه دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای تصویربرداری به هنگام شب یا نور کم و همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه گسترده تر برای عکسبرداری های گروهی در کنار دوستان و آشنایان می باشد.

ثبت عکس های عالی با دوربین ۲۳ مگاپیکسلی

بدون اغراق کمپانی سونی از جمله تولید کنندگان و سازندگانی است که همواره با برترین ها پا به میدان گذاشته است. وجود پارامترهای منحصر به فرد در گوشی Xperia XA2 Ultra سونی نشان از عملکرد بسیار عالی این کمپانی محبوب دارد. به عنوانی یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه به ظاهر کوچک می توان از دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی آن نام برد. با استفاده از این دوربین کاربران قادرند، خارق العاده ترین تصاویر و صحنه های ویدئوی دلخواه و مورد نظر خود را ثبت و ضبط کنند. این دوربین دارای سنسور Exmor RS بوده و کیفیت ضبط ویدئوهای ۴K، تمام جزئیات را به تصاویر خواهد آورد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *