نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

افزایش سرعت بازی Xbox One

چگونه می توان سرعت بازی Xbox One خود را افزایش دهید

بنابراین، شما وارد بازی خود می شوید، به این معنی که می خواهید همه چیز را جدی بگیرید. و آخرین چیزی که به آن احتیاج دارید یک کنسول است که روان و سریع کار نمی کند و شما را عقب نگه می دارد. اجرای روان Xbox One نه تنها به شما کمک می کند تا از تجربه بازی خود لذت ببرید، بلکه به عملکرد بازی شما نیز کمک می کند!

علت خرابی

دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود ایکس باکس شما شروع به کند شدن کند و مانند قبل از بازکردن جعبه جدید به تازگی از فروشگاه کار نکند. در این مقاله ما بهترین راه ها را برای سهولت اجرای Xbox One خود به اشتراک می گذاریم. بنابراین، بیایید نگاهی به رایج ترین و بهترین راه ها برای نرم و روانتر کردن عملکرد Xbox One با نکات و ترفندهای سریع و آسان داشته باشیم.

حافظه نهان ؟

یکی از بهترین راه ها برای اجرای بی دردسر Xbox One پاک کردن حافظه پنهان در Xbox One است. حافظه نهان ایکس باکس وان شما، مشابه رایانه شخصی شما، برای ذخیره داده ها استفاده می شود تا به شما امکان دسترسی سریع و آسان را بدهد.

در حالی که البته بسیار مفید است، اما اگر به طور منظم آن را پاک نکنید، می توانید از حجم روزافزون داده های موجود در آن غافلگیر شوید. البته پاک کردن حافظه پنهان می تواند به شما کمک کند تا Xbox One خود را روان تر اجرا کنید،

نکته ناامیدکننده در مورد حافظه پنهان در Xbox One این است که آن را در یک منوی ساده مانند رایانه خود پیدا نمی کنید. شما باید کاملا فیزیکی باشید:

  • با خاموش کردن ایکس باکس خود با دکمه روشن / خاموش کنسول خود، شروع به کار کنید. پس از خاموش شدن کامل، سیم برق را از پشت کنسول جدا کنید. نه فقط از پلاگین دیوار باید با Xbox One قطع شود.
  • حدود یک دقیقه دوشاخه را خاموش کنید و سپس کابل برق را وصل کنید.
  • بگذارید یک دقیقه دیگر بگذرد و سپس دوباره کنسول را روشن کنید. این باید حافظه پنهان را پاک کرده و به Xbox One شما اجازه می دهد تا بسیار روانتر اجرا شود.
  • مطمئن باشید این کار را به طور منظم انجام می دهید تا مطمئن شوید حافظه پنهان شما هرگز داده های ناخواسته یا غیر ضروری را ذخیره نمی کند!

منوی زیبا

یک نکته و نکته مفید دیگر که به شما در تسکین عملکرد Xbox One کمک می کند این است که انتقال صاف را در داشبورد خود خاموش کنید! برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات و تم های خود بروید و آن را خاموش کنید! بیا با آن روبرو شویم؛ آیا واقعاً مهم است که منو تغییر کند و کلیک های دکمه کمی کدر به نظر برسد؟

گرد و غبار داغ

بزرگترین و ساده ترین نتایج برای کمک به روان تر شدن Xbox One، کمک به تهویه بیش از حد است. ایکس باکس وان داغ کار می کند، بنابراین ما باید مطمئن شویم که هوا به خوبی تهویه شده است – قسمت بالای کنسول مورد علاقه شما نباید پوشانده شود – اگر Xbox One خود را در یک کابینت شیک قرار داده اید، مطمئن شوید که درها را در طول باز نگه دارید.

گرمای بیش از حد می تواند عملکرد را به میزان قابل توجهی کاهش دهد زیرا Xbox One را در ارائه گرافیک و پردازش داده ها بسیار سخت تر می کنید.

یک نکته خوب این است که مرتباً هرگونه گرد و غبار را از طرف فن و دریچه های اطراف ایکس باکس وان خارج کنید – گرد و غبار (حتی اگر در تمیزترین خانه زندگی می کنید) به طور طبیعی در دریچه ها جمع می شود، بنابراین همه کابل ها را جدا کرده، یک قوطی هوای فشرده را بگیرید. و آن را به دریچه های اطراف ایکس باکس وارد کنید تا راه تنفس واضح تر شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *