نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش رفع خرابی کنسول PS4

خرابی کنسول  PS4 سونی

یکی از مشکلات رایجی که برخی از کاربران PS4 با آن مواجه می شوند، خراب شدن کنسول به صفحه اصلی یا در برخی موارد، راه اندازی مجدد کامل سیستم است. عوامل متعددی می تواند پشت این موقعیت باشد، بنابراین شما باید عوامل را برای حل مشکل خود محدود کنید. این راهنمای عیب یابی به شما در این امر کمک می کند.

دلایلی که ممکن است PS4 شما خراب شود

PS4 شما ممکن است به دلایل مختلفی از کار بیفتد، راه اندازی مجدد شود یا پاسخگو نباشد. در زیر دلایل رایج هر یک از این مشکلات ذکر شده است.

دیسک کثیف یا ناخوانا (هنگام استفاده از دیسک).

اگر بازی‌ای که در حال انجام آن هستید مدام خراب می‌شود یا PS4 شما را دوباره راه‌اندازی می‌کند، ممکن است به دلیل دیسکی باشد که از آن استفاده می‌کنید. اگر دیسک خراشیده یا ترک خورده باشد، ممکن است هر از گاهی این اتفاق بیفتد. برای اینکه ببینید آیا مشکل از دیسک بازی است، دیسک دیگری را وارد کنید که معلوم است کار می کند. مطمئن شوید که این دیسک خراشیده یا ترک نخورده باشد. اگر PS4 شما بازی را به خوبی اجرا می‌کند، می‌توانید شرط ببندید اولین دیسکی که استفاده می‌کردید دلیل مشکل است.

خرابی کنسول PS4

باگ تصادفی PS4

مانند یک کامپیوتر معمولی، PS4 ممکن است با خطاهایی مواجه شود که ممکن است به تنهایی نتواند آنها را برطرف کند. در برخی موارد، یک اشکال می ‌تواند کنسول را مجبور به راه‌اندازی مجدد یا خراب شدن در صفحه اصلی کند. در شرایط دیگر، یک بازی ذخیره شده خراب ممکن است به این مشکل نیز منجر شود.

نرم افزار قدیمی

اگر از PS4 کم استفاده می کنید، ممکن است نرم افزار آن برای خواندن یا اجرای یک بازی نیاز به به روز رسانی داشته باشد. نرم افزار قدیمی گاهی اوقات می تواند منجر به از کار افتادن سیستم بدون دلیل واضح شود. مطمئن شوید که PS4 خود را به اینترنت وصل کرده اید و بررسی کنید که آیا به روز رسانی برای نرم افزار موجود است یا خیر.

اشکال نرم افزاری

دلیل احتمالی دیگر برای مشکل خرابی PS4 شما می تواند یک نقص نرم افزاری ناشناخته باشد. اگر نرم افزار PS4 شما دستکاری شده است (جیل بریک یا اصلاح شده است)، ممکن است نرم افزار جدید به طور کامل بهینه نشده باشد یا برای کار با بازی های جدید طراحی نشده باشد. در بیشتر موارد، یک نرم افزار اصلاح شده همچنین از اتصال کنسول جلوگیری می کند، بنابراین اگر PS4 سونی شما وصل نمی شود، به نسخه رسمی نرم افزار برگردید.

گرم شدن بیش از حد.

برخی از کاربران PS4 ممکن است به دلیل داغ شدن بیش از حد کنسول آنها با این مشکل مواجه شوند. گرمای بیش از حد ممکن است به دلیل یک اشکال نرم افزاری یا یک نقص سخت افزاری رخ دهد. با این حال، در بیشتر موارد، یک کنسول ممکن است بیش از حد گرم شود، اگر تهویه خوبی نداشته باشد، برای مدت طولانی در حال استفاده مداوم باشد، در معرض گرما/عناصر مستقیم قرار گیرد، ترکیبی از این سه. اگر PS4 شما به طور تصادفی راه اندازی مجدد شود، ممکن است مجبور شوید مشکل گرمای بیش از حد احتمالی را نیز عیب یابی کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *