نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تعمیر صفحه نمایش تلویزیون سونی

تعمیر صفحه نمایش تلویزیون/ چگونه صفحه سیاه تلویزیون سونی خود را تعمیر کنم؟ از اتصال مناسب کابل اطمینان حاصل کنید و در صورت لزوم حالت ذخیره انرژی/حالت تایمر خواب را بردارید. اگر جواب نداد، منابع خارجی خود را دوباره بررسی کنید، ورودی تلویزیون سونی را به درستی تنظیم کنید، سیستم عامل خود را به روز کنید یا تلویزیون سونی را بازنشانی کنید. اگر هیچ کار نکرد، می توانید با یک تکنسین ماهر تماس بگیرید. اکنون ماهیت مسائلی را که ممکن است در هنگام سیاه شدن صفحه نمایش نیاز به مقابله با آنها داشته باشید را درک می کنید. بیایید نگاهی به بهترین راه‌های رفع سیاهی صفحه تلویزیون سونی بیندازیم.

 اتصال کابل را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که تلویزیون سونی و منابع خارجی شما به درستی وصل شده اند. کابل های کواکس و HDMI باید در شرایط کاری مناسب باشند. اگر اینطور نیست، آنها را جایگزین کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که آنها به درستی به سیستم وصل شده اند.

حالت ذخیره انرژی/حالت تایمر خواب را بررسی کنید

دریابید که آیا شما یا شخص دیگری این حالت ها را فعال کرده اید. برای حذف آنها، به تنظیمات بروید و حالت ذخیره انرژی یا حالت صرفه جویی انرژی را خاموش کنید. فرآیند دقیق ممکن است بسته به ساخت تلویزیون سونی شما متفاوت باشد. اگر تلویزیون سونی هوشمند سامسونگ دارید، می توانید این کار را روی کنترل از راه دور انجام دهید:

  1. دکمه منو را فشار دهید
  2. System را انتخاب کنید
  3. روی Time کلیک کنید
  4. تایمر خواب را انتخاب کنید
  5. OFF را انتخاب کنید (برای خاموش کردن ویژگی)

اگر می خواهید حالت صرفه جویی در انرژی را خاموش کنید، این کار را با استفاده از ریموت انجام دهید:

  1. دکمه Menu را فشار دهید
  2. به تنظیمات تلویزیون سونی بروید
  3. حالت صرفه جویی در انرژی را انتخاب کنید
  4. خاموش را انتخاب کنید

تعمیر صفحه نمایش تلویزیون

 منابع را دوبار بررسی کنید

قبل از شروع بررسی مجدد منابع خود، دکمه Menu را در کنترل از راه دور فشار دهید. اگر منو روی صفحه نمایش داده شود، تلویزیون سونی در شرایط خوبی کار می کند. این فقط در صورتی اعمال می شود که بتوانید از چراغ قوه برای دیدن تصاویر استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که منابع ورودی شما در بهترین حالت کارکرد و روشن هستند. اگر همانطور که در بالا توضیح دادیم عیب یابی کردید و متوجه شدید که منبع معیوب است، آن را جایگزین کنید.

همچنین می توانید دکمه منبع را فشار دهید و به تنظیمات بروید تا مشخص کنید که آیا تنظیمات منبع روشن یا خاموش هستند.

 Firmware را به روز کنید

این می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به نرم افزار را حل کند. راهنمای کاربر خود را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید در این مورد اقدام کنید. ساده است. به عنوان مثال، اگر کاربر سامسونگ هستید، می توانید با انجام این کار، سیستم عامل را روی ریموت خود به روز کنید:

  • دکمه Menu را فشار دهید
  • به تنظیمات بروید
  • روی Support کلیک کنید
  • بر روی Software Update کلیک کنید
  • Update Now را انتخاب کنید

تلویزیون سونی را ریست کنید

آخرین گزینه ریست کردن تلویزیون سونی است. می توانید تلویزیون سونی ال جی خود را بدون کنترل از راه دور با فشار دادن دکمه پاور به مدت 30 ثانیه پس از جدا کردن آن از پریز برق، ریست کنید. اگر مدل تلویزیون سونی دیگری دارید، به دفترچه راهنمای مالک خود مراجعه کنید تا بدانید چگونه آن را با یا بدون کنترل از راه دور بازنشانی کنید.

چگونه بفهمیم تلویزیون سونی تیونر دیجیتال دارد یا خیر

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *