نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش برطرف کردن صدای PS5 Twitch No

برطرف کردن صدای PS5 Twitch No. ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که چرا ممکن است در برنامه Twitch در PS5 خود با مشکلات صوتی یا میکروفون مواجه شوید. باید بدانید که خروجی صدا و ورودی صدا دو چیز کاملا متفاوت هستند که به دلیل مشکلات جداگانه ایجاد می شوند. در این راهنما، ما برخی از رایج‌ترین راه حل‌های PS5 Twitch را بررسی کرده‌ایم که باید مشکل شما را برطرف کند.

برطرف کردن صدای PS5 Twitch No

تنظیمات صدا در PS5

مطمئن شوید که تنظیمات صوتی PS5 شما به درستی پیکربندی شده است. برای انجام این کار، به Settings > Sound > Audio Output > Output to Headphones بروید و Chat Audio را انتخاب کنید.

تنظیمات صدا در Twitch

تنظیمات صوتی Twitch خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها به درستی تنظیم شده اند. به Settings > Stream بروید و مطمئن شوید که «Enable Microphone Audio» و «Enable Party Audio» روشن هستند.

تنظیمات صوتی بازی

تنظیمات صوتی بازی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که صدا قطع نشده یا خیلی کم نشده است.

کابل HDMI در برطرف کردن صدای PS5 Twitch No

کابل HDMI خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی وصل شده و به درستی کار می کند. اگر کابل معیوب باشد، ممکن است صدا را منتقل نکند.

مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه Twitch را روی PS5 خود نصب کرده اید. اگر برنامه قدیمی باشد، ممکن است باعث مشکلات صوتی شود.

بررسی خروجی صدا در PS5

اگر نتوانستید هیچ خروجی صوتی را در برنامه Twitch در کنسول خود دریافت کنید، توصیه می کنیم خروجی صوتی خود را با پخش رسانه با استفاده از هر برنامه دیگری مانند YouTube یا Netflix عیب یابی کنید. اگر همین مشکل در سایر برنامه ها نیز ادامه داشت، به احتمال زیاد مشکل به دلیل پیکربندی بد صدا است. تنظیمات صدای تلویزیون خود را باز کنید و مطمئن شوید که همه چیز به درستی برای خروجی صدا از PS5 پیکربندی شده است. علاوه بر این، سعی کنید از کابل HDMI دیگری استفاده کنید یا آن را به پورت دیگری در تلویزیون خود وصل کنید.

بررسی هدفون در برطرف کردن صدای PS5 Twitch No

اگر از یک جفت هدفون متصل به PS5 خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که آنها به درستی با استفاده از بلوتوث به کنسول متصل هستند. اگر با میکروفون خود با مشکل ورودی صدا مواجه هستید، مطمئن شوید که میکروفون هدفون شما به درستی کار می کند. بیشتر هدست‌های بازی دارای یک سوئیچ فیزیکی بی‌صدا هستند، بنابراین مطمئن شوید که هدست شما غیرفعال است. کنترلر Dualsense همچنین دارای دکمه ای است که ورودی صدا را به PS5 شما غیرفعال می کند. مطمئن شوید که این دکمه برای فعال کردن صدا نیز تنظیم شده باشد.

به روز کردن برنامه Twitch

اگر سایر برنامه‌ها در PS5 شما به درستی کار می‌کنند و Twitch تنها برنامه‌ای است که مشکلات صوتی شما را ارائه می‌کند، به‌روزرسانی‌های برنامه را در فروشگاه PlayStation بررسی کنید. ممکن است نسخه جدیدی از برنامه وجود داشته باشد که اشکالات نسخه های قبلی را برطرف کرده باشد.

نصب دوباره Twitch

اگر به‌روزرسانی برنامه مشکل را برطرف نکرد، آن را حذف نصب کنید و دوباره در فروشگاه دانلود کنید. با این کار تمام داده های برنامه پاک می شود و فایل های خرابی که ممکن است در طول زمان انباشته شده باشند را برطرف می کند.

به روز کردن PS5

احتمال زیادی وجود دارد که خود PS5 شما در پخش صدا در برنامه Twitch مشکل داشته باشد. هر گونه به روز رسانی نرم افزاری برای PS5 خود را در تنظیمات بررسی کنید و در صورت وجود آن را به آخرین نسخه ارتقا دهید. اگر هیچ یک از این راه حل ها باگ آزاردهنده PS5 Twitch no sound را برطرف نکرد، توصیه می کنیم با تیم پشتیبانی سونی تماس بگیرید.

امیدواریم راهنمای ما در مورد رفع مشکل عدم کارکرد صدا یا میکروفون PS5 Twitch برای شما مفید بوده باشد. اگر نکته ای غیر از آنچه ذکر کردیم دارید، در نظرات زیر به سایر خوانندگان اطلاع دهید! اگر در مورد راهنما سؤالی دارید، با ما تماس بگیرید، خوشحال می شویم کمک کنیم!

پیشنهاد مطالعه: پاک کردن فضای ذخیره سازی PS5

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *