نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تنظیم صدای سینمای خانگی

آموزش تنظیم صدای سینمای خانگی سونی

یکی از مشکلاتی که ممکن است کاربران سینماهای خانگی با آن مواجه شوند، مشکل صدا نداشتن سینمای خانگی است. در غالب این موارد بروز این ایراد، به دلیل عدم آشنایی کاربران با روش تنظیم کردن این دستگاه و سیستم صدای آن است. از همین رو در این مقاله برآن شده‌ایم تا روش تنظیم سینمای خانگی سونی و سیستم صوتی مربوط به آن را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم.

در صورت مطالعه نکات درج شده در این مقاله و تداوم اشکال مربوط به صدای سینمای خانگی سونی می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر سینمای خانگی سونی تماس بگیرید و راهنمایی‌های مربوطه را دریافت نمایید.

چرا سینمای خانگی سونی صدا ندارد؟

در صورت صدا نداشتن سینمای خانگی سونی پیشنهاد می‌شود تنظیمات شرح داده شده در این بخش را امتحان کنید. در صورت انجام تداوم اشکال پیش آمده می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات سینمای خانگی تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

برای تنظیم کردن صدای سینمای خانگی، دکمه ACTION MENU را فشار دهید، سپس گزینه‌ی بلندگوها و سیستم صوتی را انتخاب کنید. در ادامه هدفون/خروجی صدا را روی ‎خروجی صدا (ثابت)‎ در تنظیم صدا تنظیم نمایید. در صورتی که سیستم صوتی با Dolby Digital یا DTS سازگار نیست، از فهرست تنظیمات، گزینه‌ی ‏صدا، ‏خروجی صدای دیجیتال را روی PCM تنظیم کنید.

اگر در صورت انتخاب یک کانال آنالوگ (RF) نمایش دادن تصاویر به درستی انجام نمی‌شود و یا تصاویر به درستی نمایش داده می‌شوند، سیستم پخش تلویزیون را تغییر دهید.

برای تغییر سیستم پخش تلویزیون و رفع مشکل صدا نداشتن سینمای خانگی سونی، دکمه HOME را فشار دهید، سپس از میان فهرست تنظیمات، ‏تنظیم کانال، ‏تنظیم آنالوگ، از پیش تنظیم کردن دستی برنامه و در نهایت ‏سیستم تلویزیون را انتخاب کنید. (قابلیت دسترسی از پیش تنظیم کردن دستی برنامه یا نام گزینه بسته به منطقه/کشور/موقعیت متفاوت است.) توجه داشته باشید که بسته به مدل دستگاه شما، درصورتی که بلندگوها روی بلندگوی تلویزیون و ‎افزایش مقیاس دقت تصویر بالا (DSEE HX)‏‎ روی اتوماتیک تنظیم شود، ‎DIGITAL AUDIO OUT (OPTICAL)‎ صدای آن قطع شده و پخش نمی‌شود. مورد دیگری که باید انجام دهید آن است که میزان خروجی صدای دیجیتال را در تنظیم صدا روی حداکثر قرار دهید.

توجه داشته باشید که هنگام استفاده از ورودی HDMI با Super Audio CD یا DVD-Audio، ممکن است ‎DIGITAL AUDIO OUT (OPTICAL)‎ قادر به تولید و پخش سیگنال صوتی نباشد. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در ارتباط با رفع مشکل صدا نداشتن سینمای خانگی می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی و یا واحد تعمیرات سینمای خانگی سونی تماس بگیرید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *