نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی تلویزیون سونی SONY X930E

بررسی تلویزیون سونی SONY X930E

اگر می خواهید تلویزیون سونی SONY X930E را خریداری نمایید، با اطمینان خرید کنید. اصولا کیفیت تلویزیون های سونی ثابت شده اند و به راحتی و با اطمینان می توانید این تلویزیون را خریداری نمایید. طراحی ظریف و بی نظیر، کیفیت صدا و تصویر همه ی فاکتورهای کلی است که در خرید تلویزیون باید به آن توجه داشت تا در نهایت به راحتی بتوانید از کیفیت این تلویزیون برای سالیان طولانی استفاده نمایید.

ویژگی های تلویزیون سونی SONY X930E

تلویزیون های LED و OLED سونی از کیفیت بالایی برخوردار است. به راحتی می توان کیفیت و وضوح تصاویر را در این دو مدل مشاهده کرد.

مزایا تلویزیون سونی SONY X930E

اصولا کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار واضح و معلوم است. کیفیت تصاویر بسیار بالاست و حتی در صحنه های اکشن و سرعت دار مثل فوتبال نیز کیفیت را مشاهده می کنید. بدون نگرانی می توانید مسابقات را بدون کاستی در کیفیت مشاهده نمایید.

فناوری کیفیت 4K تصاویر نیز در این تلویزیون گنجانده شده است.

معایب تلویزیون سونی SONY X930E

یکی از معایب این تلویزیون که ممکن است آزار دهنده باشد کندی فناوری SMSRT است. ممکن است به کندی برنامه ها و بازی ها را بالا بیاورد و برای اجرای برنامه ها باید صبر داشته باشید.

عیب بعدی این تلویزیون قیمت آن است. امروزه خانواده های ایرانی درصدد کم کردن هزینه های خود و همچنین خریدن دستگاه با کیفیت هستند. تلویزیون های سونی نیز به دلیل قیمت، دارای مشتریان خاص خود می باشد.

اندازه و سایز تلویزیون سونی SONY X930E

این مدل از تلویزیون سونی اصولا برای سالن ها و مکان های با سایز معمولی تا کوچک مناسب است و بهتر است برای مکان های معمولی از این تلویزیون استفاده نمایید. سایز تلویزیون سونی SONY X930E 55و 65  است و به راحتی می توانید برای سالن های معمولی و کوچک از این تلویزیون استفاده نمایید.

در تلویزیون های SONY X930E به راحتی می توان وضوح تصاویر را مشاهده نمود.

تلویزیون سونی دقیقا همان تلویزیونی است که تجربه ی پیشرفته ی سینمایی را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت 4K در صفحه نمایشگر LED می تواند تصاویر را درخشان و روشن نشان دهد.

به علاوه قابلیت 4K می تواند تصاویر را با وضوح و نوردهی موضعی Backlight به نمایش بگذارد همچنین طیف گسترده ای از رنگ ها را نیز در بر می گیرد، پس بدون نگرانی می توانید از کیفیت و وضوح رنگ ها لذت ببرید.

در این تلویزیون از پنل VA استفاده شده است که در قالب 65 اینچی قرار گرفته و به خوبی کیفیت و تکنولوژی جدید را به نمایش می گذارد. علاوه بر این پنل های این تلویزیون دارای روشنای مناسب و با کیفیت است که به راحتی می تواند موشن هندینگ ها را در این تلویزیون مشاهده نمایید.

LED قدرتمند در طراحی ظریف

پنل LED این تلویزیون در قالب ظریف و نازیکی قرار گرفته است که علاوه بر کارایی، زیبایی را نیز به همراه دارد. فناوری 4K و HDR  در کنار یکدیگر به راحتی می تواند کیفیت را تضمین نمایید. قابلیت HDR می تواند در عمق رنگ مشکی تاثیر ویژه ای داشته باشد و همچنین روشنایی پنل و تصاویر را به وضوح می توان مشاهده نمود.

در این مدل از تلویزیون شاهد کاهش موشن و تاخیر در ورودی های نیستیم و به راحتی تصاویر به موقع به نمایش داده می شود. و این یک نکته ی مثبت است.

اما نکته ی منفی این تلویزیون است که با افزایش فاصله از تلویزیون کیفیت تصاویر کاهش پیدا می کند همچنین ممکن است زاویه ی دید نیز به صورت ضعیف انجام می شود.

مشخصات کلی SONY X930E

با توجه به مطالب بالا این تلویزیون دارای صفحه ی پیشرفته و جدید  OLED می باشد و تجربه ی سینمایی جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر آن قابلیت های 4K  وHDR نیز بسیار شگفت انگیز است و در کیفیت تصاویر این تلویزیون نقش به سزایی دارد.

با توجه به مطالب بالا این تلویزیون دارای صفحه ی پیشرفته و جدید  OLED می باشد و تجربه ی سینمایی جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر آن قابلیت های 4K  وHDR نیز بسیار شگفت انگیز است و در کیفیت تصاویر این تلویزیون نقش به سزایی دارد.

همچنین در این تلویزیون شاهد نرخ تازه سازی واقعی تصاویر هستیم. این نرخ 120htz می باشد و به راحتی می تواند در طبیعی سازی تصاویر نقش ویژه ای داشته باشد.

از ویژگی های خاص و مثبت این تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خاصیت HDR باعث می شود تا پنل بسیار روشن شود و تصاویر ایده آلی را مشاهده نمایید.
  • رنگ مشکی در این تلویزیون بسیار عمیق و با جزئیات است و همچنین از خاصیت کالبیره شدن نیز استفاده شده است
  • در این تلویزیون فناوری Motion Handing بدون نقص است و از کیفیت عالی برخوردار است.

از ویژگی های منفی و ناراحت کننده این تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • متاسفانه در این تلویزیون با افزایش زاویه دید تا 45 درجه شاهد افت کیفیت خواهیم بود.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *