نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

باقی ماندن پودر در ماشین لباسشویی

چه عواملی باعث باقی ماندن پودر در ماشین لباسشویی میشود؟

ماشین های لباسشویی مانند هر وسیله دیگری هستند برای عملکرد بهتر نیاز به مراقبت دارد. یکی از مواردی که باید بررسی کنید باقی مانده مواد شوینده در ماشین لباسشویی است. آیا تا به حال از خود سوال کرده اید چرا مواد شوینده در دستگاه باقی می ماند و یا علت باقی ماندن پودر در ماشین لباسشویی چیست و چگونه می توان آن را متوقف نمود؟

برخلاف مواد شوینده مایع، پودر از کشوی ماشین لباسشویی پخش می شود. قبل از بیرون کشیدن مواد شوینده به داخل درام در حین شستشو، آب به داخل کشو یا جاپودری پمپاژ می شود. اگر پودر بیش از حد جمع شود، می تواند دستگاه را مسدود کند، به این معنی که مواد شوینده به درستی توزیع نشده و لباس های شما را شسته نشده است. برای جلوگیری از باقی ماندن پودر، با کاردون همراه شوید.

یکی از سوالات متداول در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی، مربوط به بقایای قابل رویت یا باقی مانده پودر لباسشویی روی لباسهایی است که تازه شسته شده اند. می تواند لکه های سفید یا رگه هایی باشد که روی لباس های تیره باقی مانده یا بقایای آبی یا سبز بر روی لباس های رنگ روشن باشد. در اینجا دلایل وقوع آن و آنچه می توانید برای جلوگیری از مشکل انجام دهید، آورده شده است.

علت ماندن آب در جاپودری ماشین لباسشویی

همیشه از مقدار صحیح پودر لباسشویی استفاده کنید : مقدار بیش از حد مواد شوینده پودری در ماشین لباسشویی سبب حل نشدن مقداری از پودر و به جا ماندن آن در داخل لباسشویی خواهد شد گاهی اوقات پس از اتمام فرآیند شستشو مقداری پودر در کشو باقی می ماند. بیشتر همیشه بهتر نیست. استفاده بیش از حد از مواد شوینده می تواند باعث باقی ماندن پودر بر روی لباس ها شود. این امر خصوصاً در لباسشویی های با بازده بالا بسیار صدق می کند. این لباسشویی ها در چرخه شستشو از آب بسیار کمتری نسبت به یک لباسشویی استاندارد استفاده می کنند. استفاده بیش از دو قاشق چای خوری مواد شوینده توصیه نمی شود.

جاپودری لباسشویی را تمیز کنید : بهتر است بعد از هر بار شستشو، کشوی ماشین لباسشویی را برداشته و آن را تمیز کنید. با استفاده از یک حوله مرطوب آغشته به مایع صابون و آب گرم، جاپودری را به آرامی تمیز کنید، مطمئن شوید که به گوشه ها رسیده و هر ذره از مواد شوینده را پاک می کنید.

از مواد شوینده مرغوب و با کیفیت استفاده کنید : از یک شوینده لباسشویی با کیفیت بالا استفاده کنید زیرا در برخی مواقع به دلیل نامرغوب بودن پودر ماشین لباسشویی و حل نشدن آن در آب شاهد باقی ماندن پودر در ماشین لباسشویی خواهید بود.

عوامل باقی ماندن پودر در ماشین لباسشویی

مراقبت از ماشین لباسشویی مهم است زیرا در صورت عدم توجه و نگهداری نامناسب باید به تعمیر ماشین لباسشویی خود فکر کنید. حتما از خود می پرسید چگونه می توان از باقی ماندن پودر در ماشین لباسشویی خلاص شد؟

نشت آب از جاپودری ماشین لباسشویی

هنگامی که همه دلایل مشکل را برطرف کردید، تنها راه خلاص شدن از باقی ماندن پودر در ماشین لباسشویی شستشوی مجدد لباس است. مواد لکه دار را دوباره در داغترین آب بشویید اما مواد شوینده یا نرم کننده پارچه اضافه نکنید. در عوض، یک فنجان سرکه سفید مقطر به چرخه شستشو اضافه کنید تا فیبرها کمی آرام شوند و باقی ماندن پودر در ماشین لباسشویی را آزاد کنند. باقی ماندن پودر روی لباسهای تازه شسته شده به دلیل اتلاف وقت برای شستشوی مجدد، ناامید کننده و وقت گیر است. هفت عامل وجود دارد که به این مشکلات کمک می کند.

اگر از مواد شوینده پودری استفاده می کنید، ممکن است کاملاً حل نشود. همیشه قبل از بارگیری لباس ابتدا مواد شوینده پودر شده را درون لباسشویی خالی بریزید. با این کار بیشترین زمان برای حل شدن فراهم می شود. اگر مشغول شستشو در آب سرد، به ویژه در مناطق بسیار سرد آب و هوایی هستید، یک ماده شوینده پودر شده ممکن است کاملاً حل نشود. برای رسیدن به بهترین نتیجه، پودر را ابتدا در یک فنجان آب داغ حل کنید و سپس آن را به لباسشویی اضافه کنید یا به فرمول مایع تغییر دهید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *